cpg1251
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"12" лютого 2013 р. Справа № 30/129-10-3529-45/314-52/431
Вищий господарський суд України у складі колегії суддів:
Головуючого судді:Запорощенка М.Д., суддів:Акулової Н.В., Владимиренко С.В. - доповідач, розглянув касаційні скарги 1.Одеської обласної ради 2.Товариства з обмеженою відповідальністю Експертне агентство "Укрконсалт" 3.Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради на постановуКиївського апеляційного господарського суду від 09.10.2012р. та рішеннягосподарського суду міста Києва від 17.04.2012р. у справі№30/129-10-3529-45/314-52/431 господарського суду міста Києва за позовомЗаступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Міністерства охорони здоров'я України до 1. Одеської обласної ради 2. Одеської обласної державної адміністрації 3.Товариства з обмеженою відповідальністю Експертне агентство "Укрконсалт" треті особи 1. Комунальне підприємство "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" 2. Фонд державного майна України 3. Державний заклад "Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров'я України" 4. Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради проскасування рішення, визнання права власності, скасування свідоцтва про право власності, зобов'язання вчинити дії, визнання недійсним договору купівлі-продажу,
За участю прокуратури: Красножон О.М., посв.№000598;
представників:
- позивача: Мовіле О.С., дов. №14.02/04 від 26.03.2012р.;
- відповідача1: Буравльова О.В., дов. №01/03-39/2428 від 27.12.2012р.;
- відповідача2: не з'явилися;
- відповідача3: не з'явилися;
- третьої особи1: не з'явилися;
- третьої особи2: не з'явилися;
- третьої особи3: Ніколаєва Г.О., дов. б/н від 08.02.2013р.;
- третьої особи4: Кутафін Д.В., дов. №8 від 15.05.2012р.;
ВСТАНОВИВ:
Заступник прокурора Одеської області звернувся до суду в інтересах держави в особі Міністерства охорони здоров'я України з позовом та уточненням до нього про визнання незаконним та скасування рішення Одеської обласної ради № 154-XXIV від 24.04.2003р. в частині включення до переліку об'єктів спільної власності громад шпиталю, розташованого на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі, а також п.11.1.96 додатку до п.1 рішення Одеської обласної ради №154-ХХІV від 24.04.2003р.; визнання будівлі Медичного центру реабілітації дітей з соматичними захворюваннями МОЗ України, розташованої на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі власністю держави в особі Міністерства охорони здоров'я України; визнання незаконним та скасування рішення Одеської обласної ради №932-V від 11.09.2009р. про включення будівлі шпиталю, розташованої на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі, до об'єктів, які підлягають приватизації шляхом викупу; визнання недійсним договору купівлі-продажу серії ВММ № 859916 від 27.04.2010р., укладеного між Управлінням Одеської обласної ради з майнових відносин від імені Одеської обласної ради та ТОВ Експерне агенство "Укрконсалт"; зобов'язання ТОВ Експерне агенство "Укрконсалт" звільнити приміщення будівлі шпиталю, розташованого на розі Італійського бульвару та вул.Маріїнської, в м. Одесі.
Справа розглядалась судами неодноразово.
Рішенням господарського суду міста Києва від 17.04.2012р. у справі №30/129-10-3529-45/314-52/431 (колегія суддів у складі головуючого судді Чебикіної С.О., суддів Спичака О.М., Грєхової О.А.), залишеним без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 09.10.2012р. (колегія суддів у складі головуючого судді Дикунської С.Я., суддів Алданової С.О., Кондес Л.О.), позов задоволено. Визнано недійсним рішення Одеської обласної ради №154-XXIV від 24.04.2003р. "Про майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління яким здійснює обласна рада" в частині включення до переліку об'єктів спільної власності громад шпиталю, розташованого на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м.Одесі, а також пункту 11.1.96 додатку до пункту 1 рішення Одеської обласної ради № 154-XXIV від 24.04.2003р. "Про майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління яким здійснює обласна рада". Визнано будівлю Медичного центру реабілітації дітей з соматичними захворюваннями МОЗ України, розташовану на розі Італійського бульвару та вул.Маріїнської в м. Одесі власністю держави в особі Міністерства охорони здоров'я України. Визнано недійсним рішення Одеської обласної ради №932-V від 11.09.2009р. "Про внесення змін та доповнень до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад області, що підлягають приватизації" в частині включення будівлі шпиталю, розташованої на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі, до об'єктів, які підлягають приватизації шляхом викупу. Визнано недійсним договір купівлі-продажу серії ВММ №859916 від 27.04.2010р., укладений між Управлінням Одеської обласної ради з майнових відносин від імені Одеської обласної ради та Товариством з обмеженою відповідальністю Експерне агенство "Укрконсалт". Зобов'язано Товариство з обмеженою відповідальністю Експерне агенство "Укрконсалт" звільнити приміщення будівлі шпиталю, розташованого на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської, в м. Одесі. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю Експерне агенство "Укрконсалт" до Державного бюджету України 5627,1грн. державного мита та 118грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Стягнуто з Одеської обласної ради до Державного бюджету України 127,5грн. державного мита та 118грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Не погодившись з прийнятими у справі судовими актами, Одеська обласна рада, Товариство з обмеженою відповідальністю Експертне агентство "Укрконсалт", звернулися до Вищого господарського суду України з касаційними скаргами, в яких, посилаючись на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, просять скасувати постанову Київського апеляційного господарського суду від 09.10.2012р. та рішення господарського суду міста Києва від 17.04.2012р. у справі №30/129-10-3529-45/314-52/431 і прийняти нове рішення про відмову в позові.
Не погодившись з прийнятими у справі судовими актами, Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради звернулося до Вищого господарського суду України з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову Київського апеляційного господарського суду від 09.10.2012р. та рішення господарського суду міста Києва від 17.04.2012р. у справі №30/129-10-3529-45/314-52/431 і направити справу на новий розгляд до суду першої інстанції.
Подана Товариством з обмеженою відповідальністю Експертне агентство "Укрконсалт" телеграма з клопотанням про перенесення слухання, колегією суддів касаційної інстанції відхиляється за необґрунтованістю.
Розглянувши матеріали справи, касаційні скарги, заслухавши суддю-доповідача, прокурора, представників учасників судового процесу, перевіривши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, колегія суддів касаційної інстанції дійшла висновку, що касаційні скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Як з'ясовано судами попередніх інстанцій, рішенням Одеської обласної ради від 24.04.2003р. №154-XXIV "Про майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління яким здійснює обласна рада" вирішено затвердити нову редакцію переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління якими здійснює обласна рада, станом на 1 квітня 2003р. згідно з додатком. Відповідно до п.11.1.96 додатку до вищезгаданого рішення до об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління, якими здійснює обласна рада, обласною радою віднесено шпиталь (бул.Італійський ріг вул. Маріїнської). 20.01.2005р. Одеською обласною державною адміністрацією видано свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю, яка знаходиться за адресою : м. Одеса на бул. Італійському, буд. 7 та складається з нежилих приміщень будівлі літ. "А" підвалу загальною площею 114,4кв.м. та І поверху загальною площею 54,9кв.м., відображених у технічному паспорті від 11.01.2005р. З Витягу Комунального підприємства "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" від 12.07.2006р. судами попередніх інстанцій встановлено, що об'єкт за адресою: Одеська обл., м.Одеса, бул. Італійський, буд. 7, належить до комунальної форми власності, а власником є територіальна громада сіл, селищ, міст Одеської області, в особі Одеської обласної ради.
Поряд з цим, судами попередніх інстанцій з'ясовано, що розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації №267/А-2006 від 17.04.2006р. "Про передачу в користування нежитлових приміщень у будівлі-пам'ятці архітектури у м. Одеса" вирішено передати в користування ТОВ "Укрконсалт" приміщення першого поверху та підвалу загальною площею 169, 3кв.м., у будівлі-пам'ятці архітектурі, яка розташована за адресою: м.Одеса, Італійський бульвар, 7 (ріг вул. Маріїнської, 2) під розміщення офісу агентства строком на 10 років. Рішенням Одеської обласної ради №932-V від 11.09.2009р. "Про внесення змін та доповнень до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад області, що підлягають приватизації" вирішено затвердити нову редакцію переліку об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, управління якими здійснює обласна рада, станом на 1 квітня 2003р. згідно з додатком. Відповідно до п. 1.3 цього Рішення доповнено Перелік новим пунктом такого змісту "8. Нежитлові приміщення будівлі загальною площею 169,3кв.м., які знаходяться на балансі управління охорони об'єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації", що розміщені за адресою м. Одеса, Італійський бульвар, 7, яке підлягає викупу орендарем ТОВ Експертне агентство "Укрконсалт". Також судами попередніх інстанцій з'ясовано, що 27.04.2010р. між Одеською обласною радою в особі Управління обласної ради з майнових відносин (продавець) та ТОВ Експертне агентство "Укрконсалт" (покупець) укладено договір купівлі-продажу майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ та міст області шляхом викупу, за умовами п.1.1 якого продавець зобов'язався передати у власність покупцю нежитлову будівлю, а саме: приміщення підвалу та І поверху загальною площею 169,3кв.м., що знаходиться за адресою: місто Одеса, Італійський бульвар, буд. 7, що вцілому складається з нежилих приміщень будівлі літ. "А" підвалу загальною площею 114,4кв.м. та І поверху загальною площею 54,9кв.м., а покупець зобов'язувався прийняти об'єкт приватизації і сплатити за нього ціну за умовами договору. За даними Витягу Комунального підприємства "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" від 07.07.2010р. об'єкт за адресою: Одеська обл., м. Одеса, бул. Італійський, буд. 7, належить до приватної форми власності, його власником є ТОВ Експертне агентство "Укрконсалт".
Врахував приписи ст.31 Закону УРСР "Про власність" та п.5 Постанови Верховної Ради УРСР "Про введення в дію Закону Української РСР "Про власність" (діючих на момент прийняття спірного рішення Одеської обласної ради №154-XXIV від 24.04.2003р.), Постанови Кабінету Міністрів України "Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)" №311 від 05.11.1991р., здійснив аналіз матеріалів справи у відповідності до ст.43 ГПК України, суди попередніх інстанцій вказали про ненадання Одеською обласною радою доказів передачі Кабінетом Міністрів України спірного нерухомого майна до власності територіальних громад у відповідності до зазначених норм матеріального права.
Водночас судами попередніх інстанцій з'ясовано, що дитяча басейнова лікарня на водному транспорті Українського науково-практичного об'єднання (УНПО) "Медицина транспорту" (на даний час Державний заклад "Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров'я України") створено у 1945р. Наказом №90 від 02.08.1996р. УНПО "Медицина транспорта" Міністерства охорони здоров'я України станом на 01.08.1996р. затверджено перелік лікувально-профілактичних установ, які перебувають на його балансі, до якого включено дитячу басейнову лікарню на водному транспорті (акт від 01.08.1996р.). Рішенням виконавчого комітету Одеської міськради №671 від 22.11.1997р. дитячій лікарні надано земельну ділянку загальною площею 0,1694га по Італійському бульвару, 7 в м.Одесі в постійне користування, що підтверджується Державним актом серії 1-ОД №001822. Внаслідок ліквідації УНПО "Медицина транспорта" п.2 наказу останнього №86 від 12.05.1999р. дитяча басейнова лікарня на водному транспорті перейшла в підпорядкування Міністерства охорони здоров'я України. Наказом Міністерства охорони здоров'я України №65 від 18.02.2002р. Одеську дитячу басейнову лікарню на водному транспорті реорганізовано у Медичний центр реабілітації дітей з соматичними захворюваннями Міністерства охорони здоров'я України та визнано правонаступником майнових прав і обов'язків Одеської дитячої басейнової лікарні на водному транспорті.
Врахував вищевикладені обставини, приписи ст.ст.2, 3, 4, 7 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" (в редакції, що діяла на час прийняття рішення Одеської обласної ради № 154-XXIV від 24.04.2003р.), Положення про порядок передачі об'єктів права державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.1998р. №1482, здійснив аналіз матеріалів справи у відповідності до ст.43 ГПК України, суди попередніх інстанцій з'ясували, що визначена вказаними нормами матеріального права процедура передачі спірного об'єкту з державної до комунальної власності не дотримана, документи на підтвердження дотримання порядку передачі спірного майна з державної до комунальної власності суду не надані. Поряд з цим, суди попередніх інстанцій з листа №9-03-12/90 від 01.02.2007р. Міністерства охорони здоров'я України, яке за приписами п.1, п.п.6 п.4 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1542 від 02.06.2006р., як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, зокрема, здійснює на підставі чинного законодавства України функції з управління об'єктами державної власності, які належать до сфери його управління, зазначили, що двоповерхова будівля за адресою: м. Одеса, Італійський бульвар, 7, в якій розміщене поліклінічне відділення медичного центру реабілітації дітей з соматичними захворюваннями є державною власністю, орган державного управління: Міністерство охорони здоров'я України, та знаходиться на балансі Медичного центру на правах оперативного управління. Листом №15-4/773 від 16.09.2009р. Фонд Державного майна України повідомив, що на час надання цього листа в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності обліковується Медичний центр реабілітації дітей з соматичними захворюваннями МОЗ України (код ЄДРПОУ: 24536739, місцезнаходження: м. Одеса, вул.Маріїнська, 2, орган державного управління: Міністерство охорони здоров'я України) та нерухоме державне майно, яке перебуває на його балансі. З положень п.8.2 Статуту Державного закладу "Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров'я України", затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України №185-0 від 25.10.2011р., суди попередніх інстанцій встановили, що майно Державного закладу є державною власністю і належить йому на праві оперативного управління. Зазначене також підтверджується передачею Дитячій басейновій лікарні на водному транспорті земельної ділянки в постійне користування на підставі Державного акту на право постійного користування землею серії І-ОД №001822, виданого 29.12.2001р. за рішенням виконкому Одеської міської ради народних депутатів №671 від 22.11.1997р., за яким землекористувачеві надається в постійне користування 0,6693га землі за адресою: м.Одеса, вул.Маріїнська, 3 та Італійській бульвар, 7.
Поряд з цим, врахував приписи ст.128 ЦК УРСР (діючого на момент прийняття спірного рішення Одеської обласної ради №154-XXIV від 24.04.2003р.), за якою право власності у набувача майна виникає з моменту передачі речі, якщо інше не передбачено законом або договором, здійснив аналіз наявних матеріалів справи у відповідності до ст.43 ГПК України, суди попередніх інстанцій дійшли вірного висновку про невідповідність вказаній нормі матеріального права рішення Одеської обласної ради №154-XXIV від 24.04.2003р. в частині включення до переліку об'єктів спільної власності громад шпиталю, розташованого на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі, а також п.11.1.96 додатку до п.1 цього рішення, оскільки спірна будівля не передавалася з державної власності Одеській обласній раді по акту приймання-передачі. Спірне майно значиться в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності, органом державного управління якого є Міністерство охорони здоров'я України, передано за актом від 01.08.1996р. на баланс Дитячій басейновій лікарні на водному транспорті, яка реорганізована у Медичний центр реабілітації дітей з соматичними захворюваннями Міністерства охорони здоров'я України. З огляду на зазначене, місцевий господарський суд, з яким підставно погодився суд апеляційної інстанції, дійшов вірного висновку про ненадання Одеською обласною радою доказів передачі у передбаченому законодавством України порядку з державної власності спірного нерухомого майна територіальній громаді сіл, селищ, міст Одеської області, в особі Одеської обласної ради.
Врахував вищезазначені норми матеріального права, обставини, з'ясовані на підставі здійсненого аналізу матеріалів справи у відповідності до ст.43 ГПК України, відсутність підстав для прийняття спірного майна державної власності до комунальної власності за рішенням Одеської обласної ради №154-XXIV від 24.04.2003р. та розпорядження цим майном Одеською обласною радою, як представником територіальних громад за рішенням Одеської обласної ради №932-V від 11.09.2009р., суди попередніх інстанцій дійшли вірного висновку про задоволення позовних вимог про визнання незаконним та скасування рішення Одеської обласної ради №154-XXIV від 24.04.2003р. в частині включення до переліку об'єктів спільної власності громад шпиталю, розташованого на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі, а також п.11.1.96 додатку до п.1 цього рішення. Водночас суд першої інстанції, з яким погодився суд апеляційної інстанції, визнав власністю держави будівлю Медичного центру, розташовану на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м. Одесі, що відповідає приписам ст.392 ЦК України, а також визнав незаконним та скасував рішення Одеської обласної ради №932-V від 11.09.2009р. про включення будівлі шпиталю, розташованої на розі Італійського бульвару та вул. Маріїнської в м.Одесі, до об'єктів, які підлягають приватизації шляхом викупу. Разом з тим, врахував приписи ч.1 ст.203, ст.ст.215, 388, 648, 658 ЦК України, вірно встановив, що продане за договором купівлі-продажу серії ВММ №859916 від 27.04.2010р. нерухоме майно не належало до комунальної власності територіальної громади сіл, селищ, міст Одеської області, у Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради відсутнє право продажу майна, яке є державною власністю, місцевий господарський суд, з яким підставно погодився суд апеляційної інстанції, дійшов вірного висновку про задоволення позовних вимог про визнання недійсним спірного договору, з зобов'язанням Товариства з обмеженою відповідальністю Експерне агенство "Укрконсалт" звільнити вказане нерухоме майно.
У відповідності до ст.111 7 Господарського процесуального кодексу України перегляд у касаційному порядку судового рішення здійснюється касаційною інстанцією на підставі встановлених фактичних обставин справи, зі здійсненням перевірки застосування попередніми судовими інстанціями норм матеріального і процесуального права. Касаційна інстанція не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові господарського суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати нові докази або додатково перевіряти докази.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів Вищого господарського суду України вважає, що прийнята у даній справі постанова апеляційного господарського суду, якою залишено без змін рішення місцевого господарського суду, відповідає нормам матеріального та процесуального права. Доводи скаржників, викладені в касаційних скаргах не спростовують правильних висновків суду апеляційної інстанції, у зв'язку з чим відсутні підстави для скасування оскарженої постанови суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст.49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати за подання касаційних скарг покладаються на скаржників.
Разом з цим, згідно зі ст.44 Господарського процесуального кодексу України судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
В ст.4 Закону України "Про судовий збір" визначено розміри ставок судового збору за подання касаційної скарги до господарського суду. Зокрема, за подання касаційної скарги до господарського суду на рішення суду ставки судового збору встановлюються у розмірі 70 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, а у разі подання позовної заяви майнового характеру - 50 відсотків ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми. Ставка судового збору, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви майнового характеру, становить 2 відсотки ціни позову, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 60 розмірів мінімальних заробітних плат. Ставка судового збору, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви немайнового характеру, становить 1 розмір мінімальної заробітної плати. (пп.1, 2, 5 п. 2 ч. 2 ст.4 Закону України "Про судовий збір").
Судовий збір з позовної заяви про визнання права власності визначається з урахуванням вартості спірного майна (тобто як зі спору майнового характеру).
За подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру (ч.3 ст.6 вказаного Закону).
За змістом ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду.
Згідно зі ст.13 Закону України "Про Державний бюджет України на 2012 рік" мінімальна заробітна плата на 2012р. у місячному розмірі з 01.01.2012р. встановлена на рівні 1073грн.
Враховуючи зазначене, оскарження відповідачем-3 судових рішень у даній справі, що мають одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір, що підлягав сплаті за касаційне оскарження, складав 751,1грн. (за вимогу немайнового характеру) та 5499,6грн. (за вимогу майнового характеру). Тоді як скаржником - відповідачем-3 за поданою ним касаційною скаргою сплачено лише за вимогу немайнового характеру судовий збір на суму 751,1грн., що свідчить про сплату судового збору на користь Державного бюджету України в меншому розмірі, ніж встановлено Законом. Враховуючи зазначене, а також ненадання скаржником доказів доплати ним на користь Державного бюджету України судового збору за вимогу майнового характеру, слід стягнути зі скаржника на користь Державного бюджету України 5499,6грн. судового збору.
Керуючись ст.ст.49, 111 5 , 111 7 , 111 9 , 111 11 , 111 13 Господарського процесуального кодексу України, Вищий господарський суд України
П О С Т А Н О В И В:
Касаційні скарги Одеської обласної ради, Товариства з обмеженою відповідальністю Експертне агентство "Укрконсалт", Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради - залишити без задоволення, постанову Київського апеляційного господарського суду від 09.10.2012р. у справі №30/129-10-3529-45/314-52/431 - без змін.
Витрати по сплаті судового збору за подання касаційних скарг покласти на скаржників.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Експертне агентство "Укрконсалт" (код ЄДРПОУ 31502604, адреса: 65012, м. Одеса, вул. Маріїнська, 2) на користь державного бюджету України 5499(п'ять тисяч чотириста дев'яноста дев'ять)грн.60коп. судового збору за касаційний перегляд.
Зобов'язати господарський суд міста Києва видати відповідний наказ.
Головуючий суддя:М. Запорощенко Судді: Н. Акулова С. Владимиренко
Суд | Вищий господарський суд України |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2013 |
Оприлюднено | 19.02.2013 |
Номер документу | 29400649 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Вищий господарський суд України
Владимиренко C.B.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні