cpg1251
Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
17 жовтня 2013 р. № 820/4597/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді - Панченко О.В.
при секретарі судового засідання - Маренич Т.О.
за участю:
представників позивача - Юркової Т.С., Рожкової С. Г.
представників відповідача - Озацької О.В., Черніченко І.Ю.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Публічного акціонерного товариства "Харківгаз" до Спеціалізованої Державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального Головного управління Міндоходів про скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач - Публічне акціонерне товариство "Харківгаз", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Спеціалізованої Державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального Головного управління Міндоходів, в якому просить суд скасувати податкові повідомлення-рішення Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у м. Харкові Державної податкової служби №№ 0000234701, 0000264701, 0000244701 від 29.05.2013р.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що з висновками, викладеними відповідачем в акті перевірки від 14.05.2013 року №268/47.1-03/03359500 не згоден, а винесені на їх підставі спірні податкові повідомлення - рішення від 29.05.2013р. №0000234701, №0000264701, №0000244701 суперечать ч. 3 ст. 2 КАС України та підлягають скасуванню.
Спростовуючи висновки податкового органу, позивач вказує, що норми чинного законодавства, зокрема п. 14.1.13 ст. 14 ПК України та п. 10 Правил надання населенню послуг з газопостачання, затвердж. Постановою КМУ від 09.12.1999р. № 2246, покладають на газопостачальні підприємства обов'язок проводити перерахунок оплати вартості використаного газу споживачам. На виконання згаданої Постанови КМУ, ПАТ "Харківгаз" щороку, в січні року наступного за звітним, починаючи з 2007р. проводить перерахунок вартості спожитого природного газу населенням Харківської області залежно від обсягу фактичного використання природного газу та від роздрібних цін, що діяли у період, за який проводиться перерахунок. Щороку, за результатами проведеного перерахунку ПАТ "Харківгаз" формує, підписує та направляє на адресу власника природного газу ДК "Газ України" чи НАК "Нафтогаз України" місячні акти приймання - передачі природного газу до укладених договорів на постачання природного газу для подальшої реалізації населенню. Однак, ДК "Газ України" повертало на адресу ПАТ "Харківгаз" акти приймання - передачі природного газу за результатами проведених перерахунків без підписання, у зв'язку з тим, що залишаються відсутніми правові підстави для здійснення перерахунків вартості природного газу спожитим населенням чи у НАК "Нафтогаз України" відсутнє джерело покриття витрат від перерахунку вартості природного газу, спожитого населенням або джерело покриття витрат від перерахунку вартості природного газу, спожитого населенням, залишається не визначеним. НАК "Нафтогаз України" взагалі не повертає на адресу ПАТ "Харківгаз" акти приймання - передачі природного газу до укладених договорів на постачання природного газу для подальшої реалізації населенню, що складені відповідно до проведених перерахунків. З цього приводу позивач звертався листами до Міністерства палива та енергетики України, НАК "Нафтогаз України", ДК "Газ України", та отримав у відповідь листа від НАК "Нафтогаз України" про те, що відкритим залишається питання компенсування збитків Компанії, які можуть виникнути після проведених перерахунків, проекти змін у відповідні закони України та Постанови КМУ, що дадуть можливість відобразити перерахунки вартості використаного населенням природного газу у бухгалтерській, податковій та фінансовій звітності, не затверджені. Крім того, позивачем був отриманий лист від НКРЕ України, в якому викладено, що НКРЕ України звернулось до КМУ та Міністерства палива та енергетики України з пропозицією щодо законодавчого врегулювання вказаного питання. Також, з метою захисту своїх прав ПАТ "Харківгаз" звертався до господарського суду з позовом до ДК "Газ України"про зобов'язання вчинити дії, а саме: зобов'язати підписати акти приймання - передачі природного газу (справи № 37/190, № 37/288, № 7/307), однак, задоволенні позовних вимог було відмовлено, так як у господарському провадженні не існує такої форми захисту, як зобов'язання підписати відповідачем актів приймання - передачі, у т.ч. природного газу.
Щодо проведення перерахунків за результатами 2010 та 2011 рр., то ПАТ "Харківгаз" направило на адресу ДК "Газ України" та НАК "Нафтогаз України" акти приймання - передачі природного газу, які оформлені за результатами проведених перерахунків, проте до теперішнього часу відповіді та акти позивачем не отримано.
Так, загальна сума проведеного перерахунку в частині вартості природного газу населенню Харківської області за результатами 2010р. та 2011р. у бік збільшення склала 1 201.6 тис. грн. (без ПДВ) та 4990, 7 тис. грн. (без ПДВ) відповідно та була включена до валових доходів у 1 кварталі 2011р. та 1 кварталі 2012р. Таким чином, за судженням позивача, перерахунок вартості спожитого природного газу населенню відповідно до Постанови КМУ від 09.12.1999р. № 2246, не підлягає під визначення поняття безоплатно отриманих товарів, оскільки додатково куби газу не отримувались та не підлягає включенню вдруге до валових доходів у 2011 та 2012 рр.
Стосовно порушень вказаних у п.3, та за результатами яких прийнятті спірні повідомлення - рішення від 29.05.2013р., позивач стверджує, що підприємством правомірно відображена у складі від'ємного значення в Деклараціях з податку на прибуток за 2 квартал 2011р. та 2-3 квартали 2011р., 2-4 квартали 2011р. по рядку 06.6 " Від'ємне значення об'єкта оподаткування попереднього звітного (податкового) періоду" сума 8219354 грн.
Посилаючись на п.154.8 ст.154 ПК України, позивач також стверджує, що правомірно користувався пільгою по податку на прибуток (за кодом 11020268) у 4 кварталі 2012р., і правильно відобразив розрахунок прибутку, що звільняється від оподаткування, у додатку ПЗ до Податкової декларації. Тому, висновок податкового органу, викладений у п. 4 акту перевірки, що сума податку на прибуток, несплаченого у 4 кварталі 2012р., складає 1684584 грн., не відповідає дійсності.
ПАТ "Харківгаз" не згоден і з висновками СДПІ, викладеними у п.6 акту перевірки, щодо порушення підприємством п. 187.1 ст. 187, п. 192.3 ст. 192 Податкового кодексу України, в результаті чого занижені податкові зобов'язання з податку на додану вартість за період з 01.01.11р. по 31.12.12р. на загальну суму 12381 грн. На думку позивача, жодним пунктом ПКУ чи іншого нормативно-правового акту не передбачений зв'язок коригування ПДВ та датою отримання (підписання) розрахунку коригування отримувачем товару (послуг). Відповідно до п.201.6 ст. 201 ПК України, органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому, платник податків протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов'язання без застосування штрафних санкцій, передбачених розділом ІІ Податкового кодексу. По вказаним підприємствам СДПІ з ВПП не повідомляло позивача про наявність розбіжностей.
Стосовно встановлених СДПІ порушень, викладених у п. 5 та п. 7 акту перевірки, позивач зазначає, що у спірних правовідносинах не вчиняв порушень Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» та Закону України «Про податок на додану вартість». Податок на прибуток та податок на додану вартість за взаємовідносинами з контрагентами обчислював правильно, господарські операції з даними контрагентами мали реальний характер, були здійснені за правочинами, які повністю відповідають вимогам закону, первинні документи оформлені належним чином. Понесення витрат у спірних правовідносинах, на думку позивача, спростовує судження податкового органу про нереальність здійснення господарських операцій.
Представники позивача у судовому засіданні підтримали доводи, викладені в позовній заяві та письмових поясненнях до позову, просили суд ухвалити рішення про задоволення позову у повному обсязі.
Відповідач - Спеціалізована Державна податкова інспекція з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального Головного управління Міндоходів, позов не визнав.
У письмових запереченнях на позов (т.3 а.с.133-136) відповідач вказав, що висновки акту від 14.05.2013 року №268/47.1-03/03359500 є цілком правильними, а спірні податкові повідомлення - рішення об'єктивні та правомірні. За судженням відповідача, позивач невірне сприяє, неправильно тлумачить та застосовує приписи чинного законодавства України. Натомість дії СДПІ по роботі з ВПП у м. Харкові про донарахування сум податкового кредиту ПАТ «Харківгаз» є законними та обґрунтованими, а тому просить суд відмовити у задоволенні позову у повному обсягу.
Представники відповідача у судовому засіданні підтримали доводи, викладені у письмових запереченнях на позов, просили суд ухвалити рішення про відмову у задоволенні позову у повному обсязі.
Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з наступних підстав та мотивів:
Судовим розглядом встановлено, підтверджується матеріалами справи, що позивач - Публічне акціонерне товариство "Харківгаз", створений згідно Закону України "Про господарські товариства" та Указу Президента України від 15.06.93 р. № 210/93 "Про корпоратизацію підприємств" і є правонаступником відкритого акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Харківгаз", перереєстрованого у виконкомі Харківської міської ради 15.04.1999 року, Свідоцтво про державну реєстрацію від 15.04.1999р. № 04059243Ю0011353.
У зв'язку зі зміною найменування юридичної особи, державним реєстратором виконавчого комітету Харківської міської ради видане Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи ПАТ "Харківгаз" 07.04.2011р., номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про заміну свідоцтва про державну реєстрацію 14801050027005806. Код суб'єкта господарювання за ЄДРПОУ: 03359500 (т.1 а.с. 153-154).
На обліку як платник податків ПАТ "Харківгаз" перебуває у Спеціалізованій Державній податковій інспекції з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального Головного управління Міндоходів, є платником ПДВ, податку на прибуток (у т.ч. консолідовано податку на прибуток), податку на доходи фізичних осіб, збору за спеціальне використання води, збору за користування радіочастотним ресурсом України, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності.
З 11.02.13р. по 22.04.13р. на підставі направлень від 11.02.13р. №№ 68, 69, 71, 72, від 18.02.13р. № 107, від 04.03.13р. № 134, від 13.03.13р. № 140, виданих СДПІ ВПП у м. Харкові ДПС, на підставі ст. 75, ст. 77, ст. 82 Податкового кодексу України, наказу СДПІ ВПП у м. Харкові ДПС від 29.01.2013р. № 44 та відповідно до плану - графіку СДПІ ВПП у м. Харкові ДПС проведена планова документальна виїзна перевірка ПАТ "Харківгаз", код ЄДРПОУ: 03359500, з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011р. по 31.12.2012 р.
Перевірку проведено з відома генерального директора ПАТ "Харківгаз" та у присутності головного бухгалтера підприємства.
Результати проведеної перевірки оформлені актом від 14.05.2013 р. № 268/47.1-03/03359500 (т.1 а.с. 8-84).
29.05.2013 р., посилаючись на зазначений вище акт перевірки, СДПІ ВПП у м. Харкові, прийняті спірні податкові повідомлення-рішення №№ 0000234701, 0000264701, 0000244701 (т.1 а.с. 135 - 138).
Як з'ясовано судом, фактичною підставою для винесення спірних податкових повідомлень-рішень слугували відображені в акті від 14.05.2013 р. № 268/47.1-03/03359500 (т.1 а.с. 8-84) висновки суб'єкта владних повноважень про порушення ПАТ "Харківгаз" вимог:
1) п.п. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (із змінами та доповненнями), п.п. 135.5.4 п. 135.5 ст. 135, пп. 138.1.1, п. 138.1, п. 138.2, п. 138.8 ст. 138, п. 150.1 ст. 150, п. 154.8 ст. 154 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями), в результаті чого підприємством:
- Завищено від'ємне значення об'єкту оподаткування податком на прибуток в періоді, що перевірявся, всього у сумі 1175688 грн., у т.ч. за І кв. 2-011р. - 1175688 грн;
- Занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, всього у сумі 4700565 грн., у т.ч. по періодах: за 2 кв. 2011р. - 1890550 грн., за 3 кв. 2011р. - 68959 грн., за 4 кв. 2011р. - 7661 грн.; за 1 кв. 2012р. - 1042887 грн., за 2 кв. 2012р. - 852 грн., за 3 кв. 2012р. - 3007 грн., за 4 кв. 2012р. 1 686649 грн.
2) користування пільгою з податку на прибуток всупереч умовам її надання згідно з п. 154.8 ст. 154 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями), всього у сумі 8021827 грн., у т.ч. у 4 кв. 2012р. у сумі 8021827 грн.
3) п. 187.1 ст. 187, п. 192.3 ст. 192, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено ПДВ в періоді, що перевірявся, всього у сумі 95570 грн., в т.ч. за рахунок його заниження на суму 455999 грн. у періоді січень 2011р. - вересень 2011р., січень 2012р. - грудень 2012р.; в т.ч. за рахунок його завищення на суму 360429 грн. у періоді: жовтень 2011р. - грудень 2011р., березень 2012р. вересень 2012р.
4) п. 176.2 (б) ст. 176 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями), п. 1.2 розділу 1, п. 3.1.13, п. 3.1, розділу ІІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердж. наказом ДПА України від 24.12.2010р. № 1020 та зареєстр. в Міністерстві юстиції України від 13.01.2011р. № 46/18784, а саме: у податкових розрахунках за формою 1-ДФ за 1 кв. 2012р., за 4 кв. 2012р.
Так, 29.05.2013 р. з посиланням на акт перевірки від 14.05.2013 р. № 268/47.1-03/03359500 (т.1 а.с. 8-84) СДПІ ВПП у м. Харкові ДПС прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000234701 про визначення ПАТ "Харківгаз" податкового зобов'язання з податку на додану вартість в загальному розмірі 14010100 грн. 00 коп., з яких 95570 грн. - основний платіж, 37439 грн. - штрафні санкції (т. 1 а.с. 135).
Дане рішення прийнято СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС за порушення позивачем п. 187.1 ст. 187, п. 192.3 ст. 192, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ (із змінами та доповненнями).
Також, 29.05.2013 р. з посиланням на акт перевірки від 14.05.2013 р. № 268/47.1-03/03359500 (т.1 а.с. 8-84) СДПІ ВПП у м. Харкові ДПС прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000264701 про визначення ПАТ "Харківгаз" податкового зобов'язання з податку на прибуток в загальному розмірі 6067262 грн. 50 коп., з яких 4700565 грн. - основний платіж, 1366697 грн. - штрафні санкції (т. 1 а.с. 137).
Дане рішення прийнято СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС за порушення позивачем п. 5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (із змінами та доповненнями), п.п. 135.5.4 п. 135.5 ст. 135, пп. 138.1.1, п. 138.1, п. 138.2, п. 138.8 ст. 138, п. 150.1 ст. 150, п. 154.8 ст. 154 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ.
Окрім того, 29.05.2013 р. з посиланням на акт перевірки від 14.05.2013 р. № 268/47.1-03/03359500 (т.1 а.с. 8-84) СДПІ ВПП у м. Харкові ДПС прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000244701, яким ПАТ "Харківгаз" зменшено суму від'ємного значення об'єкту оподаткування податком на прибуток у розмірі 1180305 грн. (т. 1 а.с. 138).
Дане рішення прийнято СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС за порушення позивачем п.п. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (із змінами та доповненнями).
Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість зазначених висновків відповідача і винесених на підставі таких висновків спірних правових актів індивідуальної дії на відповідність положенням ч.3 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного:
За матеріалами справи судом встановлено, не заперечується сторонами у справі, що проведеною СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС перевіркою ПАТ "Харківгаз" встановлено факт придбання підприємством природного газу для подальшої реалізації населенню у постачальників: ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України" за договорами від 31.12.2009р. № 06/09-2161, від 20.12.2010р. №06/10-2000, НАК "Нафтогаз України" за договорами від 30.09.2011р. № 14/2106/ 11, від 29.02.12р. № 12/0908-РО, від 30.09.2011р. № 14/2031/11.
Як вбачається зі згаданих вище договорів, ціна газу визначається відповідно до затверджених НКРЕ граничних рівнів роздрібних цін, диференційованих залежно від обсягів споживання. Кількість газу, яка подається покупцеві - ПАТ "Харківгаз", визначається за показами комерційних вузлів обліку газу споживачів покупця - ПАТ "Харківгаз", або, у разі відсутності газових лічильників, за нормами споживання природного газу населенням, затвердженим Постановою КМУ від 08.06.96р. № 619.
У договорах про закупівлю природного газу чітко визначено, що весь газ постачальниками передається ПАТ "Харківгаз" виключно для подальшої реалізації кінцевим споживачам. Окрім того, відповідно до укладених договорів про закупівлю природного газу ПАТ "Харківгаз" з постачальниками ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України" та НАК "Нафтогаз України", ціна придбання газу залежить від обсягів споживання природного газу кінцевими споживачами.
Суд зазначає, що відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами (населенням) - споживачами газу регулюють "Правила надання населенню послуг з газопостачання", що затверджені Постановою КМУ від 09.12.1999р. № 2246 (із змінами та доповненнями).
Згідно п. 4 згаданих вище "Правил", послуги з газопостачання надаються споживачеві на підставі договору, котрий укладається між ними та газопостачальним підприємством відповідно до типового договору, затвердженого у встановленому порядку. Порядок і форма розрахунку визначаються у договорі (п. 12 Правил). Розрахунок населення за надані послуги з газопостачання здійснюються починаючи з 1.01.2007р. за роздрібними цінами, диференційованими залежно від обсягів споживання, що встановлені НКРЕ, за показаннями лічильників газу, а у разі їх відсутності - за нормами споживання природного газу. (п.10 Правил).
Застосування роздрібних цін, диференційованих залежно від річних обсягів споживання у поточному році для споживачів здійснюється залежно від річного обсягу використання природного газу (зафіксованого на особових рахунках споживача) у попередньому році.
Газопостачальні підприємства проводять щороку станом на 1 січня перерахунок оплати вартості використаного природного газу та суми нарахованих пільг окремо щодо кожного споживача залежно від обсягу використаного природного газу у попередньому році та від диференційованих залежно від річних обсягів споживання роздрібних цін, що діяли в зазначеному році. Якщо за підсумками попереднього року використання природного газу споживачем не відповідає обсягам, на підставі яких визначалась ціна на природний газ, зокрема: у разі перевищення обсягу використаного природного газу порівняно з встановленим у попередньому році, споживач зобов'язаний протягом трьох місяців з дати здійснення перерахунку сплатити газопостачальному підприємству різницю його вартості; у разі зменшення обсягу використаного природного газу порівняно з встановленим у попередньому році, різниці у вартості газу залишається на особовому рахунку споживача і зараховується в рахунок майбутніх платежів. Такий перерахунок здійснюється до 1 лютого поточного рахунку.
За ініціативою газопостачального підприємства або за заявою споживача, газопостачальне підприємство проводить станом на 1 липня перерахунок оплати вартості використаного природного газу залежно від обсягів його використання у першому півріччі поточного року та від роздрібних цін, що діяли в першому півріччі поточного року, аналогічно перерахунку, який проводиться за підсумками року станом на 1 січня. При цьому, слід враховувати що обсяг використаного споживачем природного газу у першому півріччі поточного року становить 60 відсотків річного обсягу споживання природного газу, згідно з яким застосовуються роздрібні ціни на природний газ. Такий перерахунок здійснюється до 1 серпня поточного року.
Судовим розглядом встановлено, що на виконання п. 10 "Правил надання населенню послуг з газопостачання", затверджених Постановою КМУ від 09.12.1999р. № 2246 (із змінами та доповненнями), ПАТ "Харківгаз" на протязі 2011 - 2012рр., а саме: з 01.01.2011р. по 31.12.2012р., проводило перерахунки вартості спожитого абонентами - фізичними особами природного газу виходячи з обсягу його фактичного використання.
Так, за 2010р. підприємством здійснений перерахунок у січні 2011р. згідно наказу ВАТ "Харківгаз" від 31.01.2011р. № 80; за 2011р. - у січні 2012р. згідно наказу ПАТ "Харківгаз" від 08.02.2012р. № 117.
За результатами проведених перерахунків, ПАТ "Харківгаз" встановлено перевищення обсягів фактично використаного природного газу населенням (в розрізі категорій споживачів залежно від обсягів споживання) порівняно з обсягами, встановленими у попередньому році, у зв'язку з чим підприємством був проведений перерахунок оплати вартості використаного природного газу. Так, за підсумками 2010р. сума перерахунку вартості використаного природного газу склала 1469610 грн., у т.ч. ПДВ, цільова надбавка; за підсумками 2011р. - 6206055 грн. у т.ч. ПДВ, цільова надбавка.
За результатами проведеного перерахунку ПАТ "Харківгаз" в цілому збільшило дебіторську заборгованість населення за спожитий газ.
Після проведення перерахунків вартості використаного природного газу населенням, ПАТ "Харківгаз" направив на адресу постачальників газу для населення ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України" та НАК "Нафтогаз України" акти приймання - передачі природного газу, у яких уточнювалась вартість постачання цього газу. Акти були складені підприємством згідно договорів постачання, в яких вказано, що ціни на природний газ по категоріях споживання встановлюються НКРЕ.
Суд зазначає, що на час розгляду справи, дані акти зі скоригованою вартістю газу постачальниками газу не підписані та не повернуті покупцеві, тобто ПАТ "Харківгаз".
Враховуючи наведене, а також у зв'язку з тим, що вартість постачання газу постачальником на адресу ПАТ "Харківгаз" залежить безпосередньо від категорії споживача, внаслідок зміни категорії споживача змінюється вартість газу отриманого від постачальника. Таким чином, обсяги природного газу, які фактично були реалізовані ПАТ "Харківгаз" кожній окремій категорії споживачів, були придбані підприємством у постачальників за цінами, встановленими НКРЕ для споживачів інших категорій.
Суд також зазначає, що результати проведених перерахунків вартості спожитого природного газу абонентами - фізичними особами в цілому по ПАТ "Харківгаз" свідчать про придбання газу по конкретних категоріях споживання за цінами, нижчими ніж ті, які встановлюються НКРЕ, для споживачів відповідних категорій.
Отже, ПАТ "Харківгаз" в податковому обліку 2011 - 2012рр. не включило до складу доходів частину вартості отриманого природного газу для потреб населення, яка залишилась неоплаченою за результатами проведеного перерахунку відповідно до вимог, встановлених Постановою КМУ від 09.12.1999р. № 2246.
Підпунктом 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (зі змінами та доповненнями) встановлено, що доходи з інших джерел, включаються до складу валового доходу.
Відповідно до п. 8 підрозд. 10 розд. ХХ Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями), у випадках, визначених цим Кодексом, до вступу в дію ст. 39 цього Кодексу, що регулюватиме порядок визначення звичайних цін починаючи з 1 січня 2013р., застосовується п. 1.20 ст. 1 Закону України від 28.12.1994р. № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств", п.п.1.20.5 якого встановлено, у разі коли ціни на товари (роботи, послуги) підлягають державному регулюванню згідно із законодавством, звичайною вважається ціна, встановлена згідно з принципами такого регулювання.
Пунктом 135.5.4 п. 135.5 ст. 135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755 -УІ (зі змінами та доповненнями) визначено, що інші доходи включають вартість товарів, робіт, послуг, безоплатно отриманих платником податку у звітному періоді, визначена на рівні не нижче звичайної ціни, суми безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному податковому періоді, безнадійної кредиторської заборгованості, крім випадків, коли операції з надання/отримання безповоротної фінансової допомоги проводяться між платником податку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи.
Враховуючи вищенаведене, суд погоджується з висновками податкового органу щодо порушення позивачем п. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (зі змінами та доповненнями), пп. 135.5.4 п. 135.5 ст. 135 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755 -УІ (зі змінами та доповненнями), що призвело до заниження суми доходу у періоді з 01.01.2011р. по 31.12.2012р. за рахунок не включення до складу доходів частини вартості отриманого та не оплаченого постачальникам природного газу.
Стосовно декларування від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток попереднього звітного (податкового) періоду в деклараціях за 2 квартал 2011р., 2-3 квартали 2011р. та 2-4 квартали 2012р. суд зазначає наступне:
Судовим розглядом встановлено, що в декларації з податку на прибуток за 1 кв. 2011р., поданої позивачем до СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС, задекларовано від'ємне значення об'єкту оподаткування попереднього податкового року - рядок 04.9, у сумі 28512959 грн., за рахунок від'ємного значення, що утворилось в попередніх роках, а саме: від'ємне значення об'єкту оподаткування податком на прибуток за 2010р. у сумі 17564811 грн., за 2009р. - у сумі 10948148 грн.
В результаті проведеної відповідачем - СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС, планової виїзної перевірки ПАТ "Харківгаз", оформленої актом від 06.06.2011р. № 1570/23-106/03359500, було прийняте податкове повідомлення - рішення від 21.06.2011р. № 0000780854, яким зменшено від'ємне значення об'єкту оподаткування податком на прибуток.
В даному рішенні зазначено загальну суму завищення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток в сумі 17600332, у т.ч. по деклараціях за 2009р. - 35521 грн., за 2010р. - 17564811 грн.
Згадане рішення суб'єкту владних повноважень, ПАТ "Харківгаз" не оскаржувало і на теперішній час дане рішення є узгодженим.
Позивач стверджує, що урахував висновки акту перевірки від 06.06.2011р. № 1570/23-106/03359500, та від'ємне значення 1 кварталу 2011р. підприємством зменшено на суму 2959629 грн. та склало 8219354 грн.
Крім цього, посилаючись на висновки проведеної камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток за 1 квартал 2011р., позивач зазначає, що СДПІ ВПП в м. Харкові склало акт від 28.10.2011р. № 2133/47-0/03359500, згідно якого зазначена по рядку 06.6 декларації сума 8219354 грн. була визначена як отримана в минулих періодах інших, ніж 1 квартал 2011р., та виключена із складу валових витрат підприємства за 2 квартал 2011р. На підставі цього акту перевірки, відповідачем було прийнято податкове повідомлення - рішення від 25.11.2011р. № 0000750847 на суму заниження податкового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 1890452 грн., яке підприємство оскаржило у судовому порядку. На теперішній час дане рішення суб'єкту владних повноважень скасоване судом (постанова Харківського окружного адміністративного суду від 02.02.2012р. по адміністративній справі № 2а-17007/11/2070, яка набула законної сили - т. 3 а.с. 234-237). Таким чином, на думку позивача, підприємством правомірно відображено у складі від'ємного значення в деклараціях з податку на прибуток за 2 квартал 2011р., 2-3 квартали 2011р. та 2-4 квартали 2012р. по рядку 06.6 " Від'ємне значення об'єкта оподаткування попереднього звітного (податкового) періоду" сума 8219354 грн.
Разом з тим, з урахуванням результатів проведеної СДПІ ВПП в м. Харкові перевірки, оформленою актом від 06.06.2011р. № 1570/23-106/03359500, ПАТ "Харківгаз" повинен був надати до податкового органу декларацію з податку на додану вартість за 1квартал 2011 року.
Так, в акті перевірки від 06.06.2011р. № 1570/23-106/03359500, зафіксовано порушення позивачем вимог податкового законодавства в частині формування витрат по рядку 05.2 "Самостійно виявлені помилки за результатами минулих податкових періодів" декларації з податку на прибуток за 2010р. на суму 15263440 грн., в результаті чого підприємству було зменшено збитки за результатами 2010р. на суму 17564811 грн. Вказане свідчить про виключення за результатами даної перевірки витрат в податковому обліку на суму 15263440 грн.
В ході проведення камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток, оформленої актом від 28.10.11р. № 2133/47-0/0359500, перевірялась податкова звітність з податку на прибуток за ІІ квартал 2011р. За висновками інспекції, розрахунок об'єкта оподаткування за наслідками ІІ кварталу 2011р. здійснюється з урахуванням від'ємного значення, отриманого платником за І квартал 2011р. без врахування будь - яких інших звітних періодів. Даною камеральною перевіркою податкової звітності з податку на прибуток за ІІ квартал 2011р. податковим органом встановлено порушення підприємством ПАТ "Харківгаз" порядку заповнення рядків декларації з податку на прибуток, а не порушення порядку формування підприємством задекларованих показників податкової декларації, як це було встановлено в ході планової перевірки, оформленої актом від 06.06.2011р. № 1570/23-106/03359500.
Враховуючи наведене, суд погоджується з висновками СДПІ ВПП в м. Харкові щодо безпідставного декларування ПАТ "Харківгаз" від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток попереднього звітного (податкового) періоду в деклараціях за 2 квартал 2011р., 2-3 квартали 2011р. та 2-4 квартали 2012р.
Судовим розглядом також встановлено, що ПАТ "Харківгаз" у 2012р. користувалось пільгою з податку на прибуток, код пільги 11020268, на підставі п. 154.8 ст. 154 Податкового кодексу України.
Разом з тим, п. 154.8 ст. 154 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-УІ із змінами та доповненнями передбачено, що звільняється від оподаткування прибуток підприємств паливно - енергетичного комплексу в межах фактичних витрат, що не перевищують загальну річну суму: передбачених інвестиційними програмами, схваленими органом, що здійснює державне регулювання у сфері електроенергетики і на ринку природного газу, на капітальні вкладення з будівництва (реконструкції, модернізації) міждержавних, магістральних та розподільчих (локальних) електричних мереж, електростанцій, теплоелектроцентралей, магістральних газопроводів, газорозподільних мереж, підземних сховищ газу та встановлення лічильників газу населенню, у тому числі сум, спрямованих на повернення кредитів, які використані для фінансування вищезазначених цілей; передбачених проектами, фінансування яких здійснюється за рахунок суб'єктів природних монополістів-виробників електричної та/або теплової енергії відповідно до рішень Кабінету Міністрів України; витрат у межах інвестиційної складової, затвердженої органом, що здійснює державне регулювання у сфері електроенергії і на ринку природного газу, необхідної для повернення кредитів, інвестицій, погашення облігацій (боргових цінних паперів), випущених (отриманих) енергогенеруючими компаніями, з метою фінансування капітальних вкладів з будівництва (реконструкції, модернізації) обладнання електричних станцій і теплоелектроцентралей, відповідно до плану будівництва (реконструкції, модернізації), затверджених Кабінетом Міністрів України або уповноваженим органом.
ПАТ "Харківгаз" застосовано положення п. 154.8 ст. 154 ПК України для розрахунку за 2012р. суми прибутку, звільненого від оподаткування, в межах фактичних витрат, що не перевищують загальну річну суму передбачених затвердженою інвестиційною програмою газорозподільного підприємства ПАТ "Харківгаз" на 2012р. на встановлення лічильників газу населенню.
Постановою НКРЕ від 05.04.2012р. № 364 "Про схвалення інвестиційних програм ПАТ "Харківгаз" на 2012 рік" схвалено Інвестиційну програму газорозподільного підприємства ПАТ "Харківгаз" на 2012р. у сумі 39862, 29 тис. грн. (з урахуванням ПДВ) та джерелі її фінансування.
Постановою НКРЕ від 18.102012р. № 1336 "Про внесення змін до постанови НКРЕ від 05.04.2012р. № 364" змінено суму інвестиційної програми газорозподільного підприємства, а саме: схвалено Інвестиційну програму газорозподільного підприємства ПАТ "Харківгаз" на 2012р. у сумі 36312, 81 тис. грн. (з урахуванням ПДВ) та джерела її фінансування.
В ході перевірки СДПІ ВПП в м. Харкові було встановлено, що фактичне надходження коштів відповідно до визначених джерел фінансування по розподілу ІУ Інвестиційної програми по напрямку "встановлення лічильників природного газу у абонентів - фізичних осіб" складає 10036665 грн. (з ПДВ), при цьому, фактичні витрати на встановлення лічильників газу населенню, на підставі яких ПАТ "Харківгаз" розраховано суму прибутку звільненого від оподаткування згідно п. 154.8 ст. 154 ПК України , складають 8192857, 27 грн. (без ПДВ).
Згідно даних Податкової декларації з податку на прибуток підприємства за звітний період 2012р. (вх. № 9087176821 від 09.02.2013р.) ПАТ "Харківгаз" по рядку 09ПЗ "Прибуток, звільнений від оподаткування, або збиток від діяльності ..." задекларовано суму 8192857 грн.
Суд зазначає, що рядок 09 декларації з податку на прибуток підприємства, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2011р. № 1213, заповнюється на підставі підсумкового рядку 09 додатку ПЗ. Формою таблиці 1 додатку ПЗ "Розрахунок прибутку, що звільнюється від оподаткування" до рядка 09 податкової декларації з податку на прибуток підприємства, передбачено відображати прибуток, звільнений від оподаткування. як різницю між доходами. які не підлягають оподаткуванню, та витратами (собівартістю придбаних та реалізованих товарів), пов'язаними з одержанням таких доходів. Результат такого розрахунку прибутку, що звільнений від оподаткування, переноситься до рядка 09 Податкової декларації з податку на прибуток підприємства та може мати як від'ємне, так і додатне значення, що передбачено самою декларацією.
Окрім того, згідно пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755- УІ (із змінами та доповненнями), прибуток із джерелом походження з України та за її межами, визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі ст. ст. 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі ст. ст. 138 -143 Кодексу, з урахуванням правил, встановлених ст. 152 цього Кодексу.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, прибуток ПАТ "Харківгаз", звільнений від оподаткування, як різниця між доходами, які не підлягають оподаткуванню (за результатами перевірки показник складає 8363887, 5 грн.), та витратами (за результатами перевірки показник складає 8192857, 27 грн.), пов'язаними з одержанням таких доходів за результатми 2012р. повинен дорівнювати 171030, 23 грн.
Виходячи з цього, ПАТ "Харківгаз", в порушення приписів п. 154.8 ст. 154 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755- УІ (із змінами та доповненнями), завищено суму прибутку звільненого від оподаткування (рядок 09ПЗ Декларації) на 8021827 грн., що призвело до заниження податку на прибуток на загальну суму 1684584 грн., у т.ч. за 4 квартал 2012р. у сумі 1684584 грн., що і було належним чином відображено СДПІ ВПП в м. Харкові в акті перевірки.
Вказане порушення призвело до неправомірного користування ПАТ "Харківгаз" пільгою по податку на прибуток (код 11020268) у періоді з 01.01.2011р. по 31.12.2012р., а саме: користування пільгою всупереч умовам її надання згідно п. 154.8 ст. 154 Податкового Кодексу України , всього в сумі 8021827 грн., в т.ч. у 4 кварталі 2012р. в сумі 8021827 грн. Отже, сума податку на прибуток, несплаченого через застосування податкової пільги у періоді з 01.01.2011р. по 31.12.2012р. складає 1684584 грн., в т.ч. у 4 кварталі 2012р. - 1684584 грн.
Таким чином, під час судового розгляду висновки СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС щодо неправомірного користування ПАТ "Харківгаз" пільгою по податку на прибуток (код 11020268) знайшли своє обґрунтоване підтвердження.
Судовим розглядом встановлено, підтверджується матеріалами справи, що у перевіреному періоді позивач - ПАТ "Харківгаз", мав господарські відносини з ТОВ "Дельта -Прінт", код ЄДРПОУ: 32948301, ТОВ "Стандарт", код ЄДРПОУ: 255454831, ТОВ "Полігон", код ЄДРПОУ:30883726, ТОВ "Сафір-маркет", код ЄДРПОУ:37875317, ТОВ "Аврора", код ЄДРПОУ:34756588, ТОВ "Остек Сістел Груп", код ЄДРПОУ: 37761689, ТОВ "Спецремавтоиматика", код ЄДРПОУ: 33207132, ТОВ "Намага", код ЄДРПОУ: 31558877, ФО-П ОСОБА_7, і.н. НОМЕР_1, ТОВ "Перша технологічна компанія-СТГ", код ЄДРПОУ: 3719053, ТОВ "ХЕСК", код ЄДРПОУ: 35777085.
Вивчивши акт перевірки від 14.05.2013р. № 268/47.1-03/03359500 та перевіривши викладені в акті доводи суб'єкта владних повноважень зібраними доказами, суд дійшов висновку, що СДПІ ВПП в м. Харкові ДПС не доведено нереальності господарських операцій, проведених ПАТ "Харківгаз" з вказаними вище підприємствами, оскільки єдиним мотивом для судження відповідача про відсутність об'єктів оподаткування та не реальність здійснення ПАТ "Харківгаз" правочинів у перевіреному періоді - є висновки інших органів податкової служби, якими діяльність ТОВ "Дельта -Прінт", код ЄДРПОУ: 32948301, ТОВ "Стандарт", код ЄДРПОУ: 255454831, ТОВ "Полігон", код ЄДРПОУ:30883726, ТОВ "Сафір-маркет", код ЄДРПОУ:37875317, ТОВ "Аврора", код ЄДРПОУ:34756588, ТОВ "Остек Сістел Груп", код ЄДРПОУ: 37761689, ТОВ "Спецремавтоиматика", код ЄДРПОУ: 33207132, ТОВ "Намага", код ЄДРПОУ: 31558877, ФО-П ОСОБА_7, і.н. НОМЕР_1, ТОВ "Перша технологічна компанія-СТГ", код ЄДРПОУ: 3719053, ТОВ "ХЕСК", код ЄДРПОУ: 35777085 визнана такою, що не була направлена на реальність здійснення господарських операцій.
Оцінивши наявні в справі докази, суд відмічає, що сторонами не заперечується, а матеріалами справи додатково підтверджено факт виконання позивачем та його контрагентами зобов'язань за укладеними між ними правочинами.
Копії витребуваних, оглянутих судом і долучених до матеріалів справи первинних і розрахункових документів не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", ст.44 Податкового кодексу України та п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995р. №88, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за №168/704; далі за текстом - Положення №88) спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості.
Оскільки, ПАТ "Харківгаз" належним чином підтверджена правомірність віднесення до податкового кредиту сум ПДВ наданими до перевірки належно оформленими податковими накладними, зібрані по справі докази підтверджують виконання зобов'язань між сторонами спірних правочинів, суд доходить висновку про необґрунтованість висновків СДПІ ВПП в м. Харкові щодо заниження позивачем податку на додану вартість у перевіреному періоді.
За таких підстав, суд вважає, що позовні вимоги ПАТ "Харківгаз" в цій частині цілком обґрунтовані та правомірні, і тому підлягають задоволенню.
Що стосується заниження ПАТ "Харківгаз" податкових зобов'язань з ПДВ внаслідок неодночасного коригування податкових зобов'язань ПАТ "Харківгаз" та податкового кредиту покупців у складі податкової декларації, суд зазначає наступне:
Проведеною перевіркою СДПІ ВПП в м. Харкові встановлено заниження задекларованих ПАТ "Харківгаз" показників у рядку 8 Декларації "Коригування податкових зобов'язань" за період з 01.01.12р. по 31.12.12р. на загальну суму 12381 грн., в т.ч. за рахунок: 1) заниження на суму 373602грн., 2) їх завищення на суму 361221 грн.
Перевіркою встановлено неодночасне відображення (не відображення) результатів перерахунку податкових зобов'язань постачальником - ПАТ "Харківгаз" та податкового кредиту отримувачами - покупцями у складі податкових декларацій з ПДВ на суму ПДВ 414520, 38 грн., а саме: за звітні податкові періоди 2011р. на суму ПДВ 52111, 64 грн., за звітні податкові періоди 2012р. на суму ПДВ 362408, 74 грн.
За судженням СДПІ ВПП в м. Харкові, ПАТ "Харківгаз" порушило п. 187. 1 ст. 187 та п. 192.1 ст. 192 ПК України.
Суд не погоджується з такими висновками податкового органу з огляду на таке:
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь - яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від пркупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за гатівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь - яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобовязань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню.
Пунктом 46.1 ст. 46 глави 2 розділу ІІ ПКУ передбачено, що нарахування та/або сплата податкового зобов'язання здійснюється на підставі податкової декларації.
Таким чином, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача одночасно підлягають відповідному коригуванню в деклараціях з ПДВ звітного податкового періоду, на який припадає дата отримання отримувачем розрахунку.
Вивчивши акт перевірки від 14.05.2013р. № 268/47.1-03/03359500 суд зазначає, що в акті перевірки не наведено належним чином та не обґрунтовано, яким чином встановлено дане порушення збоку ПАТ "Харківгаз".
Також, в силу положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", позивач та його контрагенти є окремими суб'єктами права зі статусом юридичної особи. За таких обставин, межі юридичної відповідальності кожного платника ПДВ, яка (слід розуміти -відповідальність) відповідно до ст.61 Конституції України має індивідуальний характер, поширюються на діяння, що визнаються законом протиправними та були вчинені саме цим платником. Притягнення суб'єкта права до юридичної відповідальності за діяння, що було вчинено іншою особою, згідно з законом є неможливим. Отже, платник податків не несе відповідальності за своїх контрагентів.
Враховуючи, вказані вище обставини, суд доходить висновку, що позовні вимоги ПАТ "Харківгаз" в цій частині також обґрунтовані та правомірні, що є підставою для їх задоволення.
Оскільки в ході судового розгляду відповідачем не було доведено у повному обсязі правомірності мотивів винесення спірних податкових повідомлень - рішень, що зумовлює висновок про часткову необґрунтованість визначення платнику податків додаткових податкових зобов'язань і, як наслідок, наявність факту порушення прав та охоронюваних законом інтересів ПАТ "Харківгаз", позов слід задовольнити частково.
При вирішенні справи, суд враховує наданий відповідачем розрахунок донарахованих податків, штрафних санкцій та суми зменшеного від'ємного значення об'єкту оподаткування податком на прибуток за результатами акту перевірки від 14.05.2013р. № 268/47.1-03/03359500 (т. 4 а.с. 49).
Судові витрати слід розподілити відповідно до вимог ч. 3 ст. 94 КАС України.
Враховуючи наведене та керуючись ст. ст. 11, 12, 51, 71, 158, ст. 159, ст. 160, ст. 161, ст. 162, ст. 163, ст. 167, ст. 186, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Харківгаз" до Спеціалізованої Державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у М.Харкові Міжрегіонального Головного управління Міндоходів про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити частково.
Скасувати податкове повідомлення-рішення Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби № 0000234701 від 29.05.2013р. в частині в частині нарахування основного платежу та штрафних санкцій у розмірі 20362, 50 грн. (двадцять тисяч триста шістдесят дві грн. 50 коп.), з яких 12381, 00 грн. (дванадцять тисяч триста вісімдесят одна грн. 00 коп.) - основний платіж, 7981, 50 грн. (сім тисяч дев'ятсот вісімдесят одна грн. 50 коп.) - штрафна санкція.
Скасувати податкове повідомлення-рішення Спеціалізованої державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Харкові Державної податкової служби №0000264701 від 29.05.2013р. в частині нарахування основного платежу та штрафних санкцій у розмірі 85911, 00 грн. (вісімдесят п'ять тисяч дев'ятсот одинадцять грн. 00 коп.), з яких 82814, 00 грн. (вісімдесят дві тисячі вісімсот чотирнадцять грн. 00 коп.) - основний платіж, 3097, 00 грн. (три тисячі дев'яносто сім грн. 00 коп.) - штрафна санкція.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Стягнути з державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства "Харківгаз" (код ЄДРПОУ: 03359500, місцезнаходження: 61153, м.Харків, вул. Безлюдівська, 1, індекс 61109) судовий збір у розмірі 764, 50грн. (сімсот шістдесят чотирі гривні 50 копійок).
Постанова набирає законної сили згідно з ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду згідно з ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: шляхом подачі через Харківський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення (у разі застосування судом ч. 3, ст. 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, у разі повідомлення суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених ч.4 ст.167 цього Кодексу, про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду) апеляційної скарги з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.
Повний текст постанови виготовлений 22 жовтня 2013 року.
Суддя Панченко О.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2013 |
Оприлюднено | 05.11.2013 |
Номер документу | 34483482 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні