cpg1251
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"20" квітня 2015 р. Справа № 922/1724/14
Колегія суддів у складі: головуючий суддя Здоровко Л.М., суддя
Плахов О.В., суддя Шутенко І.А.,
при секретарі Міракові Г.А.,
за участю представників:
позивача - Гутаріна К.Ю. за довіреність від 28.01.2015р.,
3-ї особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Міністерство юстиції України в особі Головного управління юстиції у Харківській області - Блавацька Д.А. за довіреністю від 20.03.2015р. №20
3-ї особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державна реєстраційна служба України в особі Реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції - Оганезова Р.А. за довіреністю від 12.01.2015р. №01-31/15,
відповідача - Воробйова Ю.В. за довіреністю від 17.04.2015р.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу Федерації тхеквондо (ВТФ) України, м. Харків, (вх.1102Х/2) на рішення господарського суду Харківської області від 15.07.2014р. у справі № 922/1724/14,
за позовом Донецької обласної спілки олімпійського тхеквондо (ВТФ), м. Донецьк,
за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Міністерство юстиції України в особі Головного управління юстиції у Харківській області, м.Харків,
за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Державна реєстраційна служба України в особі Реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції, м.Харків,
до відповідача Федерації тхеквондо (ВТФ) України, м. Харків,
про визнання недійсними рішень
ВСТАНОВИЛА:
Рішення господарського суду Харківської області від 15.07.2014р. у справі №922/1724/14 (суддя Шарко Л.В.) позовні вимоги задоволено повністю; визнано недійсним з моменту прийняття рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої конференції Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 08.04.2009р. щодо виборів Президента, ревізійної комісії, Президії, прийняття змін та доповнень до Статуту, затвердження звіту Президента; визнано недійсним з моменту прийняття рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої асамблеї Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 28.04.2013р. щодо виборів Президента, ревізійної комісії, Президії, Віце-президентів, прийняття змін до Статуту, затвердження звітів Ревізійної комісії та Президента; стягнуто з Федерації тхеквондо (ВТФ) України на користь Донецької обласної спілки олімпійського тхеквондо (ВТФ) 2436,00грн. витрат по сплаті судового збору.
Рішення місцевого господарського суду мотивоване тим, що відбулось порушення норм представництва на звітно-виборчу конференцію, що проводилась 08.04.2009р. Рішення щодо обрання Президента ФТУ, Президії, Ревізійної комісії є недійсним. Крім того, рішення, які були прийняті на асамблеї 28.04.2013р. є недійсними, оскільки ця асамблея скликана президією, склад якої не відповідає матеріалам реєстраційної справи.
Федерація тхеквондо (ВТФ) України з рішенням господарського суду першої інстанції не погодилась та звернулась до Харківського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення господарського суду Харківської області від 15.07.2014р. у справі № 922/1724/14 скасувати, прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю.
Постановою Харківського апеляційного господарського суду від 10.11.2014р. у даній справі апеляційну скаргу задоволено частково; рішення господарського суду Харківської області від 15.07.2014 р. у справі № 922/1724/14 скасовано та прийнято нове, яким припинено провадження у справі; стягнуто з позивача Донецької обласної спілки олімпійського тхеквондо (ВТФ) на користь відповідача Федерації тхеквондо (ВТФ) України 1218,00 грн. судового збору за подання апеляційної скарги.
Постановою Вищого господарського суду України від 28.01.2015р. у даній справі касаційну скаргу Донецької обласної спілки олімпійського тхеквондо (ВТФ) задоволено; скасовано постанову Харківського апеляційного господарського суду від 10.11.2014р. у справі № 922/1724/14; справу № 922/1724/14 направлено на новий розгляд до Харківського апеляційного господарського суду.
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 16.02.2015р. прийнято апеляційну скаргу до провадження та призначено до розгляду.
До Харківського апеляційного господарського суду від позивача надійшло клопотання (вх. 3103 від 25.02.2015р.) про проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 26.02.2015р. відмовлено у задоволенні клопотання позивача про проведення судового засідання в режимі відеоконференції у зв'язку з тим, що 16.03.2015р. у Харківському апеляційному господарському суді з 10:00год. по 11:00 год. буде проводитися судове засідання в режимі відеоконференції по іншій справі, та немає технічної можливості проведення одночасно двох відеоконференцій в одному залі судового засідання.
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 16.03.2015р. задоволено клопотання позивача - Донецької обласної спілки олімпійського тхеквондо (ВТФ) про його участь у судовому засіданні Харківського апеляційного господарського суду з розгляду справи №922/1724/14 в режимі відеоконференції; доручено господарському суду Одеської області забезпечити проведення відеоконференції у справі №922/1724/14, розгляд якої було призначено 15.04.2015р. о 15год. 30хв.
До Харківського апеляційного господарського суду надійшло клопотання (вх. 6119 від 15.04.2015р.) від відповідача про продовження строків розгляду апеляційної скарги.
Від реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції надійшов відзив на апеляційну скаргу (вх. 6122 від 15.04.2015р.), в якому 3-я особа просить залишити рішення місцевого господарського суду без змін, апеляційну скаргу - без задоволення.
Крім того, на виконання вимог ухвали Харківського апеляційного господарського суду від 16.03.2015р. від реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції надійшло належним чином засвідчена копія реєстраційної справи Федерації тхеквондо (ВТФ) України.
Ухвалою Харківського апеляційного господарського суду від 15.04.2015р. продовжено строк розгляду апеляційної скарги на 15 днів та відкладено розгляд справи.
До Харківського апеляційного господарського суду від позивача надійшли електронною поштою (вх. № 6264 від 17.04.2015 р.) письмові пояснення та доповнення до відзиву відповідача електронною поштою (вх. № 6265 від 17.04.2015 р.). Але, вказані документи не підписані уповноваженою особою, тому не приймаються судом.
У судовому засіданні 20.04.2015 р. (проведеного в режимі відеоконференції) представник відповідача підтримав вимоги апеляційної скарги та просив її задовольнити, а рішення місцевого господарського суду скасувати.
Представник Міністерства юстиції України в особі Головного управління юстиції у Харківській області заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив рішення місцевого господарського суду залишити без змін.
Представник Реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції просив рішення місцевого господарського суду залишити без змін, а апеляційну скаргу залишити без задоволення.
Представник позивача заперечував проти доводів апеляційної скарги з підстав, викладених у відзиві та його доповненнях, та просив апеляційну скаргу залишити без задоволення, рішення господарського суду першої інстанції - без змін.
Розглянувши матеріали справи, перевіривши повноту встановлених судом першої інстанції обставин справи та докази на їх підтвердження, їх юридичну оцінку, правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права та доводи апеляційної скарги, колегія суддів встановила наступне.
Донецька обласна спілка олімпійського тхеквондо (ВТФ) звернулась до господарського суду Харківської області з позовом про визнання недійсним з моменту прийняття рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої конференції Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 08.04.2009р. щодо виборів Президента, ревізійної комісії, Президії, прийняття змін та доповнень до Статуту, затвердження звіту Президента; визнати недійсним з моменту прийняття рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої асамблеї Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 28.04.2013р. щодо виборів Президента, ревізійної комісії, Президії, Віце-президентів, прийняття змін до Статуту, затвердження звітів Ревізійної комісії та Президента.
Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідач, протягом певного часу порушував норми свого статуту, внаслідок чого прийняв рішення, які суперечать чинному законодавству України, і порушують права позивача.
Щодо рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформленого (викладеного) протоколом звітно-виборчої конференції Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 08.04.2009р., позивач обґрунтовує свої вимоги тим, що керівні органи відповідача певний час здійснювали свої повноваження не тільки без держаної реєстрації, а й з урахуванням нової редакції Статуту ФТУ 2009 р., яка не пройшла державну реєстрацію відповідно до чинного законодавства, про що є правовий висновок реєстраційної служби про відмову у державній реєстрації
Щодо оскарження рішення, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої асамблеї ФТУ від 28.04.2013р. позивач вважає, що його прийняття порушило право позивача щодо участі у звітно-виборчій Асамблеї у 2013р., де була можливість висловити свої зауваження щодо діяльності ФТУ. Позивач зауважив, що вже після її проведення, дізнався про те, що конференція 2013 р. була названа звітно-виборчою Асамблеєю, що не передбачено чинною редакцією Статуту відповідача.
Колегія суддів Харківського апеляційного господарського суду вважає апеляційну скаргу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню, а висновки місцевого господарського суду є обґрунтованими та законними, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про об'єднання громадян» (в редакції що діяла станом на час прийняття рішення Федерацією тхеквандо (ВТФ) України 08.04.2009р.) об'єднанням громадян є добровільне громадське формування, створене на основі єдності інтересів для спільної реалізації громадянами своїх прав і свобод. Об'єднання громадян, незалежно від назви (рух, конгрес, асоціація, фонд, спілка тощо) відповідно до цього Закону визнається політичною партією або громадською організацією.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про об'єднання громадян» (станом на час прийняття рішення Федерацією тхеквандо (ВТФ) України 08.04.2009р.) громадською організацією є об'єднання громадян для задоволення та захисту своїх законних соціальних, економічних, творчих, вікових, національно-культурних, спортивних та інших спільних інтересів.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про громадське об'єднання" (станом на час прийняття рішення Федерацією тхеквандо (ВТФ) України 28.04.2013р.) громадське об'єднання - це добровільне об'єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів. Громадське об'єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка. Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.
Відповідно до ст. 80 Цивільного кодексу України юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.
Статтею 83 Цивільного кодексу України передбачено, що юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, встановлених законом.
Відповідно до ст. 87 Цивільного кодексу України для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження.
Відповідно до ст. 89 Цивільного кодексу України юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення. До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом. Зміни до установчих документів юридичної особи, які стосуються відомостей, включених до єдиного державного реєстру, набирають чинності для третіх осіб з дня їх державної реєстрації.
Згідно з п. 10 прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про громадські об'єднання" громадські організації, їх спілки (союзи, асоціації, інші об'єднання громадських організацій), крім громадських організацій та спілок, зареєстрованих виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, мають право протягом двох років з дня введення цього Закону в дію звернутися до органу, який здійснював їх реєстрацію до дня введення цього Закону в дію, із заявою про передачу їхніх справ до уповноваженого органу з питань реєстрації за своїм місцезнаходженням з метою проведення реєстраційних дій. Така справа передається відповідному органу протягом трьох робочих днів з дня надходження заяви. Після закінчення дворічного строку органи, які здійснювали реєстрацію громадських організацій та спілок до ведення в дію цього Закону, забезпечують пересилання реєстраційних справ громадських організацій та спілок до уповноважених органів з питань реєстрації за місцезнаходженням громадських організацій та спілок.
Як вбачається з матеріалів справи та відповідно до матеріалів реєстраційної справи та Реєстру громадських об'єднань Федерація тхеквондо (ВТФ) України зареєстрована Міністерством юстиції України 22.04.1997р., свідоцтво № 847.
Відповідно до чинного законодавства реєстраційна справа Федерації тхеквондо (ВТФ) України передана до реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції.
Позивач і відповідач є суб'єктами спортивної діяльності зі статусом юридичних осіб. Державна реєстрація юридичних осіб здійснюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".
Порядок проведення реєстраційних дій включає в себе, зокрема, перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та перевірку таких документів на відсутність підстав для залишення документів без розгляду чи відмови у проведенні державної реєстрації.
Відповідно до матеріалів реєстраційної справи та правового висновку від 15.11.2001р., затвердженого Директором департаменту легалізації об'єднань громадян Мінюст України, на сьогоднішній день погодженою Міністерством юстиції України, а тому чинною, є редакція статуту Федерації тхеквондо (ВТФ) України, затверджена Конференцією Федерації 21.04.2001р.
Згідно з протоколом Звітно-виборчої конференції Федерації тхеквондно (ВТФ) України від 21.04.2001р. було обрано Президентом Федерації Саманджия Лесіка Ражденовича та Президію ФТУ (у складі Гамбаров І.В., Євдокімов Г.В. (перший віце-президент федерації), Остовський В.В., Пісоцький СІ., Поляков В.А, Пшенічников І.П., Саманджия Л.Р., Самсоненко О.В., Цой А.В., Піроженко О.В.). Це останні зміни керівних органів Федерації, які були зареєстровані юридичною особою у встановлений законодавством спосіб в органі державної реєстрації (т. 3 а.с. 142-145).
Наказом Державної реєстраційної служби України № 1938 від 06.12.2012 р., на підставі правового висновку щодо відповідності законодавству України та статуту громадського формування змін до статутних документів та інформації про зміни у складі керівних органів Федерації тхеквондно (ВТФ) України, затвердженого заступником Голови Державної реєстраційної служби України 05.12.2012 р., було відмовлено у реєстрації змін до статуту та у взятті до відома інформації про зміни у складі керівних органів Федерації тхеквондо (ВТФ) України, прийняті звітно-виборчою Конференцією 08.04.2009р., оскільки подані Федерацією документи не відповідали законодавству та статуту Федерації.
Для проведення інших реєстраційних дій, в тому числі державної реєстрації змін до статуту та у взятті до відома інформації про зміни у складі керівних органів, жодних інших документів юридична особа Федерація тхеквондно (ВТФ) України до органу державної реєстрації не подавала.
Згідно з ст. 1 Статуту Федерації тхеквондо (ВТФ) України (у редакції 2001 року) (далі - Статут), Федерація тхеквондо (ВТФ) України є всеукраїнською громадською організацією фізкультурно-спортивної спрямованості, яка об'єднує спортсменів, тренерів, суддів, інших фахівців тхеквондо (ВТФ) в досягненні мети і завдань, передбачених цим Статутом.
Відповідно до п. 1.2 статуту Федерація діє на засадах добровільності, спільності інтересів, рівноправності її членів, самоврядування, законності та гласності.
Згідно з п. 1.3. статуту Федерація здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, чинного законодавства та цього Статуту.
Відповідно до п.1.5. Статуту рішення керівних органів Федерації, видані в межах її компетенції, обов'язкові для виконання всіма її членами.
Згідно з п. 1.6 Федерація набуває статус юридичної особи з моменту реєстрації в Міністерстві юстиції України, володіє відокремленим майном, має самостійний баланс, печатку, штампи, бланки зі своїм найменуванням, зразки яких затверджуються Президією, власну символіку, рахунки, в тому числі валютні, в установах банків.
Стаття 3 статуту встановлює, що Федерація будується за засадах індивідуального і колективного членства. Всі члени Федерації мають рівні права і обов'язки. Колективними членами Федерації можуть бути колективи підприємств, установ і організацій, що визнають принципи, мету завдання та Статут Федерації, сприяють їх втіленню, сплачують членські внески, не є членом інших організацій тхеквондо, які невизнані ВТФ. Прийом колективних членів здійснюється за рішенням керівної органу місцевого осередку Федерації на підставі рішення зборів колективу підприємств, установ і організацій та поданої заяви. Порядок прийому у члени регулюється також положенням, яке затверджується Президією Федерації.
Пунктом 3.12 статуту встановлено, що виключення з членів Федерації може бути здійснено на підставі:
- поданої заяви про вихід з Федерації (для індивідуального або колективного члена), а також рішення колективу підприємства, установи, організації та поданої заяви;
- рішення керівного органу місцевого осередку Федерації або Президії Федерації.
Статтею 4 Статуту визначена структура та керівні органи Федерації, а саме: вищим керівним органом Федерації є Конференція її делегатів, яка скликається у міру необхідності, але не рідше, ніж один раз на чотири роки. Конференція вважається правомочною, якщо на ній присутні не менше 2/3 обраних делегатів. Позачергова Конференція скликається з ініціативи Президента Федерації, Президії Федерації або 1/3 членів Федерації, або за вимогою Ревізійної комісії Федерації. Строки, місце і порядок денний позачергової Конференції визначає Президент. На випадок необхідності, Президент може надати можливість вирішити питання, окрім питання про реорганізацію чи ліквідацію Федерації, без скликання позачергової Конференції шляхом письмового опитування місцевих осередків з рішенням їх позачергових Конференцій. Рішення приймається простою більшістю голосів.
Конференція:
- визначає основні напрямки діяльності Федерації;
- затверджує Статут Федерації, вносить до нього зміни і доповнення;
- обирає строком на чотири роки Президента, першого віце-президента, віце-президентів, Генерального секретаря, Президію Федерації, Ревізійну комісію Федерації;
- заслуховує звіти Президії, Президента, Ревізійної комісії Федерації та інших органів Федерації;
Керівним органом Федерації в період між Конференціями є Президія Федерації, очолювана Президентом Федерації. До складу Президії Федерації входять Президент, перший віце-президент, віце-президенти, Генеральний секретар та члени Президії.
Згідно з ст. 6 Статуту, внесення змін та доповнень до Статуту Федерації здійснюється за рішенням Конференції, якщо за це проголосувало більше половини присутніх делегатів. Про зміни, що сталися в статутних документах, Федерація повідомляє в п'ятиденний термін реєструючий орган.
Як вбачається з оскаржуваного рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої конференції Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 08.04.2009р., були внесені зміни до Статуту Федерації тхеквондо (ВТФ) України.
З вищезазначеного протоколу не вбачається, які саме зміни були внесені, зазначено тільки, що внесені зміни у пункти 3.9, 3.10, 4.4, 4.14, 4.17, 4.19, 3.2.
Як зазначено вище, про дані зміни, Федерація повинна повідомити в п'ятиденний термін реєструючий орган
Однак, як вбачається з матеріалів справи, відповідач повідомив орган реєстрації тільки у грудні 2012 року.
При цьому, відповідно до правового висновку Державної реєстраційної служби України від 29.11.2012р. (а.с. 46), подані відповідачем документи не відповідають законодавству та статуту Федерації, а саме: не відповідає матеріалам реєстраційної справи склад президії Федерації тхеквондо (ВТФ) України (далі - ФТУ), яка на своєму засіданні 27 березня 2009 р. вирішувала питання щодо скликання 08.04.2009р. звітно-виборчої конференції та визначала норми представництва делегатів.
Таким чином, станом на 27.03.2009р. (дата засідання Президії ФТУ та прийняття нею рішення про скликання звітно-виборчої конференції) Президія як вищий орган керівництва ФТУ у своєму фактичному на той час складі не мала повноважень на скликання конференції та визначення норм представництва делегатів, що призвело до порушень з боку відповідача при скликанні конференції 2009 року та є підставою для визнання недійсним прийнятого рішення на конференції 08.04.2009р. Враховуючи те, що правовим висновком підтверджено порушення норм представництва на звітно-виборчу конференцію, що проводилась 08.04.2009р., рішення щодо виборів Президента ФТУ, Президії, Ревізійної комісії є недійсним.
Крім того, до матеріалів справи відповідачем не було надано належних та допустимих доказів про повідомлення позивача про збори Конференції 08.04.2009р., що є порушенням прав позивача, як члена Федерації тхеквондо (ВТФ) України.
З оскаржуваного рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої конференції Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 08.04.2009р. не вбачається, що всі рішення, які були прийняті на конференції, прийняті особами, що мали на це відповідні повноваження.
З наданого протоколу неможливо встановити, яка саме кількість делегатів представляла кожну обласну спілку з присутніх на даній Конференції. Як з наданих суду доказів взагалі неможливо встановити відповідність кількості делегатів дійсно присутніх на конференції кількості, вказаній в протоколі, та наявність у них повноважень для участі в Конференції.
Статтею 14 Закону України «Про громадські об'єднання» встановлено, що внесення змін до відомостей про громадське об'єднання як юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, здійснюється у порядку, передбаченому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Громадське об'єднання повідомляє уповноважений орган з питань реєстрації, в якому знаходиться реєстраційна справа громадського об'єднання (далі - реєстраційна справа) або повідомлення про утворення громадського об'єднання, про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження громадського об'єднання. Зареєстроване громадське об'єднання вносить зміни до статуту громадського об'єднання, до складу керівних органів, місцезнаходження громадського об'єднання в порядку, визначеному статутом цього об'єднання, з урахуванням норм цього Закону.
Відповідно до пояснень представника відповідача у судовому засіданні, ФТУ здійснювала свою діяльність відповідно до Статуту 2009 р., який не пройшов офіційну реєстрацію, та у спосіб, який не відповідає Статуту в редакції 2001 р., а особовий склад Президії ФТУ і її кількісний склад в період з 2001 по 2013 роки неодноразово змінювався. Відповідач не надав доказів, що зміни до складу Президії вносились відповідно статуту відповідача.
Зміна складу Президії після 2009 р. надалі призвела до того, що на засіданні Президії у складі, який не відповідає матеріалам реєстраційної справи, 05.03.2013р. було прийнято рішення щодо скликання звітно-виборчої асамблеї ФТУ, що відбулася пізніше 28.04.2013р.
Порушення при скликанні асамблеї також є підставою для визнання недійсним рішення 28.04.2013р.
Крім цього в Статуті відповідача взагалі не передбачено існування такого керівного органу, як асамблея. В Статуті відповідача передбачено лише конференції: "конференція делегатів" і "позачергова конференція". Відповідно до змісту Статуту (п.4.4.) Вищим керівним органом Федерації є Конференція її делегатів.
Таким чином, колегія суддів, погоджується з висновками господарського суду першої інстанції та вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та приходить до висновку про визнання недійсними з моменту прийняття: рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України оформлене (викладене) протоколом звітно - виборчої конференції Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 08.04.2009р. щодо виборів Президента, ревізійної комісії, Президії, прийняття змін та доповнень до Статуту, затвердження звіту Президента; рішення (акта) Федерації тхеквондо (ВТФ) України, оформлене (викладене) протоколом звітно-виборчої асамблеї Федерації тхеквондо (ВТФ) України від 28.04.2013р. щодо виборів Президента, ревізійної комісії, Президії, Віце-президентів, прийняття змін до Статуту, затвердження звітів Ревізійної комісії та Президента.
Відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Відповідно до статті 32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Відповідно до статті 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів прийшла до висновку про необґрунтованість вимог апеляційної скарги, доводи, які викладені в ній, не знайшли свого підтвердження в матеріалах справи.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що рішення господарського суду Харківської області від 15.07.2014р. у справі № 922/1724/14 не підлягає скасуванню, а апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
Керуючись ст. 99, п.1 ч.1 ст.103, ст.105Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів Харківського апеляційного господарського суду
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Федерації тхеквондо (ВТФ) України, м. Харків, залишити без задоволення.
Рішення господарського суду Харківської області від 15.07.2014р. у справі № 922/1724/14 залишити без змін.
Постанова апеляційного господарського суду набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку до Вищого господарського суду України протягом двадцяти днів
Повний текст постанови складений 22.04.2015р.
Головуючий суддя Л.М. Здоровко
Суддя О.В. Плахов
Суддя І.А. Шутенко
Суд | Харківський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2015 |
Оприлюднено | 29.04.2015 |
Номер документу | 43746160 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Харківський апеляційний господарський суд
Плахов О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні