Ухвала
від 11.04.2011 по справі 16/17-10
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття апеляційної скарги до провадження

"11" квітня 2011 р. Справа № 16/17-10

головуючий суддя Пуль О.А.,

області від арського суду Сумсько-сандра Сергійовича, м.Суми,о відповідача - приватного ову в частині вимог до другого відпов суддя Білоусова Я.О., суддя Лакіза В.В.,

розглянувши апеляційну скаргу позивача -фізичної особи -підприємця ОСОБА_1, м. Суми, ( вх. №1586С/2 -7 ) на рішення господарського суду Сумської області від 10.03.2011 р. по справі № 16/17-10,

за позовом Відкритого акціонерного товариства Сумське машинобудівне науково-виробниче об*єднання ім..ОСОБА_2, м. Суми,

до фізичної особи- підприємця ОСОБА_1, м.Суми,

про врегулювання переддоговірного спору,-

встановила:

Рішенням господарського суду Сумської області від 10.03.2011 р. (суддя Миропольський С.О. позов задоволено. Зобов'язано фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 (адреса: 40030, м.Суми, вул. Набережна р. СтрілкиАДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) укласти договір про надання послуг з централізованого опалення в редакції Відкритого акціонерного товариства «Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання ім. М.В.Фрунзе» ( 40004, м. Суми, вул. Горького,58, код 05747991), з наступними умовами:

ДОГОВІР № ПР310-6/

про надання послуг з централізованого опалення

м.Суми 1 серпня 2009р.

ВАТ "Сумське НВО ім. М.В. Фрунзе", в особі директора дирекції "Котельня Північного промвузла" ОСОБА_3, що діє на підставі довіреності №18-49/181 від 09.01.2009 р. (далі - Виконавець), з однієї сторони, і Фізична особа-підпрнємець ОСОБА_1, яка є власником житлового приміщення, яке використовується для розміщення туристичного агентства та агентства нерухомості, що діє на підставі ОСОБА_4 ВО2 № 754368, дата державної реєстрації 21.12.2005 р., № 26320010003007131 (далі - Споживач), з другої сторони, при спільному згадуванні - Сторони, уклали цей Договір про нижченаведене:

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується надавати Споживачеві вчасно та відповідної якості послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води (далі-Послуги), а, Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані Послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених Договором.

2. Суб'єктом користування Послугами є Споживач.

3. Характеристика об'єкту (об'єктів) надання Послуг, обсяги та нормативи (норми) споживання - договірні навантаження теплової енергії вказані в Додатку №1, який є невід'ємною частиною Договору.

4. Умови обліку спожитих Послуг, характеристики засобів обліку води і теплової енергії вказані в Додатку № 2, який є невід'ємною частиною Договору.

Тарифи на Послуги та їх загальна вартість

5. Розмір тарифів на Послуги встановлюється органом місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства. На момент укладення Договору тарифи на теплову енергію встановлені рішенням Виконавчого комітету Сумської міської Ради від 10.03.2009 р. № 140 (далі - Рішення) та становлять:

- з централізованого опалення, - 551,10 грн./Гкал, з ПДВ - 661,32 грн./Гкал;

У разі зміни тарифів на Послуги Виконавець повідомляє про це Споживача через засоби масової інформації. Оплата за Послуги за новими тарифами здійснюється з дня встановлення нових тарифів.

6. Розмір щомісячної плати за надані Послуги згідно з нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями на момент укладення Договору вказаний в Додатку №1.

7. Плата за надані Послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями за умови їх підключення та введення в дію у встановленому порядку згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - Правила).

Оплата спожитих Послуг

8. Розрахунки за Послуги проводяться в грошовій формі на умовах передплати відповідно до встановлених тарифів. Зміна форми розрахунків допускається за згодою Сторін. Споживач має право вносити авансові платежі без обмеження їх граничного розміру. У випадку зміни тарифів на Послуги Виконавець здійснює перерахунки із врахуванням п. 5 Договору.

9. Розрахунковим періодом є календарний місяць (далі розрахунковий місяць).

10.Споживач до 10-го числа розрахункового місяця сплачує Виконавцю вартість Послуг, визначену відповідно до Додатку №1 до Договору за розрахунковий період з урахуванням залишкової суми (сальдо розрахунків на початок розрахункового місяця).

11, Рахунки на авансові внески та за надані Виконавцем Споживачу у

розрахунковому місяці Послуги Споживач отримує від Виконавця після складання Сторонами з 4 по 6 число місяця, наступного за розрахунковим, акту прийому-передачі теплової енергії (далі - акт прийому-передачі Послуг), форма якого - Додаток №3 - є невід'ємною частиною Договору.

12. При виникненні потреби, але не менше одного разу на рік, Сторони проводять звірку розрахунків за Послуги з оформленням акту звірки взаємних розрахунків за Договором.

13. ОСОБА_5 розрахункових документів - платіжне доручення.

14. Плата за Послуги вноситься на банківський рахунок Виконавця, вказаний у п. 42 Договору.

15. За несвоєчасне внесення плати Споживач сплачує Виконавцю пеню у розмірі 0,5 відсотків від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочки виконання.

16. У разі надання Послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних Виконавець здійснює перерахунок розміру плати згідно з додатком до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 (далі -Правила).

Права та обов'язки сторін

17. Споживач має право на:

1) отримання вчасно та відповідної якості Послуг згідно із законодавством та умовами Договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік Послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання Послуг, їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або об'єкту (об'єктів), внаслідок неналежного надання Послуг або їх ненадання;

4) зменшення розміру плати в разі надання Послуг не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні Послуг протягом строку, встановленого у Додатку до Правил;

6) перевірку кількісних і якісних показників надання Послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання Послуг, відшкодовуються Виконавцем у разі обґрунтованості звернення Споживача та Споживачем -у разі необґрунтованості такого звернення;

7) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері надання Послуг;

8) внесення за погодженням з Виконавцем у Договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

9) звільнення від плати за Послуги у разі їх ненадання.

18.Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати та приймати Послуги в установлені Договором порядку та строки;

2) забезпечити доступ до мережі, арматури, засобів обліку води і теплової енергії представників Виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:

- при ліквідації аварій -цілодобово;

- для контроля з встановлення і заміни повноважними особами санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) забезпечувати цілісність засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх роботу;

5) у разі несвоєчасного внесення плати за Послуги сплачувати пеню у встановленому законом та Договором розмірі;

6) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням Послуг, що виникли з його вини;

7) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

8) до початку опалювального періоду, але не пізніше 01жовтня проводити підготовку об'єкту (приміщення, квартири, будинку), його санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання теплоспоживання до визначених Додатком №4 точек розподілу до експлуатації в осінньо-зимовий період та письмово інформувати Виконавця про їх готовність;

9) у разі виявлення Виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством;

10) протягом п'яти днів від дати перелічених нижче подій надавати Виконавцю дані про зміни (збільшення) площі об'єкту (об'єктів) споживання Послуг (приміщень, квартир, будинків), про зміни суб'єктів користуванні Послугами, про встановлені додаткові теплоспоживальні прилади, про засоби обліку води та; теплової енергії, про зміни кількості осіб, що споживають гарячу воду на об'єкті (об'єктах) Споживача, про іншу інформацію, необхідну Виконавцю для належного виконання умов Договору;

11) відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників Послуг у разі необґрунтованості претензій;

12) при наявності у Споживача теплового пункту, виготовляти й заміняти сопла в елеваторних вузлах та дросельні шайби тільки за узгодженням з Виконавцем;

13) при наявності у користуванні Споживача водонагрівача, додержуватись норм якості (загальна лужність, залишкова загальна жорсткість, розчинний кисень) зворотної мережної води не нижче норм якості прямої мережної води;

14) залучати до виконання будь-яких робіт з ремонту та\або встановлення і заміни засобів обліку води та теплової енергії, санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання теплоспоживання виключно повноважних осіб (спеціалізовані організації);

15) не споживати Послуг без письмового дозволу Виконавця, яким є акт, вказаний у п.п. 2) п.20 Договору.

19. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані Послуги пеню у розмірі, встановленому законом та Договором;

2) вносити за погодженням із Споживачем зміни у Договір;

3) вимагати від Споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних Послуг;

4) вимагати від Споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням Послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;

5) доступу в приміщення Споживача при ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку, усуненні недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановленні і заміні, для проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;

6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

20. Виконавець зобов'язаний:

1) забезпечувати вчасне та відповідної якості надання Послуг згідно із

законодавством та умовами Договору;

2) при отриманні від Споживача письмового повідомлення, вказаного у п.п. 8) п.18 Договору, протягом 3-х робочих днів перевіряти готовність Споживача до опалювального періоду та, при встановленні готовності Споживача до опалювального періоду, складати відповідний акт у двох примірниках, один з яких передавати Споживачеві;

3) надавати Споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію про перелік Послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання Послуг, їх споживчі властивості;

4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за Послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

5) звільняти Споживача від плати за Послуги у разі їх ненадання;

6) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням Послуг, що виникли з його вини;

7)ознайомлювати Споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово- комунальних послуг.

Відповідальність сторін

21. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і Договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за Послуги, - шляхом сплати пені, визначеній п.15 Договору

3) втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії (у тому числі шляхом зриву та\або пошкодження пломб, встановлених Виконавцем), - шляхом сплати штрафу у розмірі 25% вартості Послуг (визначеній за нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями згідно Додатку №1), спожитих за період з дати останньої перевірки, засобів обліку Виконавцем до дня виявлення їм вищевказаного порушення;

4) недбале зберігання своїх засобів обліку, що призвело до порушень їх нормальної роботи, - шляхом сплати штрафу у розмірі 25% вартості Послуг (визначеній за нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями згідно Додатку №1), спожитих за період з дати останньої перевірки засобів обліку Виконавцем до дня виявлення їм вищевказаного порушення;

5) недостовірні дані про зміни (збільшення) площі об'єкту (об'єктів) споживання Послуг (приміщень, квартир, будинків), про зміни суб'єктів користуванні Послугами, про встановлені додаткові теплоспоживальні прилади, про засоби обліку води та теплової енергії, про зміни кількості осіб, що споживають гарячу воду на об'єкті (об'єктах) Споживача, про іншу інформацію, необхідну Виконавцю для належного виконання умов Договору, - шляхом сплати штрафу у розмірі 25 % вартості Послуг (визначеній за нормативами (нормами) споживання -договірними навантаженнями згідно Додатку № 1), спожитих Споживачем з моменту, коли він був зобов'язаний надати Виконавцю достовірні дані до дня виявлення їм вищевказаного порушення;

6) споживання Послуг без дозволу Виконавця, - шляхом сплати штрафу у розмірі 200% вартості Послуг (визначеній за нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями згідно Додатку №1), спожитих Споживачем з моменту, коли він був зобов"язаний отримати дозвіл Виконавця до дати отримання дозволу Виконавця;

7) порушення зобов'язань, встановлених Договором або законодавством.

22. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання Послуг, що призвело до заподіяння збитків майну та/або об'єкту (об'єктів) Споживача -шляхом відшкодування збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників Послуг, надання Послуг не в повному обсязі -шляхом зменшення розміру плати та виплати Споживачеві компенсації за перевищення з вини Виконавця строків проведення аварійно-відбудовних робіт в розмірі, встановленому законодавством;

3) порушення зобов'язань, встановлених Договором або законодавством;

4) порушення прав Споживача згідно із законодавством. Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від Виконавця Споживачеві.

Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від Виконавця

Споживачеві.

23. Точки розподілу, в яких здійснюється передача Послуг від Виконавця Споживачеві, вказані в Додатку № 4, який є невід'ємною частиною Договору.

Порядок розв'язання спорів

24. У разі порушення Виконавцем умов Договору Споживач викликає представника Виконавця для складання та підписання акта-претензії Споживача, в якому зазначаються строки, види порушень кількісних і якісних показників Послуг тощо. Представник Виконавця повинен з'явитися на виклик Споживача не пізніше двох робочих днів.

25. Акт-претензія складається Споживачем та представником Виконавця і скріплюється їх підписами. У разі неприбуття представника Виконавця у визначений Договором строк або необґрунтованої відмови від підписання, акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

26. Акт-претензія подається Виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає Споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії.

27. Виконавець може відмовити Споживачеві в задоволенні його претензії щодо відхилення кількісних і якісних показників Послуг на підставі:

- показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту;

- правильності показань засобів обліку води і теплової енергії;

- невиконанні Споживачем заходів щодо утеплення об'єкту (приміщення, будинку);

- правильності розрахунків кількості Послуг (при розрахунковому способі);

- аналізу якості води (теплоносія).

У разі обґрунтованості претензій Споживача, витрати, пов'язані з їх перевіркою, відшкодовуються Виконавцем, у разі необґрунтованості -Споживачем.

28. Спори між Сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

29. Сторона звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків по Договору, якщо це є наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажору), наприклад: стихійного лиха, бойових дій, страйки, масові безладдя та хвилювання, дії органів державної влади, які роблять неможливим виконання Договору, будь-які інші обставини поза контролю Сторін, що унеможливлює виконання Договору.

30. Строк виконання обов'язків по Договору продовжується на час дії вищевказаних обставин за умови, що Сторона, для якої настав форс-мажор, у триденний термін з моменту наступу даних обставин, сповістила іншу Сторону про наступ форс-мажорних обставин.

31. Належним підтвердженням наступу форс-мажорних обставин та їх строку дії є ОСОБА_6 палати України.

32. У випадку, якщо обставини форс -мажору діють протягом більш ніж; 3-х місяців, Сторони проведуть переговори з питань подальшого виконання або розірвання Договору та проведення взаєморозрахунків.

Строк дії Договору

33. Договір укладається на 1 (один) рік і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення його строку однією із Сторін не буде письмово заявлено іншій Стороні про розірвання або необхідність перегляду Договору.

34. Сторони встановили, що умови Договору застосовуються до відносин між: Сторонами, які виникли з 01.08.2009 р.

Договір може бути розірваний достроково у разі:

- зникнення потреби в отриманні Послуги або письмової відмови Споживача від користування Послугами Виконавця;

- переходу права власності (користування) на об'єкт (приміщення, квартиру, будинок) до іншої особи;

- за наявності обставин, визначених п.32 Договору;

- невиконання умов Договору Сторонами.

Сторона, яка має намір достроково розірвати Договір, повинна не пізніше 30-ти днів до дати розірвання Договору направити відповідне письмове повідомлення іншій Стороні, а інша Сторона повинна розглянути вказане повідомлення та письмово відповісти протягом п'яти днів з моменту отримання повідомлення.

35. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.

Інші умови

36. Виконавець не надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд, не несе відповідальність за їх ненадання чи неналежне надання.

37. Невід'ємну частину Договору становлять:

1) Додаток №1 "Характеристика об'єкту (об'єктів) надання Послуг, обсяги та нормативи споживання - договірні навантаження теплової енергії";

2) Додаток №2 "Умови обліку спожитих Послуг";

3) Додаток №3 "ОСОБА_5 прийому-передачі теплової енергії у


- місяці 200___р.";

4) Додаток №4 "Точки розподілу, в яких здійснюється передача Послуг від Виконавця Споживачеві".

38. Інформація за Договором є конфіденційною та не підлягає розповсюдженню за винятком випадків встановлених законодавством.

39.Виконавець є платником податку на прибуток за ставкою 25% на загальних підставах відповідно до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств".

Довідкові відомості

Телефони спеціального виклику у разі

виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій

40. Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж: ОДС ТОВ "Сумитеплоенерго", тел.250-398

41. Органи, які відповідно до законодавства здійснюють контроль за дотриманням правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення:

Центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства:

Державний комітет України з питань житлово-комунального господарства 03 150, м. Київ, вул. Димитрова, 24 телефон 227-13-72

Територіальний орган Держспоживстандарту : Сумське обласне управління у справах захисту справ споживачів адреса: м. Суми, м. Незалежності, 2, телефон 22-30- 88

Територіальне відділення Антимонопольного комітету України: Відділення Антимонопольного комітету України в Сумській області: адреса - м. Суми, вул. Харківська, 30/1, телефон 22-14-84

Управління житлово-комунального господарства:

Управління житлово-комунального господарства Сумської міської Ради: 40 030, м. Суми, вул. Горького, 21, телефон 27-23-80

Виконавчий комітет міської ради: Виконавчий комітет Сумської міської Ради 40 000, м. Суми, м. Незалежності, 2, телефон 21-90-34

42. Місцезнаходження, банківські реквізити і підписи сторін

Споживачі: Виконавець

Фізична особа-підприємець ВАТ "Сумське НВО ім. М.В. Фрунзе"

ОСОБА_1 м.Суми, вул.Горького,58,

м. Суми, вул. С.Лазо,б.54, тел. 670-102,243-102

тел. 783-005. Банківські реквизити:

Банківські реквізити відсутні Рах. № 26001034313200 у АКІБ

Ідентифікаційний номер УкрСіббанк м. Харків ,

в ДПА НОМЕР_1 МФО 351005,

Код ЄДРПОУ 05747991

Под. св. № 100088157

від 11.01.2008р.

Подат. № 057479918286

Підпис Споживача: Підпис Директора Дирекції КППВ

3.Стягнуто з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (адреса: 40030, м.Суми, вул. С.Лазо, буд 54, фактичне місцезнаходження: 40030, м.Суми, вул. Набережна р.Стрілки, буд.10.кв.14, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь Відкритого акціонерного товариства «Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання ім. М.В.Фрунзе» (40004, м. Суми, вул. Горького, 58, код 05747991) 85 грн. витрат по сплаті державного мита, 236 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу .

Відповідач, не погоджуючись з рішенням місцевого господарського суду, звернувся до Харківського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарського суду Харківської області від 10.03.2011 р. скасувати повністю, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм чинного законодавства.

Перевіривши матеріали апеляційної скарги, їх відповідність вимогам ГПК України, колегія суддів встановила, що подані матеріали є достатніми для прийняття апеляційної скарги до провадження.

Керуючись ст. 98 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів Харківського апеляційного господарського суду, -

ухвалила:

1. Прийняти апеляційну скаргу до провадження.

2. Розгляд скарги призначити на 23 травня 2011 р. о 12-30 год. у приміщенні Харківського апеляційного господарського суду за адресою: 61022, місто Харків, пр. Леніна 5, 1-й поверх., каб. № 106.

3. Зобов'язати позивача за три дні до слухання справи надати суду відзив на апеляційну скаргу .

4. Зобов'язати сторони надати у судове засідання довідку про включення до Єдиного держреєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців станом на день подання апеляційної скарги.

5. Визнати обов'язковою явку представників сторін з належним чином оформленими повноваженнями. Про неможливість прибуття представників письмово повідомити суд.

Головуючий суддя Пуль О.А.

суддя Білоусова Я.О.

суддя Лакіза В.В.

СудХарківський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення11.04.2011
Оприлюднено07.02.2017
Номер документу64505048
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —16/17-10

Ухвала від 11.04.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Пуль О.А.

Ухвала від 30.05.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Пуль О.А.

Ухвала від 01.06.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Барбашова С.В.

Ухвала від 30.01.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Здоровко Л.М.

Постанова від 31.08.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Гончарук П.А.

Ухвала від 08.08.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Гончарук П.А.

Постанова від 10.06.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Пуль О.А.

Ухвала від 13.10.2010

Господарське

Вищий господарський суд України

Гончарук П.А.

Рішення від 29.03.2010

Господарське

Господарський суд Одеської області

Желєзна С.П.

Ухвала від 19.02.2010

Господарське

Господарський суд Одеської області

Желєзна С.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні