Ухвала
від 03.07.2017 по справі 913/982/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

03 липня 2017 року Справа № 913/982/14

Провадження №13б/913/982/14

За заявою кредитора - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області, м. Первомайськ Луганської області

до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 спецуправління №22/36» , м. Первомайськ Луганської області

про банкрутство

Суддя Яресько Б.В.

Секретар судового засідання - Ногін С.М.

У засіданні брали участь:

Від кредитора - не прибув;

Від боржника - не прибув.;

Розпорядник майна - не прибув

Обставини справи: банкрутство відповідно до положень ст. ст. 10, 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону від 22.12.2011 №4212-VI (надалі Закон), процедура розпорядження майном.

Розглянувши матеріали справи, суд

встановив:

Ухвалою від 28.04.2014 порушено провадження у справі про банкрутство щодо боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 спецуправління №22/36» (93200, Луганська область, м. Первомайськ, вул. Театральна, 10; ідентифікаційний код 25356364). Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто п'ятнадцять календарних днів та з метою забезпечення грошових вимог кредиторів, призначено на цей же термін розпорядником майна ОСОБА_2 (свідоцтво від 28.02.2013 №300, адреса: 69032, м. Запоріжжя, а/с7813, ідентифікаційний номер НОМЕР_1), на якого покладенні повноваження та обов'язки, передбачені ст. ст. 1, 22, 23, 25, 26, 45, 114 Закону.

Від розпорядника майна ОСОБА_2 до суду надійшла заява від 06.05.2014 №02-01/01 про дострокове припинення його повноважень як розпорядника майна.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 01.07.2014 затверджено реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_1 спецуправління № 22/26" Луганська область, м. Первомайськ вул. Театральна 10 ідентифікаційний код 25356364:Первомайська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Луганській області - 836034 грн. 01 коп. (3 черга) 209 010 грн. 99 коп. (6 черга), зобов'язано розпорядника майна скликати та провести збори кредиторів у встановленому законом порядку та строку, повідомити суд про прийняте комітетом кредиторів рішення щодо подальшої процедури у справі, та кандидатуру арбітражного керуючого, відкладено розгляд справи на 04.08.2014, на 10 годин 30 хвилин, у приміщенні господарського суду Луганської області.

Господарський суд Харківської області ухвалою від 14.04.2015 відкрив провадження з відновлення втрачених матеріалів справи №913/982/14, ухвалою від 12.05.2015 передав за підсудністю матеріали провадження з відновлення матеріалів справи №913/982/14 до господарського суду Луганської області.

Ухвалою суду від 08.02.2016 р. суд припинив повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_2 як розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 спецуправління №22/36» , призначив новим розпорядником майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво про право діяльності арбітражного керуючого №636 від 17.07.2013, що мешкає за адресою: 93011, Україна, Луганська обл, м. Рубіжне, вул. Визволителів, 75), який подав до суду відповідну заяву від 31.12.2015 №02-01/669-15 про згоду на призначення його розпорядником майна та зобов'язав арбітражного керуючого ОСОБА_2 передати наявні матеріали по цій справі призначеному розпоряднику майна ОСОБА_3

01 серпня 2016 року на адресу господарського суду Луганської області надійшов лист від 26.07.2016 р. №2174/12-10-17-17/215 від ОСОБА_1 ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області, за яким повідомляють, що матеріали справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 спецуправдіння № 22/36» , а також матеріали контрольно-перевірочної роботи та справа підприємства-боржника (з усіма наявними матеріалами щодо стягнення заборгованості, встановлення майнового стану боржника) на даний час, відповідно до акту комісії ОСОБА_1 ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області від 04.02.2015 року № 1 «Про втрату номенклатурних та архівних справ (документів)» вважаються втраченими.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реэстру прав власності на нерухоме майно. Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна (№ 64388351 від 26.07.2016 відомості щодо прав власності, інших речових прав, іпотеки та обтяження по ТОВ «ОСОБА_1 спецуправління № 22/36» (код за ЄДРПОУ 25356364) відсутні.

26.05.2017 р. від розпорядника майна ОСОБА_3 надійшло клопотання про:

- встановлення оплати винагороди арбітражному керуючому ОСОБА_3 за час виконання повноважень розпорядника майна по даній справі у розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, за період 115 днів та двох місяців (177 днів) до дня припинення його повноважень з 02.12.2016 по 29.05.2017 р. за рахунок коштів кредитора, якій ініціював порушення провадження у справі № 913/982/14 ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області правонаступником якого є ОСОБА_1 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС в Луганській області.

- про затвердження судом звіту розпорядника майна, звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном.

- про закінчення процедури розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОБА_1 спецуправління № 22/36» та визнання його банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури.

- про стягнення з ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Луганській області на користь розпорядника майна суми винагороди за виконання повноважень розпорядника майна з 02.12.2016 р. по 29.05.2017 р. 34580 грн. 65 коп.

Ухвалою суду від 29.05.2017 р. була встановлена оплата винагороди арбітражному керуючому ОСОБА_3 за час виконання повноважень розпорядника майна по даній справі у розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, за період 115 днів та двох місяців (177 днів) до дня припинення його повноважень з 02.12.2016 по 29.05.2017 р. за рахунок коштів кредитора, якій ініціював порушення провадження у справі № 913/982/14 - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області.

15.06.2017 р. до суду надійшло клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_3 від 13.06.2017 р. № 02-01/46 в якому він просить суд затвердити звіт розпорядника майна щодо виконання повноважень, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майна; закінчити процедури розпорядження майном, визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

Як вбачається з наданих розпорядником майна матеріалів збори кредиторів по справі черговий раз не відбулися, комітет кредиторів не сформований, рішення щодо подальшої процедури не прийнято, ним не розглянутий звіт розпорядника майна, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном.

03.07.2017 р. від розпорядника майна надійшли матеріали, які свідчать про те, що розпорядником майна вчинялись дії по скликанню зборів кредиторів на 29.06.2017 р., які в наслідок неприбуття представників кредиторів не відбулися.

Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 29.05.2017 р., яка не буда оскаржена, та є чинною була встановлена оплата винагороди арбітражному керуючому ОСОБА_3 за час виконання повноважень розпорядника майна по даній справі у розмірі двох мінімальних заробітних плат, встановлених чинним законодавством України, за період 115 днів та двох місяців (177 днів) до дня припинення його повноважень з 02.12.2016 по 29.05.2017 р. за рахунок коштів кредитора, якій ініціював порушення провадження у справі № 913/982/14 - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області, правонаступником якої є ОСОБА_1 об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС в Луганській області.

За період з 02.12.2016 р. по 29.05.2017 р. нарахована винагорода в сумі 34580 грн. 65 коп., виходячи з розміру мінімальної заробітної плати в грудні 2016 р. - 1600 грн. 00 коп., з 01.01.2017 р. - 3200 грн. 00 коп.

Суд погоджується з зазначеним розрахунком виходячи з наступного:

Відповідно до ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

В п. 3 Перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 06.12.2016 № 1774-VIII встановлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат. До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі 1600 гривень.

Однак, арбітражний керуючий отримує не заробітну плату, а грошову винагороду, яка розраховується з урахуванням суми заробітної плати, а не посадового окладу.

Визначення терміну „заробітна плата" наведено в Законі України „Про оплату праці" і тлумачиться як винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Арбітражний керуючий під час виконання повноважень розпорядника майна, ліквідатора чи керуючого санацією у справі про банкрутство не перебуває в трудових відносинах ані з боржником, щодо якого виконує такі обов'язки, ані з господарським судом, який призначає його до участі у справі про банкрутство, а ні з ініціюючим кредитором на якого покладається обов'язок оплати винагороди розпоряднику майна.

Таким чином, грошова винагорода арбітражного керуючого не є тотожним поняттям терміну „заробітна плата".

Отже, застосування обмежень, передбачених п. 3 Перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 06.12.2016 № 1774-VIII щодо визначення розміру грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора у справі є безпідставним.

За таких обставин суд затверджує звіт про нарахування та виплату грошової винагороди розпорядника майна за рахунок ініціюючого кредитора ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Луганській області в сумі 34580 грн. 65 коп. за період з 02.12.2016 р. по 29.05.2017 р., та звіт щодо здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном в сумі 94 грн. 80 коп. за рахунок боржника.

Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом у разі якщо комітетом кредиторів у межах строку дії процедури розпорядження майном не прийнято жодного з передбачених цією статтею рішень, господарський суд протягом п'яти днів після закінчення процедури розпорядження майном боржника за наявності ознак банкрутства приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, якщо інше не передбачено цією статтею.

В зв'язку з тим, що комітет кредиторів не прийняв рішення щодо подальшої процедури, не запропонував суду кандидатуру арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора, суд за власною ініціативою здійснив запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

Згідно довідки щодо кандидатури арбітражного керуючого автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство запропонована наступна кандидатура - ОСОБА_4, свідоцтво арбітражного керуючого № 117 від 07.02.2013 р.

За таких обставин, суд керуючись ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, відкладає розгляд справи.

Керуючись ст.ст. 77, 86 ГПК України, ст.ст. 1, 3 1 , 14, 15, 16,115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд

ухвалив :

1. Відкласти розгляд справи на 24 липня 2017 року на 14 годин 30 хвилин , яке відбудеться у приміщенні господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, каб. 205.

2. Розпоряднику майна ОСОБА_3 забезпечити проведення зборів кредиторів для формування комітету кредиторів та прийняття ним рішень щодо подальшої процедури по справі.

3. Затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди розпорядника майна за рахунок ініціюючого кредитора ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Луганській області в сумі 34580 грн. 65 коп. за період з 02.12.2016 р. по 29.05.2017 р., та звіт щодо здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном в сумі 94 грн. 80 коп. за рахунок боржника.

4. ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Луганській області прийняти участь у проведені зборів кредиторів, надати суду у письмовому вигляді свою думку щодо звітів розпорядника майна, виплати його винагороди та подальшої процедури по справі.

5. Арбітражному керуючому ОСОБА_4, свідоцтво арбітражного керуючого № 117 від 07.02.2013 р. надати суду письмову заяву з згодою на призначення ліквідатором по справі в порядку передбаченому ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"

Не з'явлення повноважних та компетентних представників учасників процесу у судове засідання Господарського суду Луганської області не перешкоджає розгляду справи по суті.

Інформація про час і місце судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі "Новини та події суду") офіційного веб-порталу "Судова влада в Україні" в мережі Інтернет (www.court.gov.ua/sudy/).

Суддя Б.В. Яресько

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення03.07.2017
Оприлюднено05.07.2017
Номер документу67554276
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/982/14

Постанова від 27.08.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 13.08.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 13.08.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Ухвала від 18.07.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

Постанова від 04.06.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шевель Ольга Вікторівна

Ухвала від 14.05.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шевель Ольга Вікторівна

Ухвала від 26.04.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шевель Ольга Вікторівна

Ухвала від 15.04.2019

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Шевель Ольга Вікторівна

Ухвала від 18.03.2019

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 25.02.2019

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні