Постанова
від 22.02.2007 по справі 2-"а"-30/2007
ЯСИНУВАТСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-"А"-30/2007

Справа № 2-"А"-30/2007

ПОСТАНОВА іменем

України

22 лютого 2007

р.                                                                  м.

Ясинувата

Ясинуватський

міськрайонний суд Донецької області у складі: судді Жаботинської С.В. при

секретарі Костенко Ю.О, за участю позивачки ОСОБА_1, представників відповідача

Савельєвої В.О., Палагути Н.О.

розглянувши

у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до

Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради

про стягнення недоотриманої суми на оздоровлення за ІНФОРМАЦІЯ_1, ІНФОРМАЦІЯ_2 роки, -

ВСТАНОВИВ:

Позивачка звернулася до Ясинуватського міськрайонного

суду із позовною заявою про стягнення недоотриманої суми на оздоровлення за ІНФОРМАЦІЯ_1, ІНФОРМАЦІЯ_2 роки до

Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради,

посилаючись на те, що вона є інвалідом 3

групи, має статус громадянина, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи і має право на одержання

суми на оздоровлення у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат.

Разом із тим, Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської

міської ради за ІНФОРМАЦІЯ_1

р. сплатило 90 грн., а

за ІНФОРМАЦІЯ_2 р.

нічого не сплатило. Просить стягнути з відповідача недоотриману суму на

оздоровлення за ІНФОРМАЦІЯ_1,

ІНФОРМАЦІЯ_2 роки в розмірі 2910

грн.

В суді позивачка позов підтримала у повному обсязі. Також пояснила, що у ІНФОРМАЦІЯ_1 р. вона отримала

допомогу на оздоровлення у сумі 90грн., а за ІНФОРМАЦІЯ_2 р. ніякі виплати на оздоровлення їй

зроблено не було.

Представники відповідача, діючи на підставі довіреностей

проти задоволення позовних вимог заперечували і зазначили, що суми на

оздоровлення за ІНФОРМАЦІЯ_1,

ІНФОРМАЦІЯ_2 роки здійснювалися управлінням у межах бюджетного

фінансування. За ІНФОРМАЦІЯ_1

рік сума сплачена у повному обсязі у розмірі 90 грн. За ІНФОРМАЦІЯ_2

р. призначена така ж сума у розмірі 90

грн., яка буде сплачена по мірі надходження грошових коштів.

Заслухавши пояснення сторін,

вивчивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що позов

підлягає задоволенню частково.

Судом встановлено, що ОСОБА_1. перебуває на обліку в Управлінні праці та

соціального захисту населення Ясинуватської міської ради, як особа, яка

постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи та є інвалідом 3 групи (категорія

1), у

зв'язку із чим користується правами та пільгами, передбаченими Законом України

"Про статус і соціальний захист

громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи".

Статтею 48 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян,

які постраждали в наслідок Чорнобильської

катастрофи" передбачена щорічна компенсація на оздоровлення,

зокрема інвалідам НІ групи у розмірі 4-х мінімальних розмірів заробітної

плати. 

Відповідно до ст. 62 зазначеного Закону, застосування цього Закону провадиться

у порядку визначеному Кабінетом Міністрів України, рішення якого є

обов'язковим для виконання міністерствами та

іншими центральними органами державної виконавчої влади України,

місцевими органами державної виконавчої влади, всіма суб'єктами господарювання незалежно від їх відомчої підпорядкованості

та форм власності.

Статтею 63

цього Закону, фінансування витрат пов'язаних з його реалізацією

здійснюється за рахунок державного бюджету.

Вказані норми Закону відповідають

ст. 95

Конституції України, якою передбачено, що виключно  законом 

про  Державний  бюджет 

України  визначаються  будь-які  

видатки

 

2

держави на загальносуспільні потреби, розмір і цільові спрямування цих

видатків відповідно до ст. 116 Основного Закону,

розроблення проекту закону про Державний бюджет України віднесено до компетенції Кабінету Міністрів України, а відповідно до ст.

117 Конституції України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів

України є обов'язковими для виконання.

Частиною 2

ст. 4 Бюджетного

кодексу України встановлено, що при здійснені бюджетного процесу в Україні,

положення нормативно-правових актів застосовується лише в частині, в якій вони

не суперечать положенням Конституції України, цього кодексу та закону «Про

державний бюджет України».

Згідно ст. 87

Бюджетного кодексу України, видатки на державні програми з ліквідації

наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,

здійснюється в установленому порядку за рахунок наявних надходжень до

загального фонду державного бюджету в межах обсягів призначень, передбачених в

Державному бюджеті України на відповідні бюджетні програми.

Законами України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» та «Про

державний бюджет України на 2006

рік» виплати щорічної компенсації на оздоровлення відповідно до ст. 48 Закону України

"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи" не передбачені.

Порядок виплати допомоги на оздоровлення за ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_2 роки

врегульовано постановою Кабінету Міністрів

України № 562 від 12 липня ІНФОРМАЦІЯ_1 р. «Про щорічну допомогу на

оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» інвалідам 3 групи, які постраждали внаслідок

Чорнобильської катастрофи за ІНФОРМАЦІЯ_1 p., ІНФОРМАЦІЯ_2 p. установлено

щорічну допомогу в сумі 90 грн.

Вказану допомогу в сумі 90 грн. ОСОБА_1 отримала за ІНФОРМАЦІЯ_1 р.

З документів наданих представником відповідача вбачається, що управлінням

щорічно надавались списки та заявки на виплату допомоги на оздоровлення осіб,

що постраждали в наслідок ЧАЕС. Отримані кошти Фондом за ІНФОРМАЦІЯ_1 та

ІНФОРМАЦІЯ_2 роки для здіснення заходів щодо ліквідації наслідків

Чорнобильської катастрофи витрачались виключно

за бюджетними призначеннями та затвердженими кошторисами доходів і видатків бюджету.

Згідно з наданими суду посвідченими копіями кошторисів

доходів та видатків за ІНФОРМАЦІЯ_1-ІНФОРМАЦІЯ_2

роки видатки на щорічну допомогу на оздоровлення фінансувались, згідно з

бюджетом, інвалідам 3 групи в

розмірі 90 грн.

Згідно наданих доказів, допомога на оздоровлення ОСОБА_1. за ІНФОРМАЦІЯ_2 р. не оплачена,

даний факт підтвердили в судовому засіданні представники відповідача та

сторонами не оспорюються.

Виходячи з наведених вище підстав для стягнення на

Користь ОСОБА_1. за ІНФОРМАЦІЯ_1

рік немає, а за ІНФОРМАЦІЯ_2

рік підлягає стягненню щорічна допомога в сумі 90 грн., у зв'язку

із чим позов підлягає задоволенню частково.

На підставі Конституції України, Закону України

"Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок

Чорнобильської катастрофи",. Бюджетного Кодексу України, Законів

України Про державний бюджет України на 2005, 2006 роки, постанови Кабінету

Міністрів України № 562 від 12 липня 2005 р. «Про щорічну допомогу на

оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»,

керуючись ст ст. 160-163 КАС Укра'піи, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення

Ясинуватської міської ради про стягнення недоотриманої суми на оздоровлення за ІНФОРМАЦІЯ_1, ІНФОРМАЦІЯ_2 роки

задовольнити частково.

Стягнути з Управління праці та соціального захисту

населення Ясинуватської міської ради (

р/р 35216017001521 код ОКПО

25987607, МФО 834016,

УДК в Донецькій області) на користь ОСОБА_1  

90 грн.

 

3

Постанова може

бути оскаржена до Апеляційного суду Донецької області через Ясинуватський

міськрайонний суд Донецької області.

Заяву про апеляційне оскарження постанови може бути

подано протягом десяти днів з дня проголошення рішення.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана протягом двадцяти днів

після подання заяви про апеляційне оскарження, або протягом десяти днів з дня

проголошення даної постанови без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її

подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя:

СудЯсинуватський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення22.02.2007
Оприлюднено21.04.2008
Номер документу678459
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-"а"-30/2007

Ухвала від 30.01.2014

Адміністративне

Ржищівський міський суд Київської області

Козіна С. М.

Ухвала від 17.03.2011

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сорока М.О.

Постанова від 23.04.2007

Адміністративне

Гуляйпільський районний суд Запорізької області

Чемолосова С.П.

Постанова від 09.10.2007

Адміністративне

Старосинявський районний суд Хмельницької області

Віговський В.О.

Ухвала від 12.11.2007

Адміністративне

Петровський районний суд м.Донецька

Мірошниченко В.В.

Ухвала від 19.09.2007

Адміністративне

Середино-Будський районний суд Сумської області

Швець І.Є.

Рішення від 09.10.2007

Цивільне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Попович С.С.

Ухвала від 26.10.2007

Адміністративне

Корюківський районний суд Чернігівської області

Корх О.І.

Ухвала від 21.08.2007

Адміністративне

Яремчанський міський суд Івано-Франківської області

Гребик Л.В.

Постанова від 09.10.2007

Адміністративне

Заставнівський районний суд Чернівецької області

Угриновська Л.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні