Ухвала
від 26.03.2020 по справі 810/2083/17
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

26 березня 2020 року № 810/2083/17

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши в м. Києві в порядку письмового провадження заяву ТОВ "РАТУШЕНКО" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ратушенко до ГУ ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень ,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "РАТУШЕНКО" з позовом до ГУ ДФС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 07.06.2017 року № 0020901402, № 0020951402, № 0020941402.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 13.11.2017 адміністративний позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області від 07 червня 2017 року № 0020901402, № 0020951402, № 0020941402. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Ратушенко (код ЄДРПОУ 37474447) судові витрати у сумі 33168 (тридцять три тисячі сто шістдесят вісім) грн. 09 коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 07.02.2018, апеляційну скаргу задоволено, постанову КОАС скасовано та прийняти нову, якою в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Постановою Верховного суду у складі колегії суддів касаційного адміністративного суду від 31.07.2018 касаційну скаргу задоволено, постанову КААС скасовано, постанову КОАС від 13.11.2017 залишено в силі.

Додатковою постановою Верховного суду у складі колегії суддів касаційного адміністративного суду від 19.03.2019 клопотання товариства про ухвалення додаткового рішення про розподіл судових витрат у справі №810/2083/17 задоволено. Присуджено на користь ТОВ "РАТУШЕНКО" суму сплаченого за подання касаційної скарги судового збору у розмірі 66336,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - ГУ ДФС у Київській області.

25 квітня 2019 року Київським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист товариству.

Ухвалою Верховного суду у складі колегії суддів касаційного адміністративного суду від 05.11.2019 виправлено описку, допущену в абзаці 2 резолютивній частини додаткової постанови Верховного суду у складі Касаційного адміністративного суду від 19.03.2019, замінено слово "присудити" на слово "стягнути".

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 12.12.2019 заяву представника позивача ТОВ "РАТУШЕНКО" - Богатова Ю.М. про видачу дубліката виконавчого листа в адміністративній справі №810/2083/17 - задоволено. Видано в адміністративній справі №810/2083/17 дублікат виконавчого листа №810/2083/17 від 25 квітня 2019 року про стягнення на користь ТОВ "РАТУШЕНКО" суму сплаченого за подання касаційної скарги судового збору у розмірі 66336,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - ГУ ДФС у Київській області.

16.03.2020 до Київського окружного адміністративного суду надійшла заява від ТОВ "РАТУШЕНКО" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №810/2083/17, - боржника - Головне управління ДФС в Київській області на правонаступника - Головне управління ДПС в Київській області.

Судове засідання для розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження призначено на 26.03.2020. У судове засідання, призначене на 26.03.2020, сторони не з`явились

Згідно з ч. 2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Отже, враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.

Вирішуючи питання про заміну сторони у виконавчому провадженні по суті, суд виходить з наступного.

Так, частиною 5 статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 №1404-VIII, який набрав чинності з 05.10.2016, передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Вказаній нормі матеріального права відповідають певні положення Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч. 1 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Суд зазначає, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України", утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227 затверджено положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України.

21.08.2019 Кабінетом Міністрів України прийняте розпорядження №682-р Питання Державної податкової служби , згідно з яким погоджено з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. №227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України (Офіційний вісник України, 2019 р., №26, ст. 900) функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

28.08.2019 Державною податковою службою України прийнято наказ №36 Про початок діяльності Державної податкової служби України , згідно з яким розпочато виконання Державною податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється.

Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 12.07.2019 №14 Про затвердження положень про територіальні органи ДПС , затверджено положення, зокрема про Головне управління ДПС у Київській області.

Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 30.07.2019 внесений запис в Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію Головного управління ДПС у Київській області як юридичної особи на підставі постанови КМУ від 19.06.2019 №537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби .

Згідно з ч. 4 ст. 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

Частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до ч. 5 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що Головне управління ДПС у Київській області є правонаступником Головного управління ДФС у Київській області, а отже має певне коло прав та обов`язків останньої.

Отже, враховуючи вищезазначене, суд вважає за необхідне замінити боржника у виконавчому провадженні у справі №810/2083/17 - Головне управління ДФС у Київській області на правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області.

Керуючись статтями 243, 248, 379 КАС України, суд

у х в а л и в:

Заяву ТОВ "РАТУШЕНКО" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі № 810/2083/17 - задовольнити.

Замінити сторону виконавчого провадження в адміністративній справі №810/2083/17, а саме боржника - Головне управління ДФС у Київській області на правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код 43141377, місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд.5А).

Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання (підписання).

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лиска І.Г.

Дата ухвалення рішення26.03.2020
Оприлюднено28.04.2020
Номер документу88930232
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —810/2083/17

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 31.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 31.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні