Господарський суд тернопільської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
25 вересня 2020 року м. ТернопільСправа № 921/574/20 Господарський суд Тернопільської області
у складі судді Гевка В.Л. за участі секретаря судового засідання Карпи М.Ю. розглянувши
заяву №06-2/928 від 26.08.2020 (вх. №664 від 26.08.2020) боржника: Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' про відкриття провадження у справі про банкрутство,
а також заперечення щодо відкриття провадження у справі, подане Головним управлінням ДПС у Тернопільській області від 24.09.2020 (вх. № 6645 від 24.09.2020)
За участі представників:
Боржника - ДП "Тернопільський облавтодор" ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України":
- начальник юридичного відділу Дем`яновська Наталія Анатоліївна , положення про юридичний відділ від 15.04.2014; наказ №3-к від 01.02.2008; наказ №1 від 20.01.2020; довіреність №06-2/58 від 20.01.2020 (дійсна до 31.12.2020) ;
- директор Харук Михайло Богданович , витяг з ЄДР ;
АТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України":
- начальник юридичного управління, адвокат Тичина Тетяна Євгенівна, довіреність №32 від 03.09.2020 (видана строком на один рік) ;
ГУ ДПС у Тернопільській області : Свистун Євгенія Мирославівна, витяг з ЄДР.
- Свистун Євгенія Мирославівна , витяг з ЄДР, представник Головного управління ДПС у Тернопільській області.
- Олексюк Ростислав Зіновійович , витяг з ЄДР, представник Головного управління ДПС у Тернопільській області.
1. Суть та рух справи.
Боржник - Дочірнє підприємство "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' звернувся до Господарського суду Тернопільської області з заявою №06-2/928 від 26.08.2020 (вх.№664 від 26.08.2020) про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до частини 1 сттатті 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
За вимогами абзацу 1 частини 1, абацу 1 частини 2 статті 28 Кодексу України з процедур банкрутства кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору. В ухвалі про прийняття заяви про відкриття провадження у справі господарський суд пропонує трьом визначеним шляхом автоматизованого відбору арбітражним керуючим подати заяву про участь у цій справі.
31.08.2020 суддею Гевко В.Л. вчинено електронний запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.
Згідно довідки від 31.08.2020 щодо кандидатур арбітражного керуючого автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого визначено арбітражних керуючих: Аршевського Михайла Олександровича, Білик Олександра Анатолійовича, Федоренка Дмитра Володимировича.
Ухвалою від 31.08.2020 прийнято заяву Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України" про відкриття провадження у справі про банкрутство - до розгляду та призначено підготовче судове засідання на 14 вересня 2020 року о 09 год. 00 хв.
Одночасно, запропоновано, арбітражним керуючим (визначеним шляхом автоматизованого відбору) подати заяву про участь у справі № 921/574/20 в порядку, визначеному Кодексом України з процедур банкрутства.
01.09.2020 на електронну адресу суду та в оригіналі від арбітражного керуючого Аршевського М.О. надійшла заява №01-20/70 від 01.09.2020 (Вх.№5939 від 01.09.2020) про участь у справі про банкрутство із доданими до неї документами.
07.09.2020 на адресу суду від арбітражного керуючого Білик О.А. надійшла заява №02/537 від 01.09.2020 (Вх.№6059 від 07.09.2020) на участь у справі про банкрутство із доданими до неї документами.
08.09.2020 на електронну адресу суду та в оригіналі від арбітражного керуючого Юринця А.В. надійшла заява №07/09/20-1 від 07.09.2020 (Вх.№6089 від 08.09.2020) про участь у справі про банкрутство із доданими до неї документами.
Протокольною ухвалою у судовому засіданні 14.09.2020, суд відклав судове засідання згідно частини 2 статті 35 Кодексу України з процедур банкрутства на 21 вересня 2020 року о 10 год. 00 хв., про що зазначено в увалі від 14.09.2020.
Ухвалою суду від 21.09.2020 задоволено клопотання представника ГУ ДПС у Тернопільській області від 21.09.2020 про відкладення підготовчого судового засідання у справі, продовжено строк підготовчого засідання до 25.09.2020 (включно) та відкладено підготовче засідання на 25.09.2020 року на 10 год. 00 хв.
Ухвалою суду від 21.09.2020 задоволено клопотання №1/16-10/2317 від 21.09.2020 (вх.№6496 від 21.09.2020) АТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України" про участь у судовому засіданні 25.09.2020 о 10 год. 00 хв. в режимі відеоконференції. Доручено забезпечити проведення судового засідання в режимі відеоконференції Касаційному господарському суду у складі Верховного Суду.
2. Правова позиція боржника
У заяві №06-2/928 від 26.08.2020 (вх.№664 від 26.08.2020) про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнє підприємство Тернопільський облавтодор відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України (далі по тексту також - боржник) просить суд відкрити провадження у справі про банкрутство, ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, ввести процедуру розпорядження майном боржника, залучити акціонерне товариство Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України до участі у справі за заявою боржника - дочірнього підприємства Тернопільський облавтодор відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України про відкриття провадження у справі про банкрутство, як засновника боржника, залучити Державне агентство автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) до участі у справі за заявою боржника - дочірнього підприємства Тернопільський облавтодор відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України про відкриття провадження у справі про банкрутство, як засновника боржника.
Серед іншого, у заяві боржник зазначає, що Підприємство засноване з метою забезпечення економічних інтересів держави, задоволення потреб держави, населення та оборони країни в удоеконаленні і розвитку автомобільних доріг загального користування, розширення можливостей виробничого та соціального розвитку підприємств дорожнього господарства, підвищення ефективності використання матеріальних, фінансових та інших ресурсів на основі спільної діяльності, розподілу праці і кооперації. Для цього ДП Тернопільський облавтодор здійснює будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування, виконання відповідних державних програм.
Предметом діяльності дочірнього підприємства є: виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, мостів, інших споруд та елементів обстановки доріг; будівництво мостів, шляхових естакад, тунелів та метрополітену; забезпечення сталої роботи на автомобільних дорогах в умовах стихійного лиха, аварій, катастроф і подолання їхніх наслідків; розвиток промисловості та виробництва будівельних, дорожньо-будівельних матеріалів і конструкцій, інших виробів, необхідних для будівництва та ремонту автомобільних доріг і споруд на них; автомобільні перевезення вантажів і пасажирів як на території України, так і за її межами; технічне обслуговування та ремонт дорожньої техніки і автотранспортних засобів; виготовлення дорожніх знаків, інформаційних та рекламних щитів, знаків з техніки безпеки, малих архітектурних форм; складання проектно-кошторисної документації.
Станом на 01.07.2020 автомобільні дороги загального користування у Тернопільській області ДП Тернопільський облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України не обслуговує.
За 2017 рік був отриманий прибуток в сумі 228,0 тис. грн, у 2018 у сумі 11582 тис. грн, за 2019 рік одержано збитку 22328 тис.грн, за І квартал 2020 року одержано збитку 1284 тис.грн. Збиток за 2018, 2019 рік та за І квартал 2020 року отримано за рахунок нарахування резерву на можливі штрафні санкції, за несвоєчасну сплату податків та сплату великих зборів виконавчій службі за організацію виплати заробітної плати найманим працівникам.
Зменшився об`єм виконаних, але не прийнятих замовником дорожніх робіт. Так на кінець 2017 року він складав 16652 тис. грн, а на 01.07.2020 року - 14226 тис. грн, прийняття замовником даного обсягу робіт дасть додатковий прибуток у розмірі 520,0 тис.грн.
Станом на 31.12.2017 року необоротні активи дорівнювали 77312 тис. грн та складались з нематеріальних активів 35252 тис. грн, незавершених капітальних інвестицій 8283 тис. грн, основних засобів 33614 тис. грн та інших необоротних активів 163 тис. грн.
Протягом періоду 2017 - І квартал 2020 року необоротні активи зазнали наступних змін, а саме: незавершені капітальні інвестиції зменшились на 6253 тис. грн, нематеріальні активи збільшились на 3684 тис. грн, основні засоби збільшились на 981 тис. грн, інвестиційна нерухомість збільшилась на 10295 тис. грн, інші необоротні активи збільшились на 6855 тис. грн.
В цілому, необоротні активи ДП Тернопільський облавтодор за період з 2017 року по 1 півріччя 2019 року збільшилиеь на 15 511 тис. грн або на 20,1% та станом на 31.03.2020 року становили 92833 тис. грн, що пояснюється дооцінкою основних засобів та вартістю інвестиційної нерухомості ( ЦМК передано в оренду).
Аналіз показників фінансового стану підприємства свідчить про значну зношеність основних засобів дочірнього підприємства, коефіцієнт зносу яких становить 64 %. При цьому зношеність активної частини основних засобів, саме яка використовується у виробничій діяльності, ше більша - 75 %.
Оновлення основних засобів у 2019 року і 1 кварталі 2020 року не здійснювалось, у першу чергу, через відсутність джерела коштів: амортизації і чистого прибутку з причини падіння обсягів виконання робіт у 2019 році і відсутності доходу у І кварталі 2020 року.
На виконанні відділу примусового виконання рішень Управління примусового виконання рішень у Тернопільській області Південно - Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано - Франківськ) перебуває зведене виконавче провадження №36035661 від 15.01.2013 про стягнення заборгованості на користь фізичних та юридичних осіб та держави.
Постановою про арешт коштів боржника ЗВП №36035661 від 24.12.2019р. накладено арешт на грошові кошти в сумі 17 865 665,54 грн (залишок боргу становить 14 253 632,21грн) (копія постанови про арешт коштів боржника додається).
Внаслідок вищенаведених причин, Боржник стверджує, що ДП Тернопільський облавтодор не може виконати свої грошові зобов`язання перед працівниками, кредиторами та державою по сплаті податків і зборів протягом 12 місяців після настання строку їх сплати (ч. 1 cт. 1 Кодексу України з процедур банкрутства боржника).
Додатково у поясненнях №06-2/1017 від 24.09.2020 (вх.№6644 від 24.09.2020) з додатками, в доповнення до аргументів, наведених в заяві №06-2/928 від 26.08.2020 (вх. №664 від 26.08.2020) та на спростування висловлених усних висловлювань щодо платоспроможності підприємства від представника ГУ ДПС у Тернопільській області, заявлених в судовому засіданні 21.09.2020, боржник - ДП Тернопільський облавтодор , зазначає, що боржником подано заяву в господарський суд про відкриття провадження у справі про банкрутство, щоб відновити платоспроможність підприємства.
Доказами неплатоспроможності є звернення останнього з листом до Укравтодору від 04.12.2019 про вжиття відповідних заходів для погашения боргу, в якому податкова описує що заборгованість ДП Тернопільський облавтодор по податках i єдиному внеску постійно зростає, підприємство не має змоги виконувати своїзобов`язання.
Також, ГУ ДПС в Тернопільській області звернулася із позовною заявою до Укравтодору щодо стягнення із останнього податкового боргу ДП Тернопільський облавтодор в сумі 9522189,82 грн.
Надає, також, копію касових доручень ГУ ДПС в Тернопільській області, які направлялись ними в банки, де обслуговуються розрахункові рахунки облавтодору i повернуті адресатам без виконання.
Зазначає, що Доказами неплатоспроможності підриємства є i звернення ГУ ДПС в Тернопільській області до адміністративного суду про скасування раніше наданих розстрочень, як i реалізація Державною виконавчою службою описаної техніки підприємства.
Також надає копію вимог про сплату боргу, яка постійно зростає, бо підриємство не має змоги виконувати своїборгові зобов`язання.
Враховуючи вищенаведені аргументи та докази боржник вважає, що в ДП Тернопільський облавтодор наявні вci ознаки неплатоспроможності, а ГУ ДПС у Тернопільській області зловживаючи своїми правами, як кредитор затягує процес, має намір описати майно підприємства для погашения лише податкового боргу.
3. Заперечення ГУ ДПС у Тернопільській області
щодо відкриття провадження у справі.
У запереченнях від 24.09.2020 (вх. № 6645 від 24.09.2020) щодо відкриття провадження у справі Головне управлінням ДПС у Тернопільській області зазначає, що дочірнє підприємство Тернопільський облавтодор відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України зареєстроване органами державної реєстрації як юридична особа, та знаходиться на обліку в Тернопільському управлінні Головного управління ДПС у Тернопільській області як платник податку.
Як свідчить інтегрована картка платника податків по платежах, які обліковуються за ДП ТО ВАТ ДАК Автомобільні дороги України в період з 2018 по 2020 pоки було нараховано 48 817,38 тис.грн та оплачено до бюджету 14 373,4 тис.грн.
Виконанням податкового обов`язку згідно пункту 38.1 статті 38 Податкового кодексу України є сплата в повному обсязі платником віповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Окрім самостійної сплати ДП ТО ВАТ ДАК Автомобільні дороги України нарахованих сум, що контролюються ГУ ДПС у Тернопільській області контролюючим органом здійснювались заходи претензійно-позовної роботи, щодо стягнення узгоджених сум.
Щодо прийнятих судових рішень про стягнення податкового боргу ДП ТО ВАТ ДАК Автомобільні дороги України звернулось iз заявами про розстрочення судових рішень, просячи суд надати можливість сплати податкового боргу протягом року рівними частками, обгрунтувавши тим, що підприємство на виконанні має ряд господарських договорів, в тому числі укладених за результатами проведених аукціонів, з врахуванням даних обставин платник вказував на те, що є платоспроможним та має намір сплати податкового боргу після виконання господарських договорів.
Контролюючим органом не було вжито ycix заходів для примусового погашення податкового боргу так як ДП ТО ВАТ ДАК Автомобільні дороги України отримано розстрочення судових рішень, що призвело до відстрочення заходів стягнення ГУ ДПС у Тернопільській області.
Просить суд, також, врахувати ту обставину, що Облавтодор є дочірнім підприємством компанії, якому майно передане в господарське відання згідно зі Статутом.
Компанія створена відповідно до постанови КМ України від 28 лютого 2002 року №221 "Про утворення відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України". Його засновником є держава в ocoбі Державної служби автомобільних доріг України. У державній власності закріплено 100 % акцій компанії із забороною їх відчуження, використання для формування статутних фондів будь-яких суб`єктів господарювання, передачі в управління будь-яким особам та вчинення будь-яких дій, наслідком яких може бути відчуження цих акцій з державної власності, зокрема передача в заставу, до прийняття окремого рішення щодо приватизації компанії. Повноваження вищого органу компанії покладаються на засновника компанії - Державну службу автомобільних доріг України. При цьому компанія є власником майна, що передано дочірнім підприємствам на праві господарського відання.
А отже, Дочірнє підприємство Тернопільський облавтодор відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України було створене одним засновником - Компанією та є його дочірнім підприємством.
Відповідно до пункту 4.2 Статуту дочірнього підприємства Тернопільський облавтодор ВАТ Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України майно підприємства складається з виробничих та невиробничих фондів, а також інших цінностей, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства, яке передається засновником підприємству у господарське відання.
Листом від 09.12.2019 року №1241/10/19-00-14/30511 Головне управління ДПС у Тернопільській області відповідно до п. 96.2 ст. 96 ПК України, звернулося до Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) з пропозицією щодо прийняття рішення про погашення податкового боргу: надання відповідної компенсації з бюджету за рахунок коштів, призначених для утримання такого органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить такий платник податків / досудову санацію такого платника податків за рахунок коштів державного бюджету/ ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії/виключення платника податків із переліку об`єктів державної власності, які не підлягають приватизації відповідно до закону, з метою порушення справи про банкрутство, у порядку, встановленому законодавством України.
26.12.2019 №7165/6/63-4-4284/10 Державне агентство автомобілних доріг України розглянуло лист від 04.12.2019 року стосовно погашення податкового боргу, та зазначило, що ДП Тернопільський облавтодор вікритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України самостійно відповідає за свої зобов`язання та не входить до сфери управління Укравтодору.
Також повідомляємо, що ГУ ДПС у Тернопільській області вживаються заходи щодо погашенння заборгованості та подано адміністративний позов до Державного агентства автомобільних доріг України про стягнення заборгованості. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.05.2020 року вікрито провадження у справі №640/8882/20.
Отже, враховуючи вищенаведене Державне агентство автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) є власником майна, що передано дочірнім підприємствам на праві господарського відання, а відтак в ДП ТО ВАТ ДАК Автомобільні дороги України є можливість погашення боргу перед державою не порушуючи справи про банкрутство стосовно ДП ТО ВАТ ДАК Автомобільні дороги України .
4. Мотиви, з яких суд дійшов висновків, і закону,
яким керувався суд постановляючи ухвалу.
Суд, розглянувши та оцінивши заяву №06-2/928 від 26.08.2020 (вх. №664 від 26.08.2020) боржника: Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' про відкриття провадження у справі про банкрутство, а також заперечення щодо відкриття провадження у справі подане Головним управлінням ДПС у Тернопільській області від 24.09.2020 (вх. № 6645 від 24.09.2020) має за необхідне зазначити таке.
Згідно з положеннями частини 1 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з"ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом.
У відповідності до частини 2 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства у підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.
З матеріалів справи вбачається, що Наказом Державної Служби Автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) від 09.04.2002 року №156 Про створення дочірніх підприємств ВАТ ДАК Автомобільні дороги України було створене Дочірнє підприємство Тернопільський облавтодор (далі по тексту, також, - ДП чи ДП Тернопільський облавтодор .
Засновником (учасником) юридичної особи є Акціонерне товариство Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України , м. Київ, Еолосіївський район, вулиця Антоновича, будинок 51, 31899285, розмір внеску до статутного фонду - 26205662,64 грн.
Підприємство засноване з метою забезпечення економічних інтересів держави, задоволення потреб держави, населення та оборони країни в удосконаленні і розвитку автомобільних доріг загального користування, розширення можливостей виробничого та соціального розвитку підприємств дорожнього господарства, підвищення ефективності використання матеріальних, фінансових та інших ресурсів на основі спільної діяльності, розподілу праці і кооперації. Для цього ДП Тернопільський облавтодор здійснює будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування, виконання відповідних державних програм.
Предметом діяльності дочірнього підприємства є: виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, мостів, інших споруд та елементів обстановки доріг; будівництво мостів, шляхових естакад, тунелів та метрополітену; забезпечення сталої роботи на автомобільних дорогах в умовах стихійного лиха, аварій, катастроф і подолання їхніх наслідків; розвиток промисловості та виробництва будівельних, дорожньо-будівельних матеріалів і конструкцій, інших виробів, необхідних для будівництва та ремонту автомобільних доріг і споруд на них; автомобільні перевезення вантажів і пасажирів як на території України, так і за її межами; технічне обслуговування та ремонт дорожньої техніки і автотранспортних засобів; виготовлення дорожніх знаків, інформаційних та рекламних щитів, знаків з техніки безпеки, малих архітектурних форм; складання проектно-кошторисної документації.
Із поданої ДП Тернопільський облавтодор заяви та доданих до неї документів, зокрема, - переліку кредиторів, доданого до матеріалів справи вбачається, що у Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' наявні кредитори, вимоги яких визнаються боржником.
За даними Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" загальна сума кредиторської заборгованості у боржника становить - 89 750 338,77 грн.
Суд також, враховує загальні показники діяльності Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор", наведені боржником у поданих письмових заявах та долучених до них доказах, зокрема, серед іншого, такі.
Статутний капітал ДП Тернопільський облавтодор становить 26205662,64 грн. (Двадцять шість мільйонів двісті п`ять тисяч шістсот шістдесят дві грн 64 коп.)
Згідно Статуту підприємства статутний фонд складається з цінностей, вартість яких відображається на самостійному балансі. Станом на 30.06.2020 року - 26205662,64 грн. (Двадцять шість мільйонів двісті п`ять тисяч шістсот шістдесят дві грн 64 коп.)
Станом на 01.07.2020р. автомобільні дороги загального користування у Тернопільській області ДП Тернопільський облавтодор ВАТ ДАК Автомобільні дороги України не обслуговує.
За оцінкою змін фінансового стану ДП Тернопільський облавтодор , яка здійснювалась боржником за період 2017-2019 років та першого кварталу 2020 року вбачається, що за 2017 рік був отриманий прибуток в сумі 228,0 тис. грн, у 2018 у сумі 11582 тис. грн, за 2019 рік одержано збитку 22328 тис.грн, за І квартал 2020 року одержано збитку 1284 тис.грн. Збиток за 2018, 2019 рік та за І квартал 2020 року отримано за рахунок нарахування резерву на можливі штрафні санкції, за несвоєчасну сплату податків та сплату великих зборів виконавчій службі за організацію виплати заробітної плати найманим працівникам. Зменшився об`єм виконаних, але не прийнятих замовником дорожніх робіт. Так на кінець 2017 року він складав 16652 тис. грн, а на 01.07.2020 року - 14226 тис. грн, прийняття замовником даного обсягу робіт дасть додатковий прибуток у розмірі 520,0 тис.грн. Станом на 31.12.2017 року необоротні активи дорівнювали 77312 тис. грн та складались з нематеріальних активів 35252 тис. грн, незавершених капітальних інвестицій 8283 тис. грн, основних засобів 33614 тис. грн та інших необоротних активів 163 тис. грн. Протягом періоду 2017 - І квартал 2020 року необоротні активи зазнали наступних змін, а саме: - незавершені капітальні інвестиції зменшились на 6253 тис. грн, - нематеріальні активи збільшились на 3684 тис. грн, - основні засоби збільшились на 981 тис. грн, - інвестиційна нерухомість збільшилась на 10295 тис. грн, - інші необоротні активи збільшились на 6855 тис. грн. В цілому, необоротні активи ДП Тернопільський облавтодор за період з 2017 року по І півріччя 2019 року збільшились на 15 511 тис. грн або на 20,1% та станом на 31.03.2020 року становили 92833 тис. грн, що пояснюється дооцінкою основних засобів та вартістю інвестиційної нерухомості (ЦМК передано в оренду).
Як стверджує боржник, аналіз показників фінансового стану підприємства свідчить про значну зношеність основних засобів дочірнього підприємства, коефіцієнт зносу яких становить 64 %. При цьому зношеність активної частини основних засобів, саме яка використовується у виробничій діяльності, ще більша - 75 %. Оновлення основних засобів у 2019 року і І кварталі 2020 року не здійснювалось, у першу чергу, через відсутність джерела коштів: амортизації і чистого прибутку з причини падіння обсягів виконання робіт у 2019 році і відсутності доходу у І кварталі 2020 року.
Суд, також, враховує і те, що на виконанні відділу примусового виконання рішень Управління примусового виконання рішень у Тернопільській області Південно - Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано - Франківськ) перебуває зведене виконавче провадження №36035661 від 15.01.2013 про стягнення заборгованості на користь фізичних та юридичних ociб та держави грошових коштів.
Постановою про арешт коштів боржника ЗВП №36035661 від 24.12.2019 накладено арешт на грошові кошти в сумі 17 865 665,54 грн (залишок боргу становить 14 253 632,21грн).
Особи, які мають невиконані зобов`язання перед боржником зазначені у Переліку, доданому до матеріалів справи, сума грошових вимог яких в загальному становить 4446000 грн.
Боржником додано до матеріалів справи перелік майна, яке передане у податкову заставу, згідно актів опису майна ГУ ДФС у Тернопільсьій області №103/7/19-18-17 від 29.02.2016, №139/19-18-17 від 22.11.2016, №47 від 25.05.2018. Також додано перелік майна, що описане та арештоване згідно постанов про опис та арешт майна боржника від 10.02.2020 та 03.03.2020 Відділом примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Тернопільській області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиці (м. Івано-Франківськ).
Боржником до заяви долучено Інформацію щодо рахунків в установах банків, станом на 01.07.2020 (додаток №6).
Відповідно до частини 6 статті 34 Кодексу України з процедур банкрутства Боржник зобов`язаний у місячний строк звернутися до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі у разі, якщо задоволення вимог одного або кількох кредиторів призведе до неможливості виконання грошових зобов`язань боржника в повному обсязі перед іншими кредиторами (загроза неплатоспроможності), та в інших випадках, передбачених цим Кодексом. Якщо керівник боржника допустив порушення цих вимог, він несе солідарну відповідальність за незадоволення вимог кредиторів. Питання порушення керівником боржника зазначених вимог підлягає розгляду господарським судом під час здійснення провадження у справі. У разі виявлення такого порушення про це зазначається в ухвалі господарського суду, що є підставою для подальшого звернення кредиторів своїх вимог до зазначеної особи.
Із змісту статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства:
боржник - юридична особа або фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов`язання, строк виконання яких настав;
грошове зобов`язання - зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви;
неплатоспроможність - неспроможність боржника виконати після настання встановленого строку грошові зобов`язання перед кредиторами не інакше, як через застосування процедур, передбачених цим Кодексом.
Враховуючи вище викладені обставини, подані боржником пояснення та докази в їх обґрунтування, суд вважає, що ними попередньо підтверджується твердження ДП Тернопільський облавтодор , що загальна кредиторська заборгованість складає - 89 750 338,77 грн, і що боржник не має вільних обігових коштів для задоволення вимог кредиторів в повному обсязі і, відповідно, не може виконати свої грошові зобов`язання перед працівниками, кредиторами та державою по сплаті податків і зборів протягом 12 місяців після настання строку їх сплати (ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства боржника).
З огляду на зазначене, заява боржника про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' відповідає положенням, визначеним Кодексом України з процедур банкрутства.
Із змісту частин 5 та 6 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про:
- відкриття провадження у справі;
- відмову у відкритті провадження у справі.
Господарський суд відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо:
- вимоги кредитора свідчать про наявність спору про право, який підлягає вирішенню у порядку позовного провадження;
- вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду.
При цьому, суд розглянувши заперечення від 24.09.2020 (вх. № 6645 від 24.09.2020) щодо відкриття провадження у справі Головного управління ДПС у Тернопільській області та його представників у судових засіданнях, вважає, що ним не спростовано наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство боржника.
Зокрема, на думку суду, ГУ ДПС у Тернопільскій області не наведено належно обґрунтованих та підтверджених доказами доводів того, що є підстави стверджувати про те, що між усіма кредиторами про яких зазначається боржником у всіх випадках є наявними спори про право, які підлягають вирішенню у порядку позовного провадження чи що вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду чи що у даному випадку у боржника відсутні ознаки неплатоспроможності, які є підставою для відкриття провадження у справі про банкрутсво.
Заперечення ГУ ДПС у Тернопільскій області щодо того, що боржник міг би продовжувати здійснювати діяльність і гасити таким чином податковий і інші борги спростовуються тим, що в силу змін до чинного законодавства та наявності заборгованості і арештованого майна ДП Тернопільський облавтодор не має можливості здійснювати свою господарську діяльність ефективно, зокрема, - брати участь у нових тендерах по будівництву, ремонту чи обслуговування доріг та їх інфраструктури.
Щодо посилання ГУ ДПС у Тернопільскій області про надання боржнику податковим органом відстрочки за сплатою податкового боргу, то суд враховує, що така мала місце в попередні періоди. Одночасно, слід зауважити, що борги у боржника не є за своєю структурою лише виключно податковими. Звідси і судові справи, на які звертає увагу суду ГУ ДПС у Тернопільскій області ініційовані податковим органом, у випадку якщо вони будуть виграні ним, зможуть вирішити питання щодо податкового боргу, тобто лише однієї частини із усього обсягу наявних боргів у ДП Тернопільський облавтодор .
Також, щодо посилання ГУ ДПС у Тернопільскій області на те, що відновити платоспроможність боржника можуть і повинні його засновники - Державні компанії, то суд бере до уваги ту обставину, що ДП Тернопільський облавтодор є самостійним суб`єктом господарювання, одночасно із матеріалів справи та пояснень представників АТ «Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" слідує, що можливості у засновників ДП Тернопільський облавтодор профінансувати борги боржника на даний час у повному обсязі відсутні.
Враховуючи зазначене, розглянувши та оцінивши приведені вище обставини, подані боржником пояснення та докази в їх обґрунтування, у сукупності із запереченням на них ГУ ДПС у Тернопільскій області, суд вважає, що матеріали справи свідчать про наявність правових підстав для застосування до боржника - Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" процедури банкрутства та відкриття провадження у справі про банкрутство боржника за його заявою.
А тому, суд відкриває провадження у справі № 921/574/20 про банкрутство Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' (вул. О. Кульчицької, 8 м. Тернопіль, 46001, ідентифікаційний код юридичної особи 31995099).
Відповідно до частини 8 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про:
- відкриття провадження у справі про банкрутство;
- визнання вимог кредитора та їх розмір;
- введення мораторію на задоволення вимог кредиторів;
- введення процедури розпорядження майном;
- призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати;
- вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави;
- строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, який не може перевищувати одного місяця та 20 днів після дати проведення підготовчого засідання суду;
- дату попереднього засідання суду, яке має відбутися не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду;
- строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, який не може перевищувати двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.
Із змісту частини 1,2 статті 41 Кодексу України з процедур банкрутства мораторій на задоволення вимог кредиторів - це зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), строк виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію. Мораторій на задоволення вимог кредиторів вводиться одночасно з відкриттям провадження у справі про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду. Ухвала є підставою для зупинення вчинення виконавчих дій. Про запровадження мораторію розпорядник майна повідомляє відповідному органу або особі, яка здійснює примусове виконання судових рішень, рішень інших органів, за місцезнаходженням (місцем проживання) боржника та місцезнаходженням його майна.
Відповідно до частин 1,2 статті 44 Кодексу України з процедур банкрутства під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації). Про призначення розпорядника майна господарський суд постановляє ухвалу. Процедура розпорядження майном боржника вводиться строком до 170 календарних днів.
Враховуючи вищенаведене слід ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів, ввести процедуру розпорядження майном боржника та призначити розпорядника майна.
Згідно частини 2 статті 28 Кодексу України з процедур банкрутство, у разі якщо заява про участь у справі надійшла лише від одного арбітражного керуючого, господарський суд призначає таку особу розпорядником майна/керуючим реструктуризацією. У разі якщо заява про участь у справі надійшла від двох або трьох арбітражних керуючих, визначених шляхом автоматизованого відбору, господарський суд призначає розпорядником майна/керуючим реструктуризацією особу, яка була першою визначена шляхом автоматизованого відбору.
Як зазначалося вище, автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство у даній справі було визначено арбітражних керуючих Аршевського Михайла Олександровича, Білик Олександра Анатолійовича, Федоренка Дмитра Володимировича.
При цьому першою , шляхом автоматизованого відбору , було обрано кандидатуру - Аршевського Михайла Олександровича. Слід зазначити, що ним також було першим подано і заяву до суду.
Розглянувши кандидатуру арбітражного керуючого Аршевського Михайла Олександровича, зазначену в Заяві інформацію, додані до Заяви копії документів, суд дійшов висновку, що ця кандидатура відповідає встановленим Кодексом України з процедур банкрутства вимогам та була першою визначена шляхом автоматизованого відбору.
За таких обставин, розпорядником майна боржника у даній справі призначається арбітражний керуючий Аршевський Михайло Олександрович, свідоцтво арбітражного керуючого №1915 від 18.12.2019, бульвар Лесі Українки 36-В, к.120, м. Київ 01042, ідентифікаційний код НОМЕР_1 .
У зв`язку з цим, Заяви про участь у справі 921/574/20 про банкрутство арбітражних керуючих: - Білик Олександра Анатолійовича, вул. Надпільна, 55, м. Черкаси, Україна, 18031, Юринця Арсена Володимировича, м. Київ, а/с 259-В, 01001 суд залишає без розгляду.
За положеннями статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду (ч.1 ст.30 Кодексу).
Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень (абз.1 ч.2 ст.30 Кодексу).
Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі (абз.6 ч.2 ст.30 Кодексу).
У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі (абз.7 ч.2 ст.30 Кодексу).
За правилами частини 8 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається, між іншим, про встановлення розміру винагороди розпорядника майна та джерела її сплати.
У зв`язку з вищенаведеним, суд визначає грошову винагороду розпоряднику майна - три розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання своїх повноважень. Сплату основної винагороди розпорядника майна здійснювати за рахунок коштів, авансованих заявником на депозитний рахунок Господарського суду Тернопільської області за три місяці виконання повноважень розпорядника майна. У разі якщо процедура буде тривати після закінчення авансованих заявником коштів, основну винагороду розпорядника майна сплачувати за рахунок коштів, одержаних боржником у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі, згідно ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства.
У відповідності до частини 9 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства, з метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, слід здійснити офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства - учасники у справі про банкрутство - сторони, арбітражний керуючий, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Кодексом, інші учасники справи про банкрутство, щодо прав або обов`язків яких існує спір.
Частиною 7 статті 96 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у разі якщо боржник є державним підприємством або підприємством, у статутному капіталі якого частка державної власності перевищує 50 відсотків, господарський суд залучає до участі у справі про банкрутство представників органу, уповноваженого управляти державним майном, з повідомленням про відкриття провадження у справі про банкрутство такого підприємства.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань встановлено, що уповноваженим органом управління підприємства боржника є Акціонерне товариство "Державна акціонерна компанія" Автомобільні дороги України" (код ЄДРПОУ 31899285).
Враховуючи вищевикладене, господарський суд прийшов до висновку про необхідність залучення до участі у справі як засновників боржника: Державну акціонерну компанію Автомобільні дороги України , 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 51, код ЄДРПОУ 31899285) та Державне агентство автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) (03150, м. Київ, вул. Фізкультури, 9, код ЄДРПОУ 37641918).
Керуючись статями 1,2,6, з 10 по 31, 34,39,44 та іншими статтями Кодексу України з процедур банкрутства, статями 2,3,12, 20 з 232 по 235 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження у справі № 921/574/20 про банкрутство Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' (вул. О. Кульчицької, 8 м. Тернопіль, 46001, ідентифікаційний код юридичної особи 31995099).
2. Ввести з 25.09.2020 мораторій на задоволення вимог кредиторів Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' (вул. О. Кульчицької, 8 м. Тернопіль, 46001, ідентифікаційний код юридичної особи 31995099).
3. Ввести процедуру розпорядження майном боржника строком до 170 календарних днів.
4. Розпорядником майна боржника призначити арбітражного керуючого Аршевського Михайла Олександровича, свідоцтво арбітражного керуючого № 1915 від 18.12.2019, бул-р Лесі Українки 36-В, к.120, м. Київ 01042, ідентифікаційний код НОМЕР_1 .
5. Заяви про участь у справі 921/574/20 про банкрутство арбітражних керуючих: - Білик Олександра Анатолійовича, вул. Надпільна, 55, м. Черкаси, Україна, 18031, Юринця Арсена Володимировича, м. Київ, а/с 259-В, 01001- залишити без розгляду.
6. Зобов`язати розпорядника майна Аршевського М.О. надавати суду проміжні звіти про проведену роботу щомісячно.
7. Визначити грошову винагороду розпоряднику майна - три розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання своїх повноважень. Сплату основної винагороди розпорядника майна здійснювати за рахунок коштів, авансованих заявником на депозитний рахунок Господарського суду Тернопільської області за три місяці виконання повноважень розпорядника майна. У разі якщо процедура буде тривати після закінчення авансованих заявником коштів, основну винагороду розпорядника майна сплачувати за рахунок коштів, одержаних боржником у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі, згідно ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства.
8. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' (вул. О. Кульчицької, 8 м. Тернопіль, 46001, ідентифікаційний код юридичної особи 31995099).
9. Заборонити боржнику - Дочірньому підприємству "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' (вул. О.Кульчицької, 8 м. Тернопіль, 46001, ідентифікаційний код юридичної особи 31995099) приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.
10. Залучити до участі у справі як засновників боржника: Державну акціонерну компанію Автомобільні дороги України , 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 51, код ЄДРПОУ 31899285) та Державне агентство автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР) (03150, м. Київ, вул. Фізкультури, 9, код ЄДРПОУ 37641918.
11. Зобов`язати розпорядника майна боржника Аршевського М.О. до 02 листопада 2020 року подати до Господарського суду Тернопільської області відомості про результати розгляду вимог кредиторів.
12. Попереднє засідання суду призначити на 17 листопада 2020 року на 10-00 год. Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Тернопільської області, м.Тернопіль, вул. Князя Острозького, 14а, 5-й поверх, зал судових засідань № 4.
13. Зобов`язати розпорядника майна до 10 листопада 2020 року провести в установленому законом порядку інвентаризацію майна боржника.
14. Попередити арбітражного керуючого Аршевського Михайла Олександровича про відповідальність, передбачену ч. 4 статті 28 КУзПБ, у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього обов`язків у цій справі, зловживання правами арбітражного керуючого, подання до суду неправдивих відомостей, наявності конфлікту інтересів.
15. Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення з 25.09.2020 та може бути оскаржена чи заперечена у строк і порядок передбачені ГПК України з врахування особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
16. Повний текст ухвали виготовлено протягом 3-х робочих днів - 30.09.2020 .
17. Копію ухвали надіслати рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення:
- Дочірньому підприємству "Тернопільський облавтодор" відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України" (вул. О.Кульчицької, 8 м. Тернопіль, 46001);
- Арбітражним керуючим:
- Аршевському Михайлу Олександровичу, бул. Лесі Українки 36-В, к.120, Київ 01042;
- ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ;
- Федоренко Дмитру Володимировичу, а/с 28, м. Київ, Україна, 02081;
- Юринцю Арсену Володимировичу,м. Київ, а/с 259-В, 01001;
- Державному архіву Тернопільської області, 46001 м. Тернопіль, вул. Карпенка, 2.
- Управлінню Служби безпеки України в Тернопільській області, 46002, Тернопільська обл., місто Тернопіль, ПРОСПЕКТ С.БАНДЕРИ, будинок 21;
- Південно-Західному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 760018
- Головному управлінню ДПС у Тернопільській області, вул. Білецька, 1, м. Тернопіль;
- Сектор з питань банкрутства у Тернопільській області
Відділу банкрутства Південно-Західного міжрегіонального Управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, 46021;
- Управлінню державної реєстрації Тернопільської міської ради, м. Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, 3;
- Акціонерному товариству «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України'' , 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 51;
- Державному агентству автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР), 03150, м. Київ, вул. Фізкультури, 9;
- Департаменту з питань банкрутства Міністерства юстиції України, 01001 м. Київ, вул.Городецького, 13;
- Міністерству юстиції України, 01001 м.Київ, вул.Городецького, 13;
- Тернопільському міськрайонному суду Тернопільської області, 46003, м. Тернопіль, вул. І.Котляревського, 34; Апеляційний суд Тернопільської області, 46006, м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 14а;
- Тернопільському окружному адміністративному суду, 46021, м.Тернопіль, вул. Грушевського, 6
Інформацію по справі, що розглядається учасники справи можуть отримати на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за Веб-адресою сторінки https://court.gov.ua/sud5022/.
Суддя В.Л. Гевко
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2020 |
Оприлюднено | 02.10.2020 |
Номер документу | 91939284 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні