Рішення
від 25.06.2010 по справі 2-5067
СВЕРДЛОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-5067

2010 р.

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 червня 2010 року м. Свердловськ

Свердловській міський суд Луганської області в складі :

одноособово судді: Ал ександриної І.О.,

при секретарі: Радч енко Л.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд ових засідань Свердловськог о міського суду в місті Сверд ловську Луганської області ц ивільну справу за позовом О СОБА_1 до Управління Пен сійного Фонду України в м. Све рдловську Луганської област і про визнання дій неправомі рними і зобов' язання вчинит и певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до су ду з позовом і в обґрунтовува ння своїх вимог зазначає, що в ін, ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 , відповідно до статті 1 Закон у України № 2195-IV від 18 листопада 2004 року «Про соціальний захис т дітей війни» є дитиною війн и. Згідно зі статтею 6 зазначен ого Закону з першого січня 2006 р оку позивач вважає, що йому по винна виплачуватись щомісяч на соціальна допомога у розм ірі 30 відсотків мінімальної п енсії за віком. У 2006-2007 роках поз ивачу така допомога не випла чувалась, а у 2008-2009 роках виплачу валась не в повному обсязі.

Верховна Рада України свої м Законом України № 3235-ІV від 20.12. 05 року «Про Державний бюджет У країни на 2006 рік», стаття 77 та ст аття 110 та Законом України № 489-V від 19.12.2006 року «Про Державний бю джет України на 2007 рік», стаття 71, пункт 12 призупинила дію стат ті 6 Закону України «Про соціа льний захист дітей війни».

Однак, Конституційний Суд України своїм рішенням № 6-рп/2007 від 9 липня 2007 року по спра ві № 1-29/2007, керуючись статтями 147, 150, 152, Конституції України т а статтями 45, 51, 61. 63, 65 Закону Украї ни «Про Конституційний С уд України», вирішив: пункт 1. в изнати таким, що не відповіда ють Конституції України і є неконституційним положе ння Закону України «Про Держ авний бюджет України на 2007 рік » пункт 12 статті 71, яким зупинен о дію статті 6 Закону України № 2195-ІV від 18 листопада 2004 року «Пр о соціальний захист дітей ві йни», пункт 3 положення статті 71 Закону України на 2007 рік» № 489-V від 19.12.2006 року визнані неконсти туційними.

Пункт 5 Рішення Конституц ійного Суду в цій справі ма є преюдиціальне значення для суддів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у з в'язку з правовідносинами, як і виникли внаслідок дій поло жень статей зазначених закон ів, що визнані неконституцій ними.

Пункт 6 Рішення Конституц ійного Суду є обов'язковим до виконання на території Ук раїни, остаточним і не може бу ти оскаржене. Відповідно до ч астини 2 статті 3 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» державні соціальні гарантії дітям війни, встано влені цим законом, не можуть б ути обмежені або скасовані і ншим нормативно-правовими ак тами. Згідно частини 2 статті 1 9 та частини 3 статті 22 Консти туції України органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов'язані діяти на підставі в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускаєт ься звуження змісту та обсяг у існуючих прав і свобод.

Таким чином, зважаючи на вищ евикладене, не виплата позив ачу соціальної допомоги, пер едбаченої статтею 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни», як він вважає, є протиправною і такою, що супе речить Конституції та за конам України.

Розмір соціальної допомог и відповідно до статті 6 «Про с оціальний захист дітей війни » становить 30 відсотків мінім альної пенсії за віком. Мінім альна пенсія за віком відпов ідно до статті 28 Закону Україн и «Про загальнообов'язкове д ержавне пенсійне страхуванн я» встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для ос іб, які втратили працездатні сть .

Згідно із Законом України « Про Державний бюджет на 2009 рік » прожитковий мінімум для ос іб, які втратили працездатні сть, встановлений у розмірі п рожиткового мінімуму, який д іяв у грудні 2008 року і становит ь 498 грн.

У зв' язку з викладеним поз ивач просить суд визнати неп равомірними дії Управлінн я Пенсійного Фонду України в м. Свердловську по сплаті не в повному обсязі йому держав ної соціальної допомоги згід но із Законом України «Про со ціальний захист дітей війни » у 2007, 2008, 2009 роках, зобов'язати У правління Пенсійного Фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області нарахувати і виплатити на його користь н едоплачену як дитині війни щ омісячну державну соціальну допомогу з 2007, 2008, 2009 року; стягнут и з відповідача на його корис ть сплачені судові витрати.

Позивач ОСОБА_1 у судо ве засідання не з' явився, на давши суду заяву з проханням розглянути справу за його ві дсутності, позовні вимоги пі дтримує у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, надав суду заперечення, де просить суд розглянути спра ву у їх відсутність, позов не в изнає, також у запереченні вк азує, що пунктом 10 Положення п ро Пенсійний фонд встановлен о, що кошти Пенсійного фонду У країни використовуються вик лючно за призначенням і вилу ченню не підлягають. В бюджет Пенсійного фонду України, як ий затверджується Кабінетом Міністрів України, не включе но витрати на виплату підвищ ення до пенсії дітям війни. Вр аховуючи, що механізм реаліз ації положень ст.6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни» відсутній, то вир ішити питання про реалізацію вказаного положення можливо лише внесенням змін до Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». До внесенн я таких змін правових підста в для призначення та виплати підвищення пенсії відповідн о до ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » Управлінням Пенсійног о фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області немає . Просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимо г.

Дослідивши матеріали сп рави, суд вважає позов частко во обґрунтованим та таким, що підлягає частковому задовол енню з наступних підстав.

Згідно положень ст.ст.3, 11 та 15 ЦПК України кожна особа має п раво в порядку, встановленом у цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх поруш ених, невизнаних або оспорюв аних прав, свобод чи інтересі в.

Суд розглядає цивільні спр ави не інакше як за звернення м фізичної чи юридичної осіб , поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ви мог і на підставі доказів сто рін та інших осіб, які беруть у часть у справі.

Відповідно до ч.1 ст.60 ЦПК Укр аїни, кожна сторона зобов' я зана довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень, крім випадків, встановле них ст.61 цього Кодексу.

Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.

Згідно ст. 28 Закону України „ Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування ” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років стра хового стажу встановлюється у розмірі прожиткового міні муму для осіб, які втратили пр ацездатність, визначеного за коном.

Згідно паспорту на ім' я ОСОБА_1 (а.с.5) убачається, що в ін народився ІНФОРМАЦІЯ_1 і є громадянином України.

Судом встановлено, що позив ач має статус дитини війни, що підтверджується посвідченн ям № НОМЕР_1, виданим Сверд ловським УПСЗН Луганської об ласті 22.06.1992 року (а.с.6).

Згідно повідомлення Упра вління Пенсійного Фонду Ук раїни в м. Свердловську Луган ської області (а.с.7) надбавка д о пенсії, призначена згідно і з законом України «Про соціа льний захист дітей війни» у 200 7 році ОСОБА_1 не нараховув алась та не виплачувалась, а з 01.01.2008 року по 31.03.2008 року у розмірі 47,00 грн., з 01.04.2008 року по 30.06.2008 року - у розмірі 48,10 грн., з 01.07.2008 року по 30 .09.2008 року - у розмірі 48,20 грн., з 01.10 .2008 року - у розмірі 49,80 грн. та по зивачу було відмовлено у вип латі щомісячної соціальної д опомоги в розмірі 30% мінімальн ої пенсії за віком як дитиній війни у 2006-2010 роки за відсутніст ю на це юридичних підстав.

Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання неправомірни ми дії Управління Пенсій ного Фонду України в м. Свердл овську в частині невиплати п озивачу державної соціально ї допомоги до пенсії, як дитин і війни за 2007 рік , і з обов'язання Управління П енсійного Фонду України в м. С вердловську Луганської обла сті нарахувати і виплатити н а його користь недоплачену я к дитині війни щомісячну дер жавну соціальну допомогу за 2007 рік, суд вважає ці вимоги під лягаючими частковому задово ленню з наступних підстав:

Статтею 62 Закону України «П ро державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року, що набрав чинності з 01 січня 2007 ро ку (із змінами від 15 березня 2007 р оку), був затверджений прожит ковий мінімум на одну особу, я ка втратила працездатність - з 1 січня - 380 грн., з 1 квітня - 406 гр н. Крім цього цією статтею пер едбачено, що для визначення м інімального розміру пенсії з а віком відповідно до абзацу першого частини 1 статті 28 Зак ону України «Про загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування» з 01 жовтня 2007 року застосовується прожитковий мінімум для осіб, які втратил и працездатність, визначений абзацом 5 частини першої цієї статті, збільшений на 1 відсот ок, що складає відповідно 410,06 г рн., 415,11 грн.

Статтею 71 Закону України «П ро державний бюджет на 2007 рік» дія ст. 6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » була зупинена.

Рішенням Конституційног о Суду України від 09 липня 2007 року № 6-рп/2007 положення статті 71 Закону України «Про державн ий бюджет на 2007 рік», якими була зупинена дія статті 6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни» визнанні таки ми, що не відповідають Конс титуції України.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а в частині невиплати позива чу державної соціальної доп омоги до пенсії, як дитині ві йни у період з 09 липня 2007 р оку по 31 грудня 2007 року є н еправомірними, тому суд вваж ає зобов' язати відповідача перерахувати та виплатити п озивачу доплату до пенсії у р озмірі 30 відсотків мінімальн ої пенсії за віком як дитині в ійни з 09 липня 2007 року по 31 г рудня 2007 року з урахуван ням підвищення прожиткового мінімуму на одну особу.

Розглядаючи позовні вимог и про визнання дій відповіда ча неправомірними та зобов'я зання здійснити підвищення п енсії як дитині війни за 2008 рік суд виходи ть з наступного.

Законом України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007 р. внесено зміни до Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни», зокрема ст.6 вказаного Закону після вн есення змін передбачалось, щ о дітям війни до пенсії або що місячного довічного грошово го утримання чи державної со ціальної допомоги, що виплач ується замість пенсії, випла чується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для у часників війни.

Однак, рішенням Конститу ційного Суду України № 10-рп/2 008 від 22.05.2008 року положення пункт у 28 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів У країни» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни» від 28.12.2007 року щодо внесен ня змін до Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» визнані такими, що не від повідають Конституції У країни.

З урахуванням вищевикладе ного суд вважає, що дії відпов ідача в частині виплати не в п овному обсязі позивачу держ авної соціальної допомоги д о пенсії, як дитині війни у пе ріод з 22 травня 2008 року по 31 грудня 2008 року є неправо мірними і тому відповідач зо бов' язаний був перерахуват и та виплатити позивачу підв ищення до пенсії як дитині ві йни з 22 травня 2008 року по 31 г рудня 2008 року з урахуван ням прожиткового мінімуму на одну особу, встановленого ст аттею 58 Закону України «Про Де ржавний бюджет України на 2008 р ік та про внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни» від 28.12.2007 року.

Також суд при розгляді вимо г позивача в частині визнання неправомірними д ій Управління Пенсійног о Фонду України в м. Свердловс ьку в частині виплати не в пов ному обсязі державної соціал ьної допомоги до пенсії, як ди тині війни у період з 01 сі чня 2007 року по 08 липня 2007 року вкл ючно та з 01 січня 2008 року по 21 тра вня 2008 року включно , і зоб ов'язання Управління Пен сійного Фонду України в м. Св ердловську Луганської облас ті нарахувати і виплатити на його користь недоплачену по зивачу як дитині війни щоміс ячну державну соціальну допо могу з 01.01.2007 року по 08.07.2007 року вклю чно та з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року вк лючно вважає їх необґрунтов аними і такими, що не підлягаю ть задоволенню, оскільки дії відповідача з 0 1.01.2007 ро ку по 08.07.2007 року включно та з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року включно є правомірними, виплати пози вачу щомісячної соціальної д опомоги як дитині війни здій снені у порядку та розмірі, ви значеному діючим на момент в иплати законодавством Украї ни, і тільки з 09.07.2007 року та з 22.05.2008 р оку рішеннями Конституційно го суд України була відновле на дія статті 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», у зв' язку з чим суд вважає в цій частині позовни х вимог позивачу відмовити з а необґрунтованістю.

Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання дій УПФУ в м. С вердловську неправомірними в частині виплати не в повном у обсязі позивачці щомісячно ї державної соціальної допом оги згідно із Законом Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” з 01 січня 2009 року , суд вважає їх обґрунто ваними та такими, що підлягаю ть задоволенню з наступних п ідстав. Право позивача на отр имання щомісячного підвищен ня до пенсії з 01 січня 2009 р оку підтверджується бе зпосередньо вимогами ст.6 Зак ону України «Про соціальний захист дітей війни», які за це й період були чинними.

Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.

Згідно зі ст.54 Закону Україн и „Про державний бюджет Укра їни на 2009 рік” у 2009 році встановл ено прожитковий мінімум на о дну особу та для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, в розмірах, що діяли у гр удні 2008 року. Розміри державни х соціальних гарантій на 2009 рі к, що визначаються залежно ві д прожиткового мінімуму, вст ановлюються відповідними за конами України, цим законом т а нормативно-правовими актам и Кабінету Міністрів України .

Статтею 71 Закону України „П ро державний бюджет України на 2009 рік” Кабінету Міністрів надано право у 2009 році встанов лювати розміри соціальних ви плат, які відповідно до закон одавства визначаються залеж но від розміру мінімальної з аробітної плати, в абсолютни х сумах асигнувань, передбач ених за відповідними бюджетн ими програмами. Вказана норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів ли ше тих виплат, вихідним крите рієм розрахунку яких є розмі р мінімальної заробітної пла ти. Відповідно, її дія не пошир юється на спірні відносини, о скільки розмір зазначених со ціальних виплат згідно із за коном „Про соціальний захист дітей війни” залежить від ро зміру мінімальної пенсії за віком.

Тотожні положення містять ст.ст.52, 70 Закону України „Про д ержавний бюджет України на 2010 рік” № 2154-УІ від 27.04.10 року. Отже ро змір підвищення до пенсії ос обі, яка має статус „дитина ві йни” у 2009 та 2010 роках має визнача тися відповідно до Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, а саме, у розмір і 30% мінімальної пенсії за вік ом.

За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», іншого нормативно-п равового акту, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.

Враховуючи вказані положе ння частини першої статті 28 За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та положення ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни”, як ою встановлено право особи з і статусом «дитина війни» на отримання щомісячного підви щення до пенсії у розмірі 30 ві дсотків мінімальної пенсії з а віком, суд вважає, що відпові дач зобов' язаний призначит и, нарахувати та виплатити по зивачу підвищення до пенсії на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, виходячи з міні мального розміру пенсії за в іком, встановленого у січні-г рудні 2009 року, січні - червні 2 010 року.

На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пе нсії за віком згідно ст.28 Зако ну України „Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” дорівнює прожит ковому мінімуму встановлени х для осіб, що втратили працез датність.

Відповідно до ст.2 ч.1 Закону У країни „Про прожитковий міні мум” від 15 липня 1999 року, прожит ковий мінімум застосовуєтьс я для встановлених розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.

Статтею 147 Конституції У країни передбачено, що єдини м органом конституційної юри сдикції в Україні є Констит уційний Суд України. Лише Конституційний Суд Україн и вирішує питання про відпов ідність законів та інших пра вових актів Конституції України і дає офіційне тлума чення Конституції Украї ни та законів України.

Статтею 152 Конституції У країни передбачено, що закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конс титуційним Судом України р ішення про їх неконституційн ість.

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Наве дене свідчить, що відповідач повинен був здійснювати нар ахування та виплату позивачу підвищення до пенсії після в инесення Конституційним суд ом рішення від 22.05.2008 року № 10-рп/20 08.

Відповідно до ст. 8 Констит уції України в Україні визн ається і діє принцип верхове нства права. Конституція України має найвищу юридичн у силу. Закони та інші нормати вно-правові акти приймаються на основі Конституції Ук раїни і повинні відповідати їй. Норми Конституції Ук раїни є нормами прямої дії. Зв ернення до суду для захисту к онституційних прав і свобод людини і громадянина безпосе редньо на підставі Констит уції України гарантується .

Суттю положень ст. 46 Конст итуції України є те, що гром адяни мають право на соціаль ний захист, що включає право н а забезпечення їх у разі повн ої, часткової або тимчасової втрати працездатності, втра ти годувальника, безробіття з незалежних від них обстави н, а також у старості та в інши х випадках, передбачених зак оном. Пенсії, інші види соціа льних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування , мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожитко вого мінімуму, встановленого законом

Згідно ст. 55 Конституції України кожному гарантуєт ься право на оскарження в суд і рішень, дій чи бездіяльност і органів державної влади, ор ганів місцевого самоврядува ння, посадових і службових ос іб.

На вимогу п.2 Постанови Пле нуму Верховного Суду України від 01.11.1996 року № 9 «Про застосув ання Конституції Україн и при здійсненні правосуддя» , оскільки Конституція Ук раїни, як зазначено в її ст. 8, ма є найвищу юридичну силу, а її н орми є нормами прямої дії, суд и при розгляді справ мають оц інювати зміст будь-якого зак ону чи іншого нормативно-пра вового акта з точки зору його відповідності Конституці ї і в усіх необхідних випад ках застосовувати Констит уцію як акт прямої дії. Судо ві рішення мають ґрунтуватис ь на Конституції, а також на чинному законодавстві, як е не суперечить їй.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а - Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловсь ку Луганської області в част ині виплати не в повному обся зі позивачу державної соціал ьної допомоги до пенсії, як д итині війни за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 рок у та з 22 травня 2008 року є не правомірними, тому суд вважа є зобов' язати Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті перерахувати та випла тити на користь позивача під вищення до пенсії у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсі ї за віком, як дитині війни, з 09 липня 2007 року по 31 грудня 20 07 року та з 22 травня 2008 року з урахуванням фактично здій снених виплат.

Відповідно до вимог ст.88 Ц ПК України і на підставі пост анови КМУ від 21 грудня 2005 року № 1258 “Про затвердження порядку оплати витрат з інформаційно -технічного забезпечення роз гляду цивільних справ та їх р озмірів”, суд вважає за необх ідне стягнути з відповідача Управління Пенсійного фо нду України в м. Свердловську Луганської області на корис ть позивача сплачені витрати на інформаційно-технічне за безпечення розгляду цивільн ої справи у сумі 18 грн. 50 коп. Згі дно п.34 ст.4 Декрету КМУ «Про дер жавне мито» відповідач звіль нений від сплати судового зб ору, у зв' язку з чим суд вважа є стягнути з держави на корис ть позивача судовий збір у су мі 4 грн. 25 коп.

На підставі ст.ст. 8, 19, 46, 55, 147, 152 Конституції Україн и, Постанови Пленуму Верховн ого Суду України від 01.11.1996 року № 9 «Про застосування Конст итуції України при здійсне нні правосуддя», Закону Укра їни « Про соціальни й захист дітей війни» від 19.12.2006 року № 489-V, Рішення Конституц ійного Суду України № 6-рп/2007 в ід 09 липня 2007 року, Рішення Ко нституційного Суду Україн и № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року, Зак ону України « Про Де ржавний бюджет України на 2006 р ік», Закону України « Про Державний бюджет Украї ни на 2007 рік», Закону України « Про Державний бюдж ет України на 2008 рік та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України», Закону У країни « Про держав ний бюджет України на 2009 рік», З акону України „Про державний бюджет України на 2010 рік”, Зако ну України « Про про житковий мінімум», Закону Ук раїни «Про загальнообов'язко ве державне пенсійне страхув ання», Декрету КМУ «Про д ержавне мито», керуючис ь ст.ст.3, 10-11, 15, 60, 61, 79, 81, 88 та 212-215 ЦПК Укр аїни, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 до Уп равління Пенсійного Фонду України в м. Свердловську Луг анської області про визнання дій неправомірними і зобов' язання вчинити певні дії зад овольнити частково.

Визнати неправомірними дії Управління Пенсійно го фонду України в м. Свердлов ську Луганської області щодо виплати не в повному обсязі ОСОБА_1 щомісячної державн ої соціальної допомоги згідн о Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року.

Зобов' язати Управлі ння Пенсійного фонду Украї ни в м. Свердловську Луганськ ої області здійснити виплату ОСОБА_1 підвищення до пен сії у розмірі 30 відсотків міні мальної пенсії за віком, як ди тині війни, за період з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року та з 22 травня 2008 року з ура хуванням фактично здійснени х виплат.

У позові ОСОБА_1 до У правління Пенсійного фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області про визнанн я неправомірними дії Управ ління Пенсійного фонду Укр аїни в м. Свердловську Луганс ької області щодо невиплати йому підвищення до пенсії за віком, як дитині війни, за пер іод з 01 січня 2007 року по 08 липня 200 7 року включно, з 01 січня 2008 року по 21 травня 2008 року включно від мовити за необґрунтованістю .

Стягнути з Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті на користь ОСОБА _1 сплачені витрати на і нформаційно-технічне забезп ечення розгляду цивільної сп рави у розмірі 18 гривень 50 копійок.

Стягнути з держави на ко ристь ОСОБА_1 сплачений су довий збір у розмірі 4 гр ивні 25 копійок.

Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо зая ву про апеляційне оскарження не було подано.

Рішення може бути оскаржен е в апеляційному порядку до а пеляційного суду Луганської області через Свердловський міський суд Луганської обла сті шляхом подачі в 10-денний с трок з дня проголошення ріше ння заяви про апеляційне оск арження і поданням після цьо го протягом 20 днів апеляційно ї скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч.4 ст.295 ЦПК України.

СУДДЯ

СудСвердловський міський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення25.06.2010
Оприлюднено24.01.2011
Номер документу13051396
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-5067

Рішення від 21.09.2010

Цивільне

Амур-Нижньодніпровський районний суд м.Дніпропетровська

Подорець Оксана Борисівна

Рішення від 21.12.2010

Цивільне

Солом'янський районний суд міста Києва

Шереметьєва Л. А.

Рішення від 25.06.2010

Цивільне

Свердловський міський суд Луганської області

Александрина Ірина Олексіївна

Рішення від 07.12.2010

Цивільне

Василівський районний суд Запорізької області

Носик Микола Анатолійович

Рішення від 23.07.2010

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Полєва Надія Миколаївна

Рішення від 15.11.2010

Цивільне

Лутугинський районний суд Луганської області

Чуванова Алла Михайлівна

Рішення від 03.11.2010

Цивільне

Ленінський районний суд м.Донецька

Трофименко Лариса Романівна

Рішення від 09.09.2010

Цивільне

Хортицький районний суд м.Запоріжжя

Нещеретна Лілія Михайлівна

Рішення від 08.09.2010

Цивільне

Дружківський міський суд Донецької області

Сєрікова Олена Олегівна

Рішення від 30.08.2010

Цивільне

Гірницький районний суд м.Макіївки

Алексєєнко Ірина Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні