Постанова
від 27.08.2008 по справі 2-а-303/08
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

27.08.08 Справа №2-а-303/08

14:15 м. Сімферополь

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі:

судді Окружного адміністр ативного суду Автономної Рес публіки Крим Шкляр Т.О., при с екретарі судового засідання Сисоєвої С. А.

Від позивача - ОСОБА_1, до віреність від 08.07.2008р.

Від відповідача - ОСОБА_ 2, довіреність №2083/10/10-007; ОСОБА _3, довіреність №7651 від 27.11.2007р.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Державного під приємства "Веселівське"

до ДПІ у м. Судак

про визнання протиправним и та скасування податкових п овідомлень-рішень

Обставини справи:

Позивач - ДП “Веселі вське”звернулося до Окружно го адміністративного суду АР Крим із адміністративним ви знати протиправними та скасу вати:

- податкове повідомле ння-рішення №0000372301/0 від 26.06.2008р., яки м ДПІ в м. Судак визначила ДП “ Веселівське”податкові зобо в' язання у сумі 1236156 грн. подат ку на додану вартість, що скла дається з 547406 грн. основного пл атежу та 688750 грн. штрафних санк цій;

- податкове повідомле ння-рішення №0000382301/0 від 26.06.2008р., яки м ДПІ в м. Судак визначила ДП “ Веселівське”податкові зобо в' язання у сумі 183680 грн. части ни чистого прибутку, що склад ається з 138750 грн. основного пла тежу та 44930,00 грн. штрафних санкц ій.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що, на думку позивача, в иноматеріали, які реалізує п озивач як підприємство перви нного виноробства заводам вт оринного виноробства, є алко гольною продукцією, а не є під акцизною продукцією, у зв' я зку з чим позивач правомірно використовував пільгу з под атку на додану вартість, нада ну п. 11.29 ст. 11 Закону України «Пр о податок на додану вартість ». Позовні вимоги обґрунтова ні нормами Закону України “П ро акцизний збір на алкоголь ні напої та тютюнові вироби” , Закону України “Про ставки а кцизного збору і ввізного ми та на спирт етиловий та алког ольні напої”. Крім того, позив ач вважає, що відповідач з дан ого спору помилково донараху вав позивачу, який є платнико м фіксованого сільськогоспо дарського податку, податок н а прибуток, що, на думку позива ча, є незаконним.

Відповідач проти позовних вимог заперечує та вважає, що перевіркою, проведеною відп овідачем, було встановлено н еправомірне користування пі льгою по податку на додану ва ртість, встановленою п. 11.29 ст. 11 Закону України “Про податок на додану вартість” від 03.04.1997р. №168/97-ВР, яким до 01.01.2009р. була зупин ена дія п.п. 7.7 ст. 7 та п.п.10.1, 10.2 ст. 10 ц ього Закону в частині сплати до бюджету ПДВ щодо операцій з продажу товарів (робіт, посл уг) власного виробництва, вкл ючаючи продукцію (крім підак цизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із в ласної сільськогосподарськ ої сировини у частині віднес ення до складу податкових зо бов' язань суми ПДВ від реал ізації виноматеріалів за пер евіряємий період з 01.04.2007р. по 31.03.20 08р. на суму ПДВ 547606, грн., у зв' язк у з чим до позивача були на під ставі п.п. 17.1.3 п. 17.1 ст. 17 Закону Укр аїни “Про погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами” застосован і штрафні санкції у розмірі 344 375,00 грн. Стосовно нарахування позивачу податку на прибуто к, відповідач вважає, що відпо відно до положень п. 1.11 ст. 1 Зако ну України “Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми” декларацією-розрахунком частини чистого прибутку (до ходу), що підлягає сплаті до де ржавного бюджету України за результатами щоквартальної фінансово-господарської дія льності в 2008 році, є обов' язко вим документом, на підставі я кого здійснюється нарахуван ня та сплата зазначеного пла тежу та має статус податково ї декларації, розрахунку. При цьому, як зазначив відповіда ч, платники податку на прибут ок несуть відповідальність з а правильність складання, св оєчасність подання цього роз рахунку, повноту та своєчасн ість сплати зобов' язань по такому платежу, які передбач ені відповідними нормами Зак ону України “Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами”.

Суд, заслухавши представни ків сторін, дослідивши матер іали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності,

ВСТАНОВИВ:

24.06.2008р. ДПІ в м. Судак був складений акт №248/23-0/00412808 про резу льтати виїзної планової пере вірки Державного підприємст ва “Веселівське”, код ЄДРПОУ 00412808, з питань дотримання вимог податкового, валютного та ін шого законодавства за період з 01.01.2007р. по 31.03.2008р.

Згідно зазначеного акту, за результатами планової виїзн ої перевірки ДП “Веселівське ” були встановлені порушення п. 11.29 ст. 11 Закону України “Про п одаток на додану вартість” в ід 03.04.1997р. №168/97-ВР, у зв' язку з чим за результатами перевірки б уло донараховано 688750,00 грн. ПДВ, у тому числі й за періодами: за квітень 2007р. у сумі 38820,00 грн., за т равень 2007р. у сумі 55442,00 грн., за вер есень 2007 р. у сумі 13776,00 грн., за лист опад 2007р. у сумі 114407,00 грн., за груде нь 2007р. у сумі 285971,00 грн., за січень 2008р. у сумі 23079,00 грн. за лютий 2008р. у сумі 93826,00 грн., за березень 2008р. у с умі 63429,00 грн. При цьому, було зме ншено до нарахування ПДВ у су мі 141344,00 грн., у тому числі й за пер іодами: за червень 2007р. у сумі 18 508,00 грн., за липень 2007р. у сумі 64162,00 г рн., за серпень 2007р. у сумі 54185,00 грн ., за жовтень 2007р. у сумі 4489,00 грн.

Крім того, відповідно до п. 2 в исновків акту перевірки від 24.06.2008р. №248/23-0/00412808, були встановлені порушення з боку позивача по ложень ст.. 63 Закону України “П ро Державний бюджет України на 2007 рік” від 15.03.2007р., п. 1 Постанов и Кабінету Міністрів України від 29.08.2007р. “Про затвердження П орядку відрахування господа рськими організаціями до дер жавного бюджету частини чист ого прибутку (доходу)”, ст. 61 Зак ону України “Про Державний б юджет України на 2008 рік” від 28.1 2.2007р., п. 3 Постанови Кабінету Мін істрів від 12.05.2008р. “Про затвердж ення Порядку відрахування у 2008 році державними унітарними підприємства та їх об' єдна ннями до державного бюджету частини чистого прибутку (до ходу)”, п.п. 7.8.2 п. 7.8 ст. 7 Закону Укра їни “про оподаткування прибу тку підприємств”в частині не перерахування та сплати у вс тановлений законодавством т ермін частини прибутку (дохо ду) до загального фонду Держа вного бюджету України за рез ультатами фінансово-господа рської діяльності за період з 01.04.2007р. по 31.03.2008р. у сумі 138 750 грн., у т ому числі й за періоди: за І пі вріччя 2007 року у сумі 40050 грн., за 9 місяців 2007 року - 91800 грн., за І ква ртал 2008 року - 6900 грн.

На підставі зазначеного ак ту перевірки ДПІ в м. Судак бул о винесене податкове повідом лення-рішення №0000372301/0 від 26.06.2008р., я ким позивачу було визначено суму податкового зобов' яза ння зі сплати ПДВ у розмірі 1 236 156 грн., у тому числі й 547406 грн. за о сновним платежем та 688750 грн. шт рафних (фінансових) санкцій.

Згідно з актом перевірки пі дставою для донарахування ДП “Веселівське” ПДВ та штрафн их санкцій було неправомірне віднесення позивачем з дано го спору спирту етилового дл я виготовлення виноматеріал ів до виноматеріалу, який вик ористовується для виробницт ва підакцизних товарів та не підлягає оподаткуванню акци зним збором.

Відповідно до п. 11.29 ст. 11 Закон у України “Про податок на дод ану вартість” до 1 січня 2009 року зупинено дію пункту 7.7 статті 7, пунктів 10.1 і 10.2 статті 10 цього З акону в частині сплати до бюд жету податку на додану варті сть щодо операцій з поставки товарів (робіт, послуг) власно го виробництва, включаючи пр одукцію (крім підакцизних то варів), виготовлену на даваль ницьких умовах із власної сі льськогосподарської сирови ни. Порядок акумуляції та вик ористання зазначених коштів визначається Кабінетом Міні стрів України.

Дія наведеної норми поширю ється на підприємства, які зд ійснюють операції з поставки власної, не віднесеної до під акцизної, сільськогосподарс ької продукції.

Постановою Верховної Ради України від 12.09.1996р. №365/96-ВР “Про п ерелік товарів (продукції), на які встановлюється акцизний збір” передбачено, що цей пер елік визначається й обмежуєт ься переліками підакцизних т оварів, які ввійшли до законі в України від 06.02.1996 року №30/96-ВР “ Про ставки акцизного збору і ввізного мита на тютюнові ви роби”, від 07.05.1996р. №178/96-ВР “Про ста вки акцизного збору і ввізно го мита на спирт етиловий та а лкогольні напої”, від 24.05.1996 року №216/96-ВР “Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деяк і транспортні засоби та шини до них”, від 11.07.1996р. №313/96-ВР “Про с тавки акцизного збору і ввіз ного мита на деякі товари (про дукцію)”.

Спірні правовідносини рег улюються Законом України “Пр о ставки акцизного збору на с пирт етиловий та алкогольні напої”.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України “Про ставки акцизно го збору і ввізного мита на сп ирт етиловий та алкогольні н апої” встановлено ставки акц изного збору на вироблені в У країні з вітчизняної сировин и виноматеріали (код згідно з УКТ ЗЕД 2204 30), що реалізуються по середницьким організаціям і населенню, та виноматеріали , вироблені на підприємствах первинного виноробства для суб'єктів підприємницької ді яльності, що не є виробниками виноробної сировини (виногр аду), крім підприємств вторин ного виноробства, які викори стовують ці виноматеріали дл я виробництва готової продук ції встановлені 1,0 гривні за 1 л ітр.

Разом з тим, відповідно до в исновку Торгівельно-промисл ової палати АРК від 30.07.2002р. вих. № 04-14/60-0, наданого на підставі вимо г УКТ ЗЕД, експертним висновк ам Торгівельно-промислової п алати АРК, які є в матеріалах с прави, виноматеріали, які виг отовляє позивач з даного спо ру, та які визначені в акті пер евірки, не відносяться до тов арної позиції 2204 30. Аналогічни й висновок міститься в експе ртному висновку Торгово-Пр омислової Палаті Криму №72/1-О /04-13 від 10.07.2008р., згідно якого вином атеріалам, виробленим ДП “Ве селівське” не був привласнен ий код 2204 30.

Таким чином, до підакцизних товарів відносяться виногра дні виноматеріали з кодом то вару згідно з УКТ ЗЕД 220430, а тако ж виноматеріали, котрі реалі зуються посередницьким орг анізаціям і населенню, та виноматеріали, вироблені на підприємствах первинного в иноробства для суб'єктів пі дприємницької діяльності, що не є виробниками виноро бної сировини (винограду).

Виноматеріали, які реалізо вані підприємствам вторинно го виноробства, які використ овують їх для виробництва го тової продукції, виключені з переліку товарів на котрі вс тановлена ставка акцизного з бору у розмірі 1 гривні за 1 літ р, що також свідчить про те, що вони не відносяться до підак цизної продукції.

За період з 01.01.2007 року по 31.03.2008 ро ку позивач реалізовував вин оматеріали заводам вторинно го виноробства, а податок на д одану вартість, нарахований від їх реалізації, акумулюва в та використовував відповід но до Постанови Кабінету Мін істрів України від 26 лютого 1999 р. N 271 «Про Порядок акумуляції т а використання коштів, які на раховуються сільськогоспод арськими товаровиробниками - платниками податку на додан у вартість щодо операцій з пр одажу товарів (робіт, послуг) в ласного виробництва, включаю чи продукцію (крім підакцизн их товарів), виготовлену на д авальницьких умовах із власн ої сільськогосподарської си ровини», що не оскаржується в ідповідачем.

Більш того, в Постанові Верх овного Суду України від 15.01.2008р. по справі з перегляду за виня тковими обставинами за позов ом ДП “Радгосп-завод “Алушта ”до ДПІ в м. Алушта про визнанн я недійсним податкового пові домлення-рішення зроблений н аступний висновок. У Законі У країни “Про ставки акцизного збору на спирт етиловий та ал когольні напої” для визначен ня підакцизної продукції вжи вається термін “виноматеріа ли”. Саме по собі вживання в за значеному Законі терміну “ви номатеріали” не дає підстав відносити будь-яку продукцію , яка позначається цим словом , до підакцизної, оскільки сам им Законом до підакцизної пр одукції віднесено лише спирт та алкогольні напої. Словом “ напій” виходячи з його семан тики позначається спеціальн о виготовлена рідина, призна чена для пиття. Алкогольний н апій - це напій, який містить алкоголь. Зважаючи на виклад ене, до підакцизної продукці ї може бути віднесено лише ті виноматеріали, які призначе ні для пиття та містить алког оль.

ДП “Веселівське” є підприє мством, який має однією з виді в діяльності виноробство від повідно до ліцензії на вироб ництво алкогольних напоїв с ерії АБ №155913 терміном дії з 16.06.2006р . по 16.06.2011р., є заводом первинного виноробства, який у своєї дія льності керується галузевим и стандартами України на вин оматеріали оброблені.

Згідно галузевого стандар ту України ГСТУ 202001-96 позивач об робляє виноматеріали, призна чені для випуску вин, які по ти повості і фізико-хімічним ха рактеристикам відповідають вину даного найменування та пройшли встановлений для нь ого цикл технічної обробки в ідповідно до діючої норматив ної документації.

Відповідно до п. 33 ДСТУ 2163-93 “Ви норобство “терміни й визначе ння” виноматеріалом є збриже не повністю або частково вин оградне сусло, призначене дл я приготування вина або конь ячного спирту, тобто це сиров ина, предмет праці та природн і компоненти, які підлягають подальшій переробці, що прям о кореспондується із положен нями ч. 10 ст. 1 Закону України “П ро державне регулювання виро бництва та обігу спирту етил ового, коньячного і плодовог о, алкогольних напоїв та тютю нових виробів” для виробницт ва вин, які й є безпосередньо п ідакцизним продуктом.

Отже, за змістом ГСТУ та ДСТ У виноматеріалами є сировин а, призначена для виробництв а вина.

Відповідно до п. “в” ч. 2 ст. 3 За кону України “Про акцизний з бір на алкогольні напої та тю тюнові вироби” не підлягають оподаткуванню митна вартіст ь імпортованого або обороти від реалізації (передачі) укр аїнської сировини, що ввозит ься або використовується для виробництва підакцизних тов арів.

Зазначене спростовує висн овок ДПІ в м. Судак, зроблений в акті перевірки від 24.06.2008р. щод о того, що виноматеріали, виро блені ДП “Веселівське” є алк огольними напоями, так як маю ть вміст спирту етилового ві д 9% та вище об' ємних одиниць, отримані шляхом спиртового бродіння цукоромістких мате ріалів і відносяться до това рної групи від кодом 2204.

Отже, реалізуючі виноматер іали вторинним виновиробник ам, ДП “Веселівське” здійсню вало операції з торгівлі сир овини для виробництва підакц изних товарів, а не реалізову вало самі по собі товари, відн есені до підакцизних. Адже, ви номатеріали, які знаходяться в стадії незавершеного виро бництва до завершення повног о технологічного процесу в л юбої фазі обробки, не віднося ться до алкогольної готової продукції і не можуть сертиф ікуватися як готова продукці я для реалізації кінцевому с поживачу.

Разом з тим, оцінюючи твердж ення відповідача щодо того, щ о виноматеріали, які виготов ляє позивач є підакцизною пр одукцією, суд критично стави ться до такого висновку, оскі льки в акті перевірки не зазн ачено порушень по сплаті сам е акцизного збору.

Таким чином, позивач відпов ідно до вимог чинного законо давства у 2007-2008р.р. правомірно ви користовував пільги з ПДВ, як и передбачені п. 11.29 ст. 11 Закону України “Про податок на дода ну вартість”.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на які во на посилається як на підстав у своїх вимог і заперечень

Відповідно до ст. 2 КАС Украї ни завданням адміністративн ого судочинства є захист пра в, свобод та інтересів фізичн их та юридичних осіб у сфері п ублічно-правових відносин ві д порушень з боку органів дер жавної влади, органів місцев ого самоврядування, їхніх по садових і службових осіб, інш их суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавс тва, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС Укр аїни, розгляд і вирішення спр ави в адміністративних судах здійснюються на засадах зма гальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх док азів і у доведенні перед судо м їх переконливості.

Разом з тим, відповідач у по рушення вищенаведених норм н е довів суду правомірність в іднесення сировини до групи підакцизних товарів, у зв' я зку з чим, суд вважає, що при пр ийнятті податкового повідом лення- рішення ДПІ в м. Судак були порушені норми п. 11.29 ст. 11 З акону України “Про податок н а додану вартість”, ст. 19 Конст итуції України, тощо.

За такими обставинами, позо вні вимоги щодо визнання про типравним та скасування пода ткового повідомлення-рішенн я №0000372301/0 від 26.06.2008р., яким позивачу було визначено суму податко вого зобов' язання зі сплати ПДВ у розмірі 1 236 156 грн., у тому ч ислі й 547406 грн. за основним плат ежем та 688750 грн. штрафних (фінан сових) санкцій, підлягають за доволенню.

Стосовно позовних вимог що до визнання протиправним та скасування податкового пов ідомлення-рішення №0000382301/0 від 26.0 6.2008р., яким ДПІ в м. Судак визнач ило ДП “Веселівське” суму по даткового зобов' язання: час тини чистого прибутку (доход у) у сумі 183680,00 грн., у тому числі й за основним платежем 138750,00 грн. та 44930,00 грн. штрафних (фінансови х) санкцій, суд вважає, що адмі ністративний позов в зазначе ній частині підлягає задовол енню з наступних підстав.

Відповідно до розділу 3.1.1 акт у перевірки від 24.06.2008р., згідно З акону України “Про фіксовани й сільськогосподарський под аток” ДП “Веселівське” є пла тником фіксованого сільсько господарського податку.

Перевіркою було встановле но, що за період з 01.04.2007р. по 31.03.2008р. п озивач з даного спору сплачу вав фіксований сільськогосп одарський податок.

При цьому, відповідно до вис новку, зробленому ДПІ в м. Суда к під час проведення перевір ки, розрахунки позивача з фік сованого сільськогосподарс ького податку надані вчасно, нараховані суми підприємств ом перераховані в повному об сязі у грошовій формі. Переві ркою порушень не встановлено (аркуш акту 17).

Разом з тим, приймаючі подат кове повідомлення-рішення пр о до рахування ДП “Веселівсь ке” частини чистого прибутку (доходу), ДПІ в м. Судак дійшла в исновку, що ДПІ “Веселівське ” у порушення ст. 63 Закону Укра їни “Про Державний бюджет Ук раїни на 2007 рік”, п. 1 Постанови К абінету Міністрів України ві д 29.01.2007р. “Про затвердження поря дку відрахування господарсь кими організаціями до Держа вного бюджету України части ни прибутку (доходу)”, ст.. 61 Зак ону України “Про Державний б юджет України на 2008 рік”, п. 3 Пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни від 12.05.2008р. “Про затвердже ння Порядку відрахування у 20 08 році державними унітарними підприємства та їх об' єдна ннями до Державного бюджету частини прибутку (доходу)”, п.п . 7.8.2 п. 7.8 ст. 7 Закону України №283 ві д 22.05.1997р. “Про оподаткування при бутку підприємств” у частині неперерахування та сплати у встановлений законодавство м термін частини прибутку (до ходу) до загального фонду Дер жавного бюджету України за р езультатами фінансово-госпо дарської діяльності за періо д з 01.04.2007р. по 31.03.2008р.

Суд не може погодитися з так им висновком з наступних під став.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни “Про фіксований сільсь когосподарський податок” фі ксований сільськогосподарс ький податок сплачується сер ед іншого в рахунок податку н а прибуток підприємств.

Статтями 14 та 15 Закону Україн и "Про систему оподаткування " визначений вичерпний перел ік загальнодержавних та місц евих податків і зборів (обов'я зкових платежів).

Згідно підпунктом 3 п. 1 ст. 14 вк азаного Закону до загальноде ржавних належить податок на прибуток підприємств, у тому числі дивіденди, що сплачуют ься до бюджету державними не корпоратизованими, казенним и або комунальними підприємс твами.

За своєю суттю частина приб утку (доходу), яка підлягає від рахуванню до загального фонд у Державного бюджету України згідно норм Закону України "П ро Державний бюджет України на 2008 рік" і вищезазначеної пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни та визначена відповіда чем у спірному податковому п овідомленні-рішенні, є дивід ендом, зміст якого, виходячи з положень п. 1.9 ст. 1 Закону Украї ни "Про оподаткування прибут ку підприємств", зводиться до платежу, який здійснюється е мітентом корпоративних прав на користь власника таких ко рпоративних прав у зв'язку з р озподілом частини прибутку т акого емітента. До дивіденді в прирівнюється також платіж , який здійснюється державни м некорпоратизованим, казенн им чи комунальним підприємст вом на користь відповідно де ржави або органу місцевого с амоврядування у зв'язку з роз поділом частини прибутку так ого підприємства. При цьому н аявність чи відсутність приб утку, розрахованого згідно з правилами податкового облік у, не може впливати на прийнят тя чи неприйняття рішення що до нарахування дивідендів.

З огляду на приписи пп. 3 п. 1 ст . 14 Закону України "Про систему оподаткування" загальнодерж авним податком (обов'язковим платежем) є дивіденди, що спла чуються до бюджету державним и некорпоратизованими, казен ними або комунальними підпри ємствами. У зв'язку з цим коло платників, розмір та механіз м справляння дивідендів, що с плачуються до бюджету, чітко визначено Законом України "П ро оподаткування прибутку пі дприємств", який з зазначеног о платежу є спеціальним зако ном з оподаткування.

За змістом пп. 7.8.2 п. 7.8 ст. 7 зазна ченого Закону державні некор поратизовані, казенні або ко мунальні підприємства зарах овують до державного або міс цевого бюджету суми дивіденд ів у розмірі, встановленому в ідповідно державним або місц евим виконавчим органом, в уп равлінні якого знаходяться т акі підприємства.

Таким чином, суд дійшов висн овку про те, що дивіденди, які сплачуються до бюджету держа вними не корпоратизованими, казенними або комунальними п ідприємствами й є податком н а прибуток.

Преамбули Закону України “ Про оподаткування прибутку п ідприємств” дію Закону зупин ено, за винятком пунктів 7.7, 7.8 і 1 3.1, 13.2, 13.6, 13.7 та 13.8, для сільськогоспо дарських товаровиробників - платників фіксованого сільс ькогосподарського податку з гідно із Законом України від 17 грудня 1998 року N 320-XIV “Про фіксов аний сільськогосподарський податок”.

Додатково, суд звертає уваг у на те, що податкове повідомл ення-рішення №0000382301/0 від 26.06.2008р. з в изначення податку на прибуто к у сум 183680 грн., було прийнято ві дповідно до п.п. 7.8.2 п. 7.8. ст. 7 Закон у України “Про оподаткування прибутку підприємств”, дія я кого по-перше зупинена для пл атників фіксованого сільськ огосподарського податку, а п о-друге регулює не порядок на рахування та сплати податку на прибуток, а порядок внесен ня до бюджету авансових внес ків з податку на прибуток у ро змірі ставки, встановленої п унктом 10.1 статті 10 цього Закону , нарахованої на суму дивіден дів, призначених для виплати , який поширюється також на де ржавні некорпоратизовані, ка зенні або комунальні підприє мства, які зараховують суми д ивідендів у розмірі, встанов леному відповідно державним або місцевим виконавчим орг аном, в управлінні якого знах одяться такі підприємства, в ідповідно до державного або місцевого бюджету.

Зазначене додатково свідч ить про невірне застосування відповідачем норм матеріаль ного права при винесенні осп орюваного податкового повід омлення-рішення з визначення ДП “Веселівське”податку на прибуток.

За такими обставинами, позо вні вимоги підлягають задово ленню.

Вступна та резолютивна час тини постанови оголошені у с удовому засіданні 27.08.2008р. Повни й текст постанови виготовлен ий та підписаний 02.09.2008р.

З урахуванням викладеного , керуючись ст. ст. 158-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та с касувати Податкове повідомл ення-рішення №0000372301/0 від 26.06.2008р., як им ДПІ в м. Судак визначила ДП “Веселівське”податкові зоб ов' язання у сумі 1236156 грн. пода тку на додану вартість, що скл адається з 547406 грн. основного п латежу та 688750 грн. штрафних сан кцій.

3. Визнати протиправни м та скасувати податкове пов ідомлення - рішення №0000382301/0 від 26.06.2008р., яким ДПІ в м. Судак визна чила ДП “Веселівське”податк ові зобов' язання у сумі 183680 г рн. частини чистого прибутку , що складається з 138750 грн. основ ного платежу та 44930,00 грн. штрафн их санкцій.

4. Стягнути з Державног о бюджету України на користь Державного підприємства “Ве селівське”(98000, м. Судак, с. Весел е, вул. Леніна, 9, ідентифікацій ний код 00412808) 3,40 грн. витрат зі спл ати судового збору.

У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголош ення (у разі складання постан ови у повному обсязі, відпові дно до ст. 160 КАСУ - з дня складен ня у повному обсязі).

Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження , апе ляційна скарга не подана, пос танова набирає законної сили через 20 днів після подання за яви про апеляційне оскаржен ня.

Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Суддя Окружного

адміністративного суду

Автономної Республіки Кри м Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.08.2008
Оприлюднено29.08.2011
Номер документу17875669
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-303/08

Постанова від 27.08.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 14.06.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Постанова від 23.12.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Постанова від 30.09.2008

Адміністративне

Богуславський районний суд Київської області

Якутюк B.C.

Ухвала від 10.11.2008

Адміністративне

Тетіївський районний суд Київської області

Волошко Т.П.

Постанова від 15.09.2008

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Флоренко О.Ю.

Постанова від 24.04.2008

Адміністративне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Чорнобук В.І.

Постанова від 23.12.2008

Адміністративне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Артюх К.В.

Постанова від 29.10.2008

Адміністративне

Голопристанський районний суд Херсонської області

Циганій С.І.

Постанова від 19.12.2008

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні