ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ
вул.Шевченка
16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
05 вересня 2008 р.
Справа № 22/22
Господарський
суд Івано-Франківської області у складі судді Малєєвої О.В.
При секретарі судового засідання:
Строїч П.П.
Розглянувши у відкритому судовому
засіданні справу
за
позовом: Підприємця ОСОБА_1
АДРЕСА_1
до відповідача: Лугівської
сільської ради Рожнятівського району
77651, с. Луги,
Рожнятівського району
про зобов'язання укласти договір
купівлі-продажу
За участю представників сторін:
від позивача: підприємець ОСОБА_1, (свідоцтво про
державну реєстрацію фізичної особи-підприємця НОМЕР_1);
від відповідача: голова сільської ради Мороз Я.І., посвідчення
№1 від 2006-2010р.;
в с т а н о в и в:
Підприємцем ОСОБА_1 подано позов до
Лугівської сільської ради Рожнятівського району Івано-Франківської області про
зобов'язання укласти договір купівлі-продажу частини нежитлового приміщення
колишньої школи, площею 62,70 кв.м., що розташоване в с.Луги Рожнятівського
району Івано-Франківської області по вул.Перемоги,5 за ціною, визначеною звітом
експерта про оцінку нежитлових приміщень будівлі колишньої школи від
01.06.2007р. та затвердженого рішенням Лугівської сільської ради від
14.07.2007р.
Згідно ст.22 ГПК України позивачка
подала заяву про уточнення позовних вимог вх.№1243 від 28.08.2008р., в якій
просить укласти між Лугівською сільською радою та нею договір купівлі-продажу
частини нежитлових приміщень будівлі колишньої школи, зазначеної в технічному
паспорті літерою А та відміченої №І,1,2,3, площею 62,7 кв.м., що знаходиться в
с.Луги по вул.Перемоги,5 Рожнятівського району Івано-Франківської області в
запропонованій редакції.
Заявлені вимоги мотивує тим, що
рішенням Лугівської сільської ради від 27.08.2006р. в перелік об'єктів, які
підлягають приватизації в 2006 році, включено частину приміщення, площею 62,44 кв.м., будівлі колишньої школи по
вул.Перемоги, 5 в с.Луги. Цим же рішення дане приміщення передано позивачці в
оренду з правом викупу строком на 11 місяців. Вказує на те, що вона оплатила
проведення оцінки даного приміщення, виготовлення технічного паспорта, після
чого 01.07.2007р. з нею був укладений договір оренди, п.7.1. якого передбачав
право викупу орендованого майна. Надалі, рішенням Лугівської сільської ради від
14.07.2007р. було погоджено висновок експерта про оцінну вартість об'єкта в
сумі 5680 грн. без ПДВ та вирішено продати вказане приміщення при умові внесення
районною радою змін щодо різниці в площі з 62,44 кв.м. на 62,70 кв.м. Таке рішення було винесене Рожнятівською
районною радою 20.09.2007р. Однак від укладення договору купівлі-продажу
відповідач ухиляється. З посиланням на ст. 181 ГПК України зазначає, що
пропозиція про укладення договору купівлі-продажу частини нежитлових приміщень з проектом
договору була подана відповідачу 08.08.2008р. і залишилась без задоволення.
Відповідач заявлений позов не визнав
і вказав, що згідно п.11 Закону України “Про приватизацію невеликих державних
підприємств (малу приватизацію)” продаж орендованого об'єкта приватизації
шляхом викупу здійснюється в тому випадку, якщо право на викуп було передбачено
договором оренди, укладеним до набрання чинності Законом України “Про оренду державного та
комунального майна” від 10.04.2007р. Вважає, що укладення договору оренди з
викупом 01.07.2007р. не відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того,
посилається на п.51 Державної програми приватизації на 2000-2002роки, яка діє
до затвердження чергової Державної програми приватизації, викуп орендованого
майна можливий у тому випадку, коли орендарем за згодою орендодавця здійснено
за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, які неможливо
відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менше
25% залишкової (відповідної за вирахування зносу) вартості майна. Вказує на те,
що позивачці рішенням Лугівської сільської ради від 14.10.2007р. було надано
дозвіл на здійснення невід'ємних покращень орендованого комунального майна,
однак вона такі покращення не зробила. Відповідач також зазначає, що Лугівська
сільська рада не є органом приватизації комунального майна і що таку приватизацію здійснює управління
економіки райдержадміністрації. При цьому посилається на рішення Рожнятівської
районної ради (тринадцятої сесії п'ятого демократичного скликання) від
13.03.2008р. №312-13/2008р. “Про управління об'єктами спільної власності
територіальних громад сіл та селищ району”, рішення Рожнятівської районної ради
(шостої сесії п'ятого демократичного скликання) від 08.02.2007р. №131-6/2007р.
“Про затвердження Програми приватизації комунального майна територіальних
громад сіл та селищ Рожнятівського району на 2007-2009 роки”, рішення Рожнятівської районної ради (тринадцятої
сесії п'ятого демократичного скликання) від 13.03.2008р. №313-13/2008р. “Про
угоду між районною та селищними, сільськими радами”. Заперечує і оцінку майна з мотивів її
здійснення за заявою позивачки для укладення договору оренди, а не для приватизації,
дійсності оцінки протягом 6-ти місяців згідно ст.23 “Методики оцінки майна”,
затвердженої постановою КМУ від 10.12.2003р.№1891, та проведення її неналежним
суб'єктом оціночної діяльності, який відбирається за конкурсом.
В судовому засіданні позивачка
та представник відповідача дали
аналогічні пояснення.
Згідно ст.77 ГПК України в судовому
засіданні 28.08.2008р. була оголошена перерва до 05.09.2008р.
Розглянувши матеріали справи,
заслухавши пояснення представників сторін, оглянувши в судовому засіданні
оригінали документів, дослідивши інші зібрані по справі докази, оцінивши їх
відповідно до приписів ст.43 ГПК України, суд встановив наступне.
Рішенням Лугівської сільської ради
(третя сесія п'ятого демократичного скликання) від 27.08.2006р.з метою
збільшення доходів сільського бюджету в перелік об'єктів, які підлягають
приватизації в 2006 році було включено частину приміщення, площею 62,44кв.м.,
будівлі колишньої школи по вул. Перемоги,5 с. Луги.
Власником даного приміщення є територіальна громада села Луги в особі
Лугівської сільської ради, форма власності -комунальна, що підтверджується
свідоцтвом про право власності на нерухоме майно від 16.02.2007р. та витягом
про реєстрацію права власності на нерухоме майно №13603610 від 16.02.2007р.
Технічні характеристики будівлі вказані в технічному паспорті, складеному
30.11.2006р.
Після виготовлення технічного
паспорту будівлі та оформлення права комунальної власності на нього, що за
поясненнями сторін було оплачене позивачкою, між Лугівською сільською радою та
підприємцем ОСОБА_1 01.07.2007р. був укладений договір оренди частини даного
нежитлового приміщення, площею 62,70 кв.м., з правом викупу. Згідно довідки
Лугівської сільської ради №407 від 10.07.2007р. станом на 01.10.2007р. кошти за
оренду даного приміщення сплачені в повному обсязі і порушень щодо ст.118
Закону України “Про державний бюджет на 2007 рік” щодо укладення договору
оренди приміщення вищевказаної будівлі немає.
В газеті “Новини Підгір'я”, засновником
і видавцем якої є Рожнятівська районна рада,
24.02.2007р. був опублікований перелік об'єктів права комунальної
власності, які підлягають приватизації в 2007р. В цьому переліку значиться
частина приміщення будівлі колишньої школи (площею 62,44 кв.м.) в с.Луги,
вул.Перемоги,5, спосіб приватизації -викуп.
Згідно висновку
експертно-консалтингової фірми “ЕКА-Захід”
ринкова вартість нежитлових приміщень будівлі колишньої школи
(кор.пл.62,7 кв.м.) по вул.Перемоги, буд.5 в с.Луги станом на 31.05.2007р.
становить 5680 грн. без ПДВ та 6816грн. з врахуванням ПДВ.
Даний висновок був предметом розгляду
Лугівської сільської ради (сьомої сесії п'ятого демократичного скликання),
рішенням якої від 14.07.2007р. погоджено даний висновок і затверджено звіт про оцінку вказаних
нежитлових приміщень, площею 62,70 кв.м.,
на підставі визначення ринкової вартості об'єкту оцінки для наступної
приватизації шляхом викупу.
В зв'язку з виявленими розбіжностями
у площі зазначених нежитлових приміщень ця ж сесія Лугівської сільської ради
від 14.07.2007р. вирішила:
1. Просити Рожнятівську районну раду
внести зміни щодо різниці площі в частині приміщення бувшої школи на вул.
Перемоги,5 в с.Луги, включеного в перелік об'єктів комунальної власності, які
підлягають приватизації в 2007 році, із площі 62,44 кв.м. На площу 62,70 кв.м.,
що становить різницю у площі 0,26 кв.м.
2. Продати частину приміщення бувшої
школи по вул. Перемоги, 5 в с.Луги , власником якого є територіальна громада с.Луги
в особі Лугівської сільської ради, при умові внесення районною радою зміни щодо
різниці площі, із площі 62,44 кв.м. на площу 62,70 кв.м.
3. Підприємцю ОСОБА_1 та сільському
голові оформити договір купівлі-продажу частини приміщення бувшої школи, площею
62,70 кв.м., по вул. Перемоги в с. Луги згідно чинного законодавства.
За клопотанням Лугівської сільської
ради №125 від 21.08.2007р. Рожнятівська районна рада (десята сесія п'ятого демократичного
скликання) прийняла рішення від 20.09.2007р. №235-10/2007 , яким внесла зміни в
додаток до рішення районної ради від 08.02.2007р. №130-6/2007 “Про затвердження
переліку об'єктів права комунальної власності, які підлягають приватизації”, а
саме в п.8 цифри “62,44” замінено на цифри “62,70”. Рішенням Рожнятівської
районної ради (четвертої сесії п'ятого демократичного скликання) від
26.10.2006р. №59-4/2006 вказаний об'єкт було включено в перелік об'єктів права
комунальної власності, які підлягають приватизації в 2006 році з вказівкою
площі приміщень 62,44кв.м.
08.08.2008р. позивачкою подано
відповідачу заяву з пропозицією підписати договір купівлі-продажу вказаного
приміщення і направлено проект такого договору. Дана заява зареєстрована
виконкомом Лугівської сільської ради за вх. №67 від 08.08.2008р. Згідно листа
№98 від 26.08.2008р., адресованого позивачці, відповідач відмовив у підписанні запропонованого проекту
договору з тих же мотивів, які наведені у запереченні на даний позов.
При оцінці вказаних доказів суд
виходить з того, що згідно ст.2 Закону України “Про приватизацію невеликих
державних підприємств (малу приватизацію)” об'єктом малої приватизації може
бути окреме індивідуально визначене майно, зокрема будівля (споруда,
приміщення). Згідно ст.4 даного Закону, продавцями об'єктів малої приватизації
, що перебувають у комунальній власності, виступають органи приватизації,
створені місцевими радами. Рішення
Лугівської сільської ради про створення таких органів або про передачу
даних повноважень Рожнятівській районній раді відповідачем не подано. А тому
продавцем майна в даному випадку виступає Лугівська сільська рада, яка
відповідно до ст.10 Закону України “Про
місцеве самоврядування в Україні” здійснює повноваження власника комунального
майна.
Відповідно до п.30 ст. 26 Закону
України “Про місцеве самоврядування в Україні” до виключної компетенції
сільських рад, тобто до питань, які
вирішуються виключено на пленарних засіданнях сільської ради, належить
затвердження місцевих програм приватизації,
прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального
майна.
Подані відповідачем рішення Рожнятівської районної ради не можуть бути
взяті до уваги , оскільки:
рішення Рожнятівської районної
ради (тринадцятої сесії п'ятого
демократичного скликання) від 13.03.2008р. №312-13/2008р. “Про управління
об'єктами спільної власності територіальних громад сіл та селищ району”,
стосується об'єктів права спільної власності, а в даному випадку нежитлове
приміщення належить територіальній громаді села Луги в особі Лугівської
сільської ради, форма власності -комунальна;
рішення Рожнятівської районної ради
(шостої сесії п'ятого демократичного скликання) від 08.02.2007р. №131-6/2007р.
“Про затвердження Програми приватизації комунального майна територіальних
громад сіл та селищ Рожнятівського району на 2007-2009 роки” прийняте після
включення вказаного нежитлового приміщення в перелік об'єктів, які підлягають
приватизації, рішенням Лугівської сільської ради від 27.08.2006р., а також відповідачем не представлено рішення
Лугівської сільської ради про передачу повноважень по затвердженню програми
приватизації комунального майна Рожнятівській районній раді;
рішення Рожнятівської районної ради
(тринадцятої сесії п'ятого демократичного скликання) від 13.03.2008р. №313-13/2008р.
“Про угоду між районною та селищними, сільськими радами” передбачає співпрацю між радами в майбутньому
при умові затвердження запропонованої угоди сільськими радами.
Як передбачено ст.7 Закону України
“Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” підготовка до приватизації об'єктів
комунальної власності розпочинається із затвердження відповідною радою переліку
майна, яке підлягає приватизації шляхом продажу на аукціоні, за конкурсом або
шляхом викупу.
Як передбачено ч.1 ст.11 даного
Закону, викуп застосовується щодо об'єктів малої приватизації:
- не проданих на аукціоні, за
конкурсом;
- включених до переліку
об'єктів, що підлягають
приватизації шляхом викупу;
- зданих в оренду,
якщо право на
викуп було передбачено договором оренди, укладеним до набрання чинності
Законом України "Про оренду державного майна".
Оскільки Лугівська сільска рада
рішенням від 27.08.2006р. включила в
перелік об'єктів, які підлягають приватизації в 2006 році, частину приміщення,
площею 62,44кв.м., будівлі колишньої школи по вул. Перемоги,5 с.Луги. з метою
збільшення доходів сільського бюджету,
то слід вважати що дане рішення відповідає вимогам чинного законодавства
і прийняте в межах повноважень сільської ради. Дане рішення прийняте ще до
укладення 01.07.2007р. договору оренди з
підприємцем ОСОБА_1, а тому підставою визначення способу приватизації не був
вказаний договір оренди.
Посилання відповідача на те, що
договір оренди з правом викупу від 01.07.2007р. не відповідає вимогам чинного
законодавства, не можна визнати обгрунтованими, оскільки даний договір містить
тільки умови договору оренди майна. Про
право викупу вказано тільки в назві
договору та в п.7.1. - при визначенні
терміну дії договору. Будь-яких умов викупу майна в договорі не зазначено. Отже
даний договір за свіїм змістом є договором оренди, і вказівка в ньому на право
орендаря здійснити викуп орендованого майна не змінює його правового характеру.
Що стосується вказівки відповідача
на п.51 Закону України “Про Державну
програму приватизації”, то дана норма закону, крім права на викуп орендованого
майна при здійсненні орендарем невід'ємних покращень, передбачає, що таке ж
право одержує орендар у разі прийняття рішення про приватизацію відповідно до
законодавства України. Як вже було вказано, таке рішення Лугівська сільска рада
прийняла 27.08.2006р.
Крім того, рішенням Лугівської
сільської ради від 14.07.2007р. підтверджено продаж зазначеного майна
підприємцю ОСОБА_1, яка орендувала його, і зобов'язано сільського голову
укласти з нею договір купівлі-продажу.
Дотримані положення ст.10 Закону України “Про
приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” щодо опублікування переліку об'єктів, що
підлягють приватизації шляхом викупу.
За ст.12 цього ж закону ціна продажу
об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, визначається шляхом
проведення незалежної оцінки.
Така оцінка проведена
експертно-консалтинговою фірми “ЕКА-Захід” , яка мала сертифікат суб'єкта
оціночної діяльності №2889/04 від
26.11.2004р. Як зазначено у висновку про вартість об'єкта оцінки, замовником
оцінки виступала сільська рада, платником ОСОБА_1 У даному висновку також вказано, що метою та
функцією оцінки є визначення ринкової вартості об'єкту оцінки для наступної
приватизації шляхом викупу. Дані обставини спростовують твердження представника
відповідача про проведення оцінки за заявою позивачки, неналежним суб'єктом
оціночної діяльності, здійснення оцінки з метою оренди майна. Оскільки дана
оцінка, яка виконана станом на 31.05.2007р., затверджена рішенням Лугівської
сільської ради від 14.07.2007р., то заперечення голови сільської ради щодо її недійсності не заслуговують на увагу.
Як передбачено ст.22 Закону України
“Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”
право власності на
державне майно підтверджується
договором купівлі-продажу, який
укладається між покупцем
та уповноваженим представником відповідного
органу приватизації ; договір включає назву об'єкта приватизації,
відомості про продавця та покупця; розмір викупу; взаємні зобов'язання продавця
і покупця; номери їх розрахункових рахунків; назви і адреси банківських
установ;
умови внесення платежів, зобов'язання
сторін, які були визначені
умовами викупу, відповідальність
та правові наслідки їх невиконання.
Запропонований позивачем проект
договору купівлі-продажу відповідає
вказаним вимогам і містить всі істотні умови.
Порядок укладення договорів,
передбачений ст.181 ГК України, позивачкою дотриманий.
Згідно ст.187 ГК України, спори, що
виникають при укладенні господарських договорів, укладення яких є обов'язковим
на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються
судом. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо
переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського
договору.
Враховуючи викладене, суд приходить
до висновку про задоволення позову.
Відповідно до ст.49 ГПК України
судові витрати слід покласти на відповідача.
Керуючись ст. 124 Конституції
України, ст.ст. 49, 82-85 ГПК України, суд
в и р і ш и в :
позов
задоволити.
Лугівській сільській раді (код ЄДРПОУ
20561634, адреса вул. Перемоги, 16 с. Луги, Рожнятівський район,
Івано-Франківська область,77651 р/р № 31426016396911 УДК Івано-Франківськ, МФО
836014) укласти з підприємцем ОСОБА_1, АДРЕСА_1( інд. код НОМЕР_2) договір
купівлі-продаж частини нежитлових приміщень будівлі колишньої школи, зазначеної
в технічному паспорті літерою А та відміченими № І, 1,2,3, площею 62,7 кв.м, що
знаходяться в селі Луги Рожнятівського району Івано-Франківської області по
вул. Перемоги, 5 в наступній редакції:
1.
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець зобов'язується передати у
власність Покупця частину нежитлових приміщень
будівлі колишньої школи, зазначеної
в технічному паспорті літерою А та відміченими № І, 1, 2, З, корисною площею
62, 7 м. кв., що розташовані в селі Луги по вулиці Перемоги, 5, Рожнятівського
району, Івано-Франківської області,(надалі Об'єкт Приватизації), а Покупець
зобов'язується прийняти вказаний Об'єкт Приватизації та сплатити за нього ціну
відповідно до умов, що визначені в цьому Договорі.
Об'єкт Приватизації, що
викуповується, зареєстрований за територіальною громадою села Луги, в особі
Лугівської сільської ради, що підтверджується свідоцтвом про право власності на
нерухоме майно, виданим виконавчим комітетом Лугівської сільської ради
16.02.2007 р. № 194596 та зареєстрованим в реєстрі прав власності на нерухоме
майно за реєстраційним № 17868119, витяг з якого № 14914365, виданий
Івано-Франківським обласним бюро технічної інвентаризації 15.06.2007р., номер
запису 328 в книзі 4.
Характеристика Об'єкта Приватизації
наводиться в технічному паспорті, виготовленому станом на 30.11.2006 р.
1.2. Право власності на Об'єкт
Приватизації переходить до Покупця з моменту повної сплати вартості Об'єкта
Приватизації.
1.3. До моменту набуття Покупцем права
власності на Об'єкт Приватизації, "Договір оренди нежитлових приміщень
укладений між Покупцем та Лугівською сільською радою, 01.07.2007 р. залишається
чинним.
1.4. Згідно звіту б/н від 31.05.2007р. про
оцінку нежитлових приміщень будівлі колишньої школи площею 62, 7 кв. м. що
знаходиться за адресою с. Луги, Рожнятівського району, Івано-Франківської
області по вул. Перемоги, 5, розробленого ТзОВ “ЕКА - Захід”вартість Об'єкта
Приватизації становить 5680,00 грн. (п'ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00
копійок).
1.5. Відповідно до Закону України
"Про внесення змін до Закону України "Про податок на додану
вартість" на вартість Об'єкта Приватизації, встановленої згідно висновків
експерта, нараховується податок на додану вартість у розмірі 20 відсотків від
вартості Об'єкта Приватизації.
1.6. Враховуючи викладене, сума податку на
додану вартість, що повинен сплатити
Покупець, становить 1136,00 грн.
(одна тисяча сто тридцять шість гривень 00 коп.), а загальна
вартість Об'єкта Приватизації з
врахуванням податку на додану вартість (надалі - ціна
продажу Об'єкта Приватизації)
становить 6816,00 грн. (шість тисяч вісімсот шістнадцять
гривень 00 коп.)
2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ПРИДБАНИЙ
ОБ'ЄКТ ПРИВАТИЗАЦІЇ
2.1. Покупець зобов'язаний сплатити за
придбаний Об'єкт Приватизації грошові кошти в сумі 6816,00 грн. (шість тисяч
вісімсот шістнадцять гривень 00 коп.) на протязі 5 календарних днів з дня
нотаріального посвідчення цього Договору.
2.2. Розрахунки за Об'єкт Приватизації,
згідно з цим Договором, здійснюються таким чином:
- грошові кошти Покупця в сумі 6816
грн. 00 коп. (шість тисяч вісімсот шістнадцять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ
1136,00 грн. (одна тисяча сто тридцять шість гривень 00 коп.) перераховуються
Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця НОМЕР_2 в УДК Івано-Франківській
області, МФО 836014, код 230561634.
3. ПЕРЕДАЧА ОБ'ЄКТА ПРИВАТИЗАЦІЇ
3.1. Продавець передає, а Покупець
приймає Об'єкт Приватизації за принципом "як він є".
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Кожна
сторона зобов'язується виконувати
свої обов'язки, покладені на
неї цим Договором, та сприяти
іншій стороні у виконанні її обов'язків.
4.2. Сторони несуть
матеріальну
відповідальність за невиконання
або неналежне виконання умов
цього Договору.
4.3. Сторона, яка порушила зобов'язання;
передбачені цим Договором, повинна усунути ці
порушення у терміни, погоджені
сторонами.
5. ОБОВ'ЯЗКИ ПОКУПЦЯ
5.1. Покупець зобов'язаний сплатити за
придбаний Об'єкт Приватизації в установлений цим Договором термін кошти в сумі
визначеній п.2.1. Даного Договору.
5.2. Покупець зобов'язаний сплачувати
орендну плату за оренду земельної ділянки, на якій розташований об'єкт
приватизації;
6. ОБОВ'ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ
6.1. Продавець зобов'язується передати
Покупцеві Об'єкт Приватизації в термін,
установлений цим Договором.
6.2. Продавець зобов'язаний здійснювати
контроль за виконанням умов цього Договору.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОКУПЦЯ
7.1. Якщо протягом ЗО календарних днів з
дня укладення даного Договору Покупець не внесе на рахунок Продавця суму
коштів, вказану в п.1.6 цього Договору, то в такому випадку він сплачує на
рахунок Продавця пеню, яка нараховується з розрахунку подвійної облікової
ставки Національного банку України, розрахованої за кожний день прострочення
платежу від суми (недоплати) недоїмки, що склалася після ЗО днів з дня
нотаріального посвідчення цього Договору, включаючи день сплати недоїмки, з
урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також
три відсотки річних від простроченої суми.
7.2. У випадку розірвання цього Договору
Покупець зобов'язаний:
а) у місячний термін, з дня розірвання
Договору, врегулювати з Лугівською сільською радою всі майнові та фінансові
питання щодо користування Об'єктом Приватизації за період з моменту укладення
даного Договору купівлі-продажу;
б) повернення Покупцем Об'єкта
Приватизації Продавцю здійснюється в десятиденний
термін з дня розірвання Договору
купівлі-продажу.
8. ГАРАНТІЇ ТА ПРЕТЕНЗІЇ
8.1. Продавець гарантує, що Об'єкт
Приватизації не входить до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації,
не є проданим, переданим, заставленим, під арештом не знаходиться, судових
справ щодо нього немає.
8.2. Якщо будь-які умови цього Договору,
крім умови про ціну продажу, будуть визнані недійсними за будь-яких обставин,
то це не впливає на чинність та силу інших умов цього Договору. У випадку
визнання недійсною умови про ціну продажу, Договір вважається недійсним в
цілому з наслідками, передбаченими законодавством України.
9. РИЗИК ВИПАДКОВОЇ ЗАГИБЕЛІ
ОБ'ЄКТА ПРИВАТИЗАЦІЇ
Ризик випадкової загибелі або
випадкового псування Об'єкта Приватизації несе Покупець з моменту укладення
цього Договору.
10. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Всі спори, що виникають з цього
Договору, або у зв'язку з його вимогами та тлумаченнями, вирішуються шляхом
переговорів. Якщо сторони протягом двадцяти днів не досягають домовленості, то
зацікавленою стороною спір передається на розгляд судових органів у порядку,
встановленому чинним законодавством та цим Договором.
11. ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ
11.1. Зміна умов цього Договору або
внесення доповнень до нього можливі тільки за згодою сторін.
11.2. Всі зміни та доповнення до цього
Договору здійснюються тільки в письмовій формі за
взаємною згодою сторін.
11.3. У разі невиконання однією із сторін
умов цього Договору він може бути змінений,
розірваний на вимогу іншої сторони
за рішенням суду чи господарського суду.
12. ДОДАТКОВІ ВИМОГИ
12.1. Право власності на майно, що
є предметом цього договору підлягає державній реєстрації в Івано-Франківському
обласному бюро технічної інвентаризації.
ПРОДАВЕЦЬ:
ПОКУПЕЦЬ:
Лугівська
сільська рада
Підприємець ОСОБА_1
77651,
с. Луги, АДРЕСА_1 Р/р НОМЕР_2 в УДК Івано- , МФО 836014, інд код. НОМЕР_2
код
Стягнути з Лугівській сільській раді (код ЄДРПОУ
20561634, адреса вул. Перемоги, 16 с. Луги, Рожнятівський район,
Івано-Франківська область,77651 р/р № 31426016396911 УДК Івано-Франківськ, МФО
836014) в користь підприємця ОСОБА_1, (АДРЕСА_1 інд. код НОМЕР_2) 85 грн.
державного мита та 118 грн. 00 коп. витрат на
інформаційно - технічне забезпечення
судового процесу, про що видати наказ.
Наказ видати стягувачеві після
набрання рішенням законної сили.
Суддя
Малєєва Олена Вікторівна
Внесено в АС "Діловодство суду"
помічник судді Бандура Володимир Степанович
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2008 |
Оприлюднено | 03.12.2008 |
Номер документу | 2422965 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні