Постанова
від 09.09.2008 по справі 6/307
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

09.09.2008 р. № 6/307

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі гол овуючого судді Добрянську Я .І. при секретарі судового зас ідання Назарова О.П. вирішив адміністративну справу

Заступник прокурора Десн янського району міста Києва

до ВАТ "Дарниця"

про про стягнення коштів ,

Суддя Добрянська Я.І.

Секретар судового засідан ня Зубко Л.П.

За участю представників с торін

позивача (прокуратури): Р озум С.М.

відповідача: не з' явил ися

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС У країни в судовому засіданні 09.09.2008 р. проголошено вступну та резолютивну частини постано ви.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач - заступник про курора Деснянського району м . Києва в інтересах держави в о собі Державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку звернувся до Окружного ад міністративного суду м. Києв а з позовом до відповідача - Ві дкритого акціонерного товар иства «Дарниця»про стягненн я заборгованості в розмірі 1020 ,00 грн.

В обґрунтування позову пр едставник позивача зазначив , що відповідач ВАТ «Дарниця» в порушення п.10 ст.8 Закону Укра їни «Про державне регулюванн я ринку цінних паперів в Укра їни»від 30.10.1996 р. № 448/96-ВР (надалі - Закону України № 448/96-ВР), ухилив ся від виконання Розпоряджен ня про усунення порушень зак онодавства про цінні папери від 04.04.2007 р. № 150-КУ. За виявлене пор ушення на підставі ст.11 зазнач еного Закону України № 448/96-ВР п озивачем було застосовано шт рафну санкцію в розмірі 60 неоп одатковуваних мінімумів дох одів громадян, що становить 102 0,00 грн.

Відповідач в судове засід ання не з' явився, свого пред ставника не направив, запере чень на позовну заяву не нада в. Про дату, час та місце розгл яду справи був повідомлений належним чином, докази чого н аявні в матеріалах справи.

Розглянувши подані сторон ою документи і матеріали, зас лухавши пояснення представн ика, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Окружний адм іністративний суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Відкрите акціонерне тов ариство «Дарниця»подало до Т ериторіального управління Д ержавної комісії з цінних па перів та фондового ринку цін них паперів річний звіт за 2005 р ік. При перевірці вказаного з віту позивачем були встанов лені порушення в електронні й та паперовій формах звіту, а саме відсутня електронна фо рма звіту, не заповнені відмі тки в інформації про дивіден ди, у звіті та в аудиторському висновку не співпадають дан і щодо державної реєстрації та не заповнені примітки до ф інансової звітності.

Відповідач здійснює діяль ність, яка підпадає під дію За кону України «Про ліцензуван ню певних видів господарсько ї діяльності»від 01.06.2000 р. № 1775-ІІІ .

Відповідно до ст.5 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння ринку цінних паперів в Ук раїні»державне регулювання ринку цінних паперів здійсн ює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. О сновним завданням Державної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку є забезпеченн я реалізації єдиної державно ї політики щодо розвитку та ф ункціонування ринку цінних п аперів та їх похідних, здійсн ення державного регулювання та контролю за випуском та об ігом цінних паперів та їх пох ідних у регіоні, додержання з аконодавства у цій сфері.

Стаття 7 Закону України № 448/96-В Р встановлює, що позивач здій снює захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинен ня порушень законодавства на ринку цінних паперів, застос ування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Згідно з п.10 ст.8 Закону Украї ни № 448/96-ВР, позивач має право, на дсилати емітентам, особам, як і здійснюють професійну діял ьність на ринку цінних папер ів, фондовим біржам та саморе гулівним організаціям обов'я зкові для виконання розпоряд ження про усунення порушень законодавства про цінні папе ри та вимагати надання необх ідних документів відповідно до чинного законодавства.

Позивачем, Державною коміс ією з цінних паперів та фондо вого ринку, було видано розпо рядження про усунення поруш ень законодавства про цінні папери від 04.04.2007 р. № 150-КУ з строко м виконання до 18.05.2007 р.

Однак, відповідач вимоги вк азані в розпорядженні № 150-КУ н е виконав.

Відповідно з п.14 ст. 8 Закону У країни № 448/96-ВР, позивач має пра во накладати адміністративн і стягнення, штрафні та інші с анкції за порушення чинного законодавства на юридичних о сіб та їх співробітників, аж д о анулювання ліцензій на зді йснення професійної діяльно сті на ринку цінних паперів.

Згідно з ст.11 Закону України № 448/96-ВР, позивач має право прит ягнути юридичних осіб до від повідальність за правопоруш ення на ринку цінних паперів за ненадання, несвоєчасне на дання або надання завідомо н едостовірної інформації - у р озмірі до 1000 неоподатковувани х мінімумів доходів громадян .

У зв'язку із зазначеним п равопорушенням уповноважен ою особою ДКЦПФР складено по станову про накладення санкц ій на відповідача за правопо рушення на ринку цінних папе рів №429-КУ від 15.06.2007 р. Відповідно до акту про правопорушення н а ринку цінних паперів від 06.06.2 007 р. № 429-КУ, постановою Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку від 15.06.2007 р. № 42 9-КУ, відповідно до вимог ч. І ст .11 Закону України "Про державн е регулювання ринку цінних п аперів в Україні" та 18.4 "Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринк у цінних паперів та застосув ання санкцій", затверджених н аказом Комісії від 09.01.1997 року № 2 у редакції рішення Комісії в ід 13.02.2001 року № 27, - до ВАТ «Дарниця »застосовано санкції за ухил ення від виконання розпорядж ення у вигляді штрафу у розмі рі 1020 гривень.

ДКЦПФР направило до ВАТ «Да рниця»претензію, в якій було запропоновано в добровільно му порядку сплатити штраф у р озмірі 1020 гривень, що підтверд жується листом за вихідним № 06/3378/09-20 від 16.06.2007 р.

Штраф повинен був перерахо ваний в доход Державного бюд жету України за балансовим р ахунком 3111 "Надходження до заг ального фонду державного бюд жету", код бюджетної класифік ації 21081100, символ банку 106, на раху нки відкритті в управліннях Державного казначейства за м ісцем знаходження платника п ротягом 15 днів з моменту отрим ання постанови, і копію платі жного документа направити до юридичного управління ДКЦПФ Р. Однак, відповідач штрафні с анкції не сплатив.

Згідно статті 2 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет на 2008 рік», до доходів Державно го бюджету зараховуються над ходження від штрафних санкці й. Отже, ненадходження суми с причиняє матеріальну шкоду і нтересам держави.

Відповідно до п.11 ст.8 Зак ону України № 448/96-ВР, в разі вияв лення правопорушення позива ч надсилає матеріали в право охоронні органи стосовно фак тів правопорушень, за які пер едбачена адміністративна та кримінальна відповідальніс ть, якщо до компетенції коміс ії не входить накладення адм іністративних стягнень за ві дповідні правопорушення.

Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до за конодавства повинні бути під тверджені певними конкретни ми засобами доказування, не м ожуть підтверджуватись інши ми засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позо вній заяві наведені обставин и, які підтверджуються доста тніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовни х вимог. Докази, подані позива чем, підтверджують обставини на які позивач посилається н а їх обґрунтування.

Відповідно до ст. 162 Кодек су адміністративного судочи нства України, при вирішенні справи по суті суд може задов ольнити адміністративний по зов повністю або частково чи відмовити в його задоволенн і повністю або частково, у раз і задоволення адміністратив ного позову суд може прийнят и постанову про визнання про типравними рішення суб'єкта владних повноважень чи окрем их його положень, дій чи безді яльності і про скасування аб о визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього ріш ення чи окремих його положен ь із зазначенням способу йог о здійснення.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу. Суд прийшов до ви сновку про задоволення позов них вимог позивача в повному обсязі та примусово стягнут и в рахунок погашення боргу з Відкритого акціонерного тов ариства «Дарниця»заборгова ність в розмірі 1020,00 грн.

Враховуючи викладене, к еруючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 112, 158-163 Кодек су адміністративного судочи нства України, Окружний адмі ністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задоволь нити повністю.

2. Стягнути з Відкритог о акціонерного товариства «Д арниця»(02125, м. Київ, бул. Перова, 26-Б, код ЄДРПОУ 04012997, р/р 2600700039215 в ВАТ КБ «Хрещатик у м. Києві МФО 300670) з аборгованість в сумі 1020,00 грн. (о дну тисячу двадцять грн.) на ко ристь Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку (01150 м. Київ вул.. Горького, 51), р ахунок відкритий у Державном у казначействі у Деснянськом у районі м. Києва, балансовий р ахунком 3111, код бюджетної клас ифікації 21081100, символ банку 106.

Постанова відповідно д о ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України н абирає законної сили після з акінчення строку подання зая ви про апеляційне оскарження , встановленого цим Кодексом , якщо таку заяву не було подан о.

Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Київськом у апеляційному адміністрати вному суду через Окружний ад міністративний суд міста Киє ва.

Суддя Добрянська Я .І.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.09.2008
Оприлюднено12.11.2009
Номер документу2324712
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/307

Ухвала від 07.03.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 28.03.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 04.03.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 09.07.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Подколзіна Л.Д.

Ухвала від 11.06.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Постанова від 14.02.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Коротун О.М.

Рішення від 24.01.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Подколзіна Л.Д.

Ухвала від 10.01.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Подколзіна Л.Д.

Ухвала від 10.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Рішення від 17.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні