Автоматизація судових процесів

Моніторинг судових справ у якості позивача або відповідача як по власній компанії, так і по всім контрагентам

Кому стане у нагоді

Банкам, фінансовим компаніям та великому бізнесу з in-house юристами, які одночасно супроводжують велику кількість судових процесів, де вони приймають участь у якості позивача або відповідача

Юридичним компаніям та обʼєднанням для ведення судових справ своїх клієнтів

Службам Credit Collection та колекторським компаніям, які проводять стягнення проблемної заборгованості у судовому порядку

Як працює

Інтеграція з CRM/ERP системою

Отримання судових даних в режимі онлайн відразу з трьох джерел

Відстеження появи справи на кожному етапі: призначення складу суду, призначення засідань, винесення рішень, подання в апеляцію та касацію

Аналіз судових справ саме у якості сторони (позивач, відповідач, третя особа), повна інформація про те, як проходила судова справа всі стадії та чим закінчувався цей етап для неї, повний перелік процесуальних документів

Результат

Своєчасне реагування на нові судові справи за участю вашої компанії

Недопущення пропуску судових засідань по існуючим судовим процесам

Контроль завантаженості всіх юристів, які займаються судовими справами

Це по-перше необхідно для своєчасної реакції на позовні заяви, що подаються до вашої компанії, адже пошта не завжди доставляє листи разом із позовними заявами. По-друге по існуючим судовим справам завжди важливо вчасно отримувати інформацію про зміни, які відбуваються з нею: нові засідання, судові рішення або зміна статусу судової справи.

Судові справи контрагента є лакмусовим папером як він веде свій бізнес: чи є до контрагента претензії з боку його партнерів, кредиторів чи державних органів.

Інформація в Опендатаботі про нову судову справи надходить вже наступного дня.

Моніторинг судових справ надає інформацію про всі нові судові справи по компанії у якості позивача, відповідача або третьої особи, які було щойно зареєстровано в системі судової влади України. Повідомлення про нову судову справу включають інформацію про номер справи, назву компанії та її процесуальну роль (позивач, відповідач, третя особа), дата події та тип судочинства.

Автоматизація необхідна для того, щоб відійти від ручного пошуку на трьох окремих веб-сайтах Державної судової адміністрації. Основні переваги автоматизації судових процесів:
— всі дані внесено до CRM системи, завдяки чому можно бачити хто, коли і з яким результатом здійснив перевірку,
— всі результати перевірки знаходяться поруч із іншими клієнтськими даними,
— уникнення людського фактору та рутинної роботи,
— автоматичне повідомлення про нове засідання або судове рішення по існуючій судовій справі та повідомлення про нову судову справу, куди залучено компанію у якості позивача, відповідача або третьої особи.