Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

20 травня 2020

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Дані Опендатабот допомагають Bot&Partners автоматизовувати бізнес-процеси та будувати юридичні алгоритми всередині компаній.

Як працюють Bot&Partners?

В багатьох компаніях співробітники витрачають багато часу на повторення одноманітних дій: заповнення типових договорів, перевірку контрагентів чи подання звітів.

Bot&Partners знайомляться з бізнесом, вивчають його «внутрішню кухню», знаходять рутинні задачі, які можна автоматизувати, та продумують, які технології можуть допомогти у цьому.

Для автоматизації використовуються рішення, які вже є в компаніях або загальновідомі системи: Microsoft Sharepoint, Pipe.bot, Corezoid, 1C. До них можуть підключатися Google Docs, Вчасно, поштові клієнти, таск-трекери та різні CRM.

Таким чином бізнес отримує можливість оптимізувати процеси, зберігати гроші компанії та час її співробітників.

Як Опендатабот допомагає клієнтам Bot&Partners?

У деяких рутинних задачах бізнесу не обійтися без відкритих даних. За допомогою API Опендатабот клієнти Bot&Partners можуть перевіряти контрагентів та автоматично генерувати документи.

Після автоматизації процесів компанія витрачає 1 хвилину на виставлення рахунка та 5 хвилин на генерацію типового договору. Тобто на одному документі компанія економить від 20 хвилин на його генерацію.

Наприклад, повний пакет документів для виходу людини у відпустку генерується за 1 хвилину. Якщо у компанії працює 100 людей, це економить 150–200 годин на рік.

Кому стане у нагоді рішення від Bot&Partners та Опендатабот?

  • ІТ компаніям

  • Торговим компаніям та представництвам

  • Закладам охорони здоров’я.

  • Та іншим компаніям, яким потрібно руками генерувати від 50 договорів на місяць та робити іншу повторювану роботу щодня.

Кейси

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

НБУ

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

Кейс Опендатабот за програмою Національного Банку України «#ШахрайГудбай»

Як захистити громадян від колекторів?

НБУ

Як захистити громадян від колекторів?

Програма НБУ «Знай свої права»

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

ПУМБ

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

Відкриття рахунку підприємця за кілька хвилин онлайн

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Visa

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Sayenko Kharenkо

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Sense Bank

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Sense!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

ПУМБ

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.