Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

20 травня 2020

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Дані Опендатабот допомагають Bot&Partners автоматизовувати бізнес-процеси та будувати юридичні алгоритми всередині компаній.

Як працюють Bot&Partners?

В багатьох компаніях співробітники витрачають багато часу на повторення одноманітних дій: заповнення типових договорів, перевірку контрагентів чи подання звітів.

Bot&Partners знайомляться з бізнесом, вивчають його «внутрішню кухню», знаходять рутинні задачі, які можна автоматизувати, та продумують, які технології можуть допомогти у цьому.

Для автоматизації використовуються рішення, які вже є в компаніях або загальновідомі системи: Microsoft Sharepoint, Pipe.bot, Corezoid, 1C. До них можуть підключатися Google Docs, Вчасно, поштові клієнти, таск-трекери та різні CRM.

Таким чином бізнес отримує можливість оптимізувати процеси, зберігати гроші компанії та час її співробітників.

Як Опендатабот допомагає клієнтам Bot&Partners?

У деяких рутинних задачах бізнесу не обійтися без відкритих даних. За допомогою API Опендатабот клієнти Bot&Partners можуть перевіряти контрагентів та автоматично генерувати документи.

Після автоматизації процесів компанія витрачає 1 хвилину на виставлення рахунка та 5 хвилин на генерацію типового договору. Тобто на одному документі компанія економить від 20 хвилин на його генерацію.

Наприклад, повний пакет документів для виходу людини у відпустку генерується за 1 хвилину. Якщо у компанії працює 100 людей, це економить 150–200 годин на рік.

Кому стане у нагоді рішення від Bot&Partners та Опендатабот?

  • ІТ компаніям

  • Торговим компаніям та представництвам

  • Закладам охорони здоров’я.

  • Та іншим компаніям, яким потрібно руками генерувати від 50 договорів на місяць та робити іншу повторювану роботу щодня.

Кейси

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.