Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

20 березня 2021

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Що таке Drive connect?

Drive connect — сервіс з управління орендою автомобілів, де кожен бажаючий може орендувати або здати автомобіль в оренду. Сервіс працює з 2017 року та наразі управляє понад 100 авто, основна сфера використання — таксі.

Як Опендатабот допомагає Drive connect?

Оренда авто — сфера бізнесу, пов’язана з багатьма ризиками як зі сторони орендодавця, так й з боку орендаря. Інтеграція з АРІ Опендатабот вирішує одразу кілька важливих операційних завдань:

1. Перевірка ділової репутації клієнтів сервісу, зокрема, орендарів

Завдяки можливостям Опендатабот процес перевірки ділової репутації клієнтів став автоматичним, а його результати одразу потрапляють в CRM-систему сервісу.

Перевірка клієнтів — невід’ємна частина процедури з управління орендою автомобілів, адже допомагає виявити неблагонадійних клієнтів — зокрема, серед орендарів автомобілів: шахраїв, осіб з великою кількістю порушень ПДР, неодноразових учасників ДТП, людей, мають кримінальну судимість тощо.

2. Моніторинг штрафів порушення ПДР (зокрема, штрафів з автофотофіксацією)

В автопарку сервісу налічується понад 100 авто, й важливо своєчасно та автоматично отримувати дані про наявні штрафи. Наразі спільно з Opendatabot був розроблений і реалізований механізм автоматичного моніторингу отримання штрафів. Кожен штраф фіксується в CRM-системі, після чого сервіс Drive connect проводить списання вартості штрафу з рахунку орендаря автомобіля і його сплату на користь держави.

«Завдяки інтеграції сервісу Опендатабот ми домоглися практично повної автоматизації перевірки ділової репутації клієнта. Раніше нам доводилося використовувати до 10 різних джерел даних для перевірки, що вимагало значних витрат часу та ресурсу співробітників. Крім того, після введення в дію автоматичної фіксації порушень ПДР ми зіткнулися з недосконалістю сервісів, що дозволяють дізнатися про такі порушення. Зараз, завдяки можливостям Опендатабот ми маємо можливість оперативно відстежувати і реагувати на скоєні нашими клієнтами порушення ПДР та сплачувати штрафи у пільговий період за зниженою вартістю в автоматичному режимі», 

— коментує Ігор Санжаревський, керуючий партнер Drive Connect

Кому ще знадобляться можливості Опендатабот?

Якщо ви керуєте сервісом таксі, каршерінгом або іншим бізнесом, для якого важливо автоматично перевіряти репутацію клієнтів та своєчасно отримувати дані про скоєні порушення ПДР, зокрема, й з автофіксації Опендатабот — напишіть нам.

Кейси

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.