Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.

23 вересня 2019

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот. Розповідаємо, як йому це вдалося.

Чим займається ЛУН?

ЛУН збирає, систематизує та впорядковує інформацію про ринок нерухомості й допомагає своїм користувачам визначитися з вибором квартири.

Як надати повну інформацію про забудовника та його об’єкти, щоб користувач міг прийняте свідоме рішення щодо покупки нерухомості?

Основна задача ЛУН — зібрати та перевірити інформацію про всі новобудови та житлові комплекси, щоб користувачі змогли прийняти свідоме рішення щодо купівлі житла.

Для цього компанія сповіщає про будь-які зміни у ході будівництва, щомісяця фотографує хід будівництва, вручну перевіряє ціни та надає інформацію про забудовника.

Проте в продажі нерухомості бере участь кілька компаній: забудовник та підрядники. І кожна з цих компаній може бути неблагонадійною.

Як ЛУН вирішив це питання?

Разом з Опендатабот ЛУН почав моніторити кожну з компаній, з якою зіштовхується користувач, й показувати йому ризик-фактори.

Так користувачі тепер можуть перевіряти компанію на фіктивність, звертати увагу на стоп-фактори: відсутність ліцензії, втрата свідоцтва ПДВ, санкції, борги.

Для цього потрібно:

  1. Знайти новобудову.

  2. Перевірити послідовно документи компаній генпідрядника, замовника та девелопера.

  3. Звернути увагу на ризик фактори, якщо такі є.

Така інформація про забудовника допомагає зробити досвід використання сервісу максимально безпечним й приємним.

Як виглядає сервіс зараз?

Під час купівлі житла, користувач перевіряє забудовника. В інформації є документація по будівництву та дані про всіх учасників, які надає Опендатабот.

Хто ще може надати інформацію з відкритих даних та подбати про своїх клієнтів?

  • Маркетплейси

  • Дошки оголошень

  • Банки

Кейси

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.