Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

8 травня 2020

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Клієнти Райффайзен Банку Аваль отримали можливість передавати податкову звітність ФОП та отримувати квитанції від ДПС через чатбот Raiffeisen Business. Це стало можливим завдяки співпраці Райффайзен Банку Аваль з Опендатаботом.

Хто такий Райффайзен Банк Аваль?

Райффайзен Банк Аваль — найбільший український банк із іноземним капіталом.

Усі бізнес-клієнти банку можуть безкоштовно користуватися бізнес чатботом Raiffeisen Business. А клієнти, які обслуговуються в пакетах «Бізнес Комфорт» та «Бізнес Еліт +» можуть безкоштовно скористатися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу.

Бізнес Консьєрж-сервіс допоможе вирішити повсякденні завдання бізнесу: допомогти отримати консультацію юриста чи бухгалтера або отримати послуги кур’єра чи перекладача.

Як Опендатабот допомагає бізнес-клієнтам банку?

Завдяки інтеграції з Опендатаботом бізнес чатбот Raiffeisen Business може надсилати податкові звіти ФОП та отримувати квитанції від ДПС.

Після відправки звіту клієнт банку вже за кілька годин у чатботі отримує квитанції про отримання звіту податковою та його успішне подання.

Чатбот автоматично нагадує клієнтам подати наступний звіт — через квартал або через рік (якщо це річний звіт).

Кому ще стануть у нагоді можливості Опендатабот?

Подбати про своїх клієнтів так само, як Райффайзен Банк Аваль, можуть банки та будь-які інші фінансові установи. Для інтеграції звертайтеся до нас.

Кейси

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.