Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.
8 травня 2020
Клієнти Райффайзен Банку Аваль отримали можливість передавати податкову звітність ФОП та отримувати квитанції від ДПС через чатбот Raiffeisen Business. Це стало можливим завдяки співпраці Райффайзен Банку Аваль з Опендатаботом.
Райффайзен Банк Аваль — найбільший український банк із іноземним капіталом.
Усі бізнес-клієнти банку можуть безкоштовно користуватися бізнес чатботом Raiffeisen Business. А клієнти, які обслуговуються в пакетах «Бізнес Комфорт» та «Бізнес Еліт +» можуть безкоштовно скористатися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу.
Бізнес Консьєрж-сервіс допоможе вирішити повсякденні завдання бізнесу: допомогти отримати консультацію юриста чи бухгалтера або отримати послуги кур’єра чи перекладача.
Завдяки інтеграції з Опендатаботом бізнес чатбот Raiffeisen Business може надсилати податкові звіти ФОП та отримувати квитанції від ДПС.
Після відправки звіту клієнт банку вже за кілька годин у чатботі отримує квитанції про отримання звіту податковою та його успішне подання.
Чатбот автоматично нагадує клієнтам подати наступний звіт — через квартал або через рік (якщо це річний звіт).
Подбати про своїх клієнтів так само, як Райффайзен Банк Аваль, можуть банки та будь-які інші фінансові установи. Для інтеграції звертайтеся до нас.