Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

16 листопада 2020

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Опендатабот дав змогу користувачам CRM-системи Creatio перевіряти партнерів та контрагентів просто у CRM-системі.

Що таке Creatio?

Creatio — SaaS-рішення, розроблене компанією Terrasoft. Creatio об’єднує можливості системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та системи управління бізнес-процесами.

Як Опендатабот допомагає користувачам Creatio?

Відтепер користувачі Creatio можуть перевіряти своїх партнерів прямо у своїй системі CRM-системи та не відволікатись на сторонні сервіси.

В рамках застосунку Creatio за допомогою Опендатабот можна:

  1. Перевіряти компанії на основні ризик-фактори перед укладенням угоди за кодом ЄДРПОУ: суди, борги, виконавчі провадження, санкції, нерухомість, ліцензії та історію реєстраційних змін.

  2. Моніторити зміни по компанії та отримувати їх у CRM у вигляді нової активності.

Як це виглядає для користувача Creatio?

Для перевірки компанії-партнера достатньо знати код ЄДРПОУ та ввести його у відповідному полі. Також користувачі Creatio можуть підписатися на оновлення контрагентів, що їх цікавлять, та отримувати сповіщення про важливі зміни у реєстрах, що стосуються цих компаній.

Для цього:

  1. Створіть компанію у розділі «Контрагенти». Для перевірки достатньо ввести код у відповідному полі та перейти на вкладку «OPENDATABOT».

  2. Натисніть на кнопку «Стежити за компанією», щоб щоденно отримувати зміни даних, якщо вони відбулися у реєстрах. Наприклад, поява нового судового рішення, банкрутство, зміна директора, нові перевірки контролюючими органами, поява податкового боргу тощо. Зміни фіксуються у розділі «Активності» та дублюються у картку компанії.

Кому ще знадобляться можливості Опендатабот?

Якщо ви інтегратор або розробник будь-якої CRM-системи і хочете, щоб її користувачі також мали можливість аналізувати контрагентів на підставі даних Опендатабот — напишіть нам.

Додаток Опендатабот для Creatio знаходиться в маркетплейсі.

Кейси

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.