Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

16 листопада 2020

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Опендатабот дав змогу користувачам CRM-системи Creatio перевіряти партнерів та контрагентів просто у CRM-системі.

Що таке Creatio?

Creatio — SaaS-рішення, розроблене компанією Terrasoft. Creatio об’єднує можливості системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та системи управління бізнес-процесами.

Як Опендатабот допомагає користувачам Creatio?

Відтепер користувачі Creatio можуть перевіряти своїх партнерів прямо у своїй системі CRM-системи та не відволікатись на сторонні сервіси.

В рамках застосунку Creatio за допомогою Опендатабот можна:

  1. Перевіряти компанії на основні ризик-фактори перед укладенням угоди за кодом ЄДРПОУ: суди, борги, виконавчі провадження, санкції, нерухомість, ліцензії та історію реєстраційних змін.

  2. Моніторити зміни по компанії та отримувати їх у CRM у вигляді нової активності.

Як це виглядає для користувача Creatio?

Для перевірки компанії-партнера достатньо знати код ЄДРПОУ та ввести його у відповідному полі. Також користувачі Creatio можуть підписатися на оновлення контрагентів, що їх цікавлять, та отримувати сповіщення про важливі зміни у реєстрах, що стосуються цих компаній.

Для цього:

  1. Створіть компанію у розділі «Контрагенти». Для перевірки достатньо ввести код у відповідному полі та перейти на вкладку «OPENDATABOT».

  2. Натисніть на кнопку «Стежити за компанією», щоб щоденно отримувати зміни даних, якщо вони відбулися у реєстрах. Наприклад, поява нового судового рішення, банкрутство, зміна директора, нові перевірки контролюючими органами, поява податкового боргу тощо. Зміни фіксуються у розділі «Активності» та дублюються у картку компанії.

Кому ще знадобляться можливості Опендатабот?

Якщо ви інтегратор або розробник будь-якої CRM-системи і хочете, щоб її користувачі також мали можливість аналізувати контрагентів на підставі даних Опендатабот — напишіть нам.

Додаток Опендатабот для Creatio знаходиться в маркетплейсі.

Кейси

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

НБУ

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

Кейс Опендатабот за програмою Національного Банку України «#ШахрайГудбай»

Як захистити громадян від колекторів?

НБУ

Як захистити громадян від колекторів?

Програма НБУ «Знай свої права»

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

ПУМБ

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

Відкриття рахунку підприємця за кілька хвилин онлайн

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Visa

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Sayenko Kharenkо

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Sense Bank

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Sense!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

ПУМБ

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.