Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

16 грудня 2019

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу. Під час здійснення платежу клієнт може перевірити контрагента й убезпечити себе від роботи з ризикованими партнерами.

Що таке ПУМБ?

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) входить до десятки найбільших банків України. Банк обслуговує 1,5 млн приватних та понад 50 тисяч корпоративних клієнтів.

Окрім цього ПУМБ розвиває інтернет-банкінг «ПУМБ Online для підприємців». За цей рік він збільшив в чотири рази кількість своїх користувачів. Окрім основного функціоналу, «ПУМБ Online для підприємців» має додаткові послуги: консультації з юридичних, бухгалтерських та валютних питань, подача звітності ФОП у податкову, реєстрація бізнесу на мапах Google.

Що дало підключення Опендатабот?

У цьому році інтернет-банкінг «ПУМБ Online для підприємців» разом з Опендатабот запустив сервіс перевірки контрагентів.

Дані Опендатабот дають можливість перевірити контрагента безпосередньо в інтернет-банкінгу «ПУМБ Online для підприємців», наприклад, під час здійснення платежу. Це значно знижує ризики співпраці з недобросовісними бізнес-партнерами.

Що можна дізнатися за допомогою Опендатабот у «ПУМБ online для підприємців»?

В інтернет-банкінгу тепер можна перевірити повну інформацію про свого бізнес-партнера:

  • статус контрагента та його реєстраційні дані

  • ПІБ співзасновників та уповноважених осіб

  • інформацію про діючу систему оподаткування та наявність податкового боргу

  • судову історію контрагента

  • наявність діючих санкцій

  • наявність заборони тендерної діяльності.

Ця функція доступна безкоштовно для всіх користувачів інтернет-банкінгу «ПУМБ Online для підприємців».

Кейси

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.