Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримкии малого та середнього бізнесу в Україні.

7 вересня 2021

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Хто такі Visa?

Visa — це глобальна компанія з розробки і підтримки платіжних технологій, яка забезпечує можливість споживачам, підприємствам, банкам та урядам використовувати електронну валюту.

Як Visa та Опендатабот допомагають українському бізнесу?

Держателі карток Visa Business та Visa Platinum Business можуть отримати повний доступ до державних відкритих даних за допомогою Опендатабота на місяць.

Це дозволить малому та середньому бізнесу перевіряти майбутніх партнерів, персонал, простіше платити податки, здавати звіти та стежити за змінами в реєстрах.

Після активації професійного акаунта Опендатаботу держателі карток Visa Business та Visa Platinum Business зможуть:

  1. Відстежувати 10 компаній, ФОП або фізичних осіб з щоденними повідомленнями про:

    • нові судові процеси;
    • зміни реєстраційних даних (директор, адреса, початок банкрутства);
    • зміни податкових даних (ПДВ, податкові борги, єдиний податок);
    • заплановані перевірки податкової та МНС.
  2. Відстежувати інформацію про свої бізнеси та майно, з ними пов’язане.

  3. Моніторити інфо про ключових партнерів.

  4. Перевіряти свої відвантаження та оплати. Якщо раніше потрібно було перевіряти історію підрядника кожного разу перед відвантаження товару або черговою оплатою, наразі користувач зможе передивитися тільки ті зміни у реєстрах, що сталися з моменту останнього контакту.

  5. Перевіряти співробітників. Беручи на роботу нового працівника, бізнес зможе перевірити його благонадійність та наявність кримінального минулого. Крім того, перевіряти можна й існуючий персонал. Якщо хтось із працівників паралельно обіймає посаду у держорганах або є національним публічним діячем, це може привернути до компанії додаткову небажану увагу контролюючих органів.

  6. Завчасно отримувати інформацію про перевірки компанії. Опендатабот надсилатиме сповіщення про це.

  7. Перевіряти транспорт — чи співпадають дані про авто, зокрема, номер, із даними у реєстрі — або автівка є краденою. Це стане у нагоді як для транспорту, який планується придбати для компанії, так й для автівок від контрагентів.

  8. Перевіряти стан майна (виписки з реєстрів нерухомості, ДРОРМ та ЄДР) та підключити моніторинг — це допоможе захиститися від рейдерства. Щойно у реєстрах з’являться зміни, що стосуються майна компанії, Опендатабот надішле про це повідомлення.

Як це виглядає для користувача чат-боту VisaUkraine?

Для того, щоб отримати на місяць професійний акаунт в Опендатаботі, держателю картки Visa Business або Visa Platinum Business необхідно:

  1. відкрити чат-бот VisaUkraine у зручному месенджері.
  2. натиснути кнопку «Visa for Business».
  3. отримати спеціальний промокод.
  4. ввести промокод в Опендатаботі та активувати свій преміум-акаунт.

Кому ще знадобляться можливості Опендатабота?

Опендатабот — це платформа, що аналізує та збирає всі відкриті державні дані, на базі яких компанії можуть створювати власні рішення для бізнесу. Зараз у Опендатаботі 2,5 млн користувачів, у моніторингу знаходиться 180 тис. компаній та 50 тис. ФОП.

Скористатися можливостями API Опендатаботу можуть великі компанії та банки, які прагнуть піклуватися про своїх клієнтів та бізнеси, що хочуть слідкувати за інформацією про себе та контрагентів у державних реєстрах.

Кейси

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.