Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

3 листопада 2020

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Опендатабот дав змогу сервісу EASY KATKА від СК «Арсенал Страхування» автоматизувати розрахунок вартості страховки на авто.

Чим займається компанія «Арсенал Страхування»?

Страхова компанія «Арсенал Страхування» пропонує великий вибір страхових послуг: страхування транспорту, нерухомості, життя та здоров’я тощо. Сервіс EASY KATKА від СК «Арсенал Страхування» — це можливість придбати КАСКО в смартфоні з розрахунку на те, скільки водій їздить, замість сплати КАСКО за рік наперед. І не платити за той час, коли авто не їздить.

Як Опендатабот допомагає користувачам EASY KATKА?

Для розрахунку вартості та оформлення страховки сервісу потрібні дані про авто, такі, як: марка, модель, рік випуску, тощо. Компанія отримує дані техпаспортів авто лише по номеру транспорту, який вводить користувач, завдяки інтеграції з АРІ Опендатабот.

Як це виглядає для користувачів EASY KATKА?

Клієнти сервісу EASY KATKA можуть оформити КАСКО на авто лише на той період, коли користуються своїм транспортом. Для розрахунку вартості страховки достатньо ввести номер свого авто — а все інше сервіс, базуючись на відомостях про авто від Опендатабот, розрахує сам.

Які дані можно отримати з API Опендатаботу?

За допомогою функції API відтепер можна отримати дані з технічного паспорту авто про актуальний VIN номер, рік випуску та моделі автівки.

Кому ще стануть у нагоді можливості АРІ Опендатабот?

Можливості АРІ Опендатабот стануть у нагоді всім страховим компаніям для автоматичного розрахунку вартості страхування авто.

Кейси

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.