Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

НБУ

Кейс Опендатабот за програмою Національного Банку України «#ШахрайГудбай»

9 жовтня 2023

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

Спільний проєкт Національного банку України та Департамента Кіберполіції Національної поліції України #ШахрайГудбай, об’єднав навколо інформаційної кампанії протидії шахрайству понад 70 партнерів — це банки, платіжні системи, мобільні оператори, асоціації, мережі магазинів, маркетплейси, АЗС, громадська організація, комунальні підприємства, державні установи та міжнародні організації. Мета проєкту — спільними зусиллями донести основні правила платіжної безпеки якомога більшій аудиторії.

Що дало підключення Опендатабота до проєкту?

Опендатабот у співпраці з НБУ розробив унікальну навчальну систему у зручному форматі — опитування в чатботі. Проєкт дозволяє користувачам оцінити свій рівень знань з платіжної безпеки під час здійснення безготівкових та онлайн платежів.

Навчання у системі пройшли більш ніж 112,9 тисяч користувачів.

Після проходження опитування користувачі отримують зворотний зв’язок про свої результати, включаючи поради та рекомендації щодо уникнення потенційних шахрайських схем.

Збирання та аналіз даних опитування показали, що 11% опитаних українців ставали жертвою шахраїв за час повномасштабного вторгнення. Найчастіше злочинці ошукують молодь (18-24) та людей у віці 65+. Пройти навчання та дізнатися, наскільки убезпечені від шахраїв, можна у сервісах Опендатабота.

Кому ще стануть у нагоді можливості Опендатаботу?

Державним установам та міжнародним організаціям, для зручного збору інформації, навчання та аналізу даних.

Кейси

Як захистити громадян від колекторів?

НБУ

Як захистити громадян від колекторів?

Програма НБУ «Знай свої права»

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

ПУМБ

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

Відкриття рахунку підприємця за кілька хвилин онлайн

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Visa

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Sayenko Kharenkо

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Sense Bank

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Sense!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

ПУМБ

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.