Опендатабот допоміг компанії Poster автоматизувати оплату.
11 октября 2019
Рік тому в IT-компанії Poster помітили, що часто клієнти телефонують на підтримку, щоб оплатити роботу системи POS. Опендатабот допоміг автоматизувати оплату, скоротивши кількість кроків клієнта від 8 до 2. Розповімо, як це сталося.
Poster — це сервіс, який допомагає автоматизувати ресторанний бізнес. Більшість клієнтів Poster — це кафе, ресторани та крамнички, зараз автоматизовано 10 000 закладів у всьому світі.
Використання системи POS дає можливість віддалено вирішувати всі питання свого бізнесу — онлайн-каса, склад, фінанси, аналітика, CRM.
Poster працює по системі передплати. Для оплати клієнт має внести необхідну суму, після чого він отримує доступ до свого акаунта.
Проблема полягала в тому, що більшість клієнтів Poster за юридичною формою — ТОВ і ФОП. Їм зручно платити по безготівковому розрахунку й оформлювати передплату як витрати.
Клієнт телефонував у підтримку, щоб попросити рахунок.
Менеджер дізнавався реквізити і давав завдання бухгалтерові.
Бухгалтер двічі на день формував рахунки в 1С.
Менеджер викачував рахунок і відправляв клієнту на e-mail.
Клієнт сплачував за рахунком.
2 рази на день менеджер перевіряв, хто з клієнтів здійснив передплату і відповідно який акаунт потрібно продовжити.
Бухгалтер дивився на продовження і робив акти виконаних робіт.
Якщо клієнту був потрібен акт, він знову телефонував у підтримку.
Весь процес задіював 3 співробітників Poster і по факту клієнт міг чекати рахунок півдня, а то і день.
Після підключення API Опендатабот власникові закладу навіть не потрібно пам’ятати свій ЄДРПОУ — достатньо просто ввести назву підприємства, а всі реквізити підтягуються самі.
Клієнт в адмінці вказує свої реквізити, тут же йому формується рахунок. Після оплати рахунку протягом 15 хвилин автоматично продовжується його акаунт і відправляється e-mail з актом.
За перший же місяць співвідношення дзвінків клієнтів у службу технічної підтримки щодо оплати акаунта знизилося на третину — з 12/100 до 8/100.
Власники Poster порахували, що завдяки підключенню Опендатабот та подальшої автоматизації продажів за перші два місяці заощадили 166 годин роботи.