Кейс Poster — Як спростити оплату по безготівковому розрахунку і заощадити свій робочий час

Опендатабот допоміг компанії Poster автоматизувати оплату.

11 жовтня 2019

Кейс Poster — Як спростити оплату по безготівковому розрахунку і заощадити свій робочий час

Рік тому в IT-компанії Poster помітили, що часто клієнти телефонують на підтримку, щоб оплатити роботу системи POS. Опендатабот допоміг автоматизувати оплату, скоротивши кількість кроків клієнта від 8 до 2. Розповімо, як це сталося.

Що таке Poster?

Poster — це сервіс, який допомагає автоматизувати ресторанний бізнес. Більшість клієнтів Poster — це кафе, ресторани та крамнички, зараз автоматизовано 10 000 закладів у всьому світі.

Використання системи POS дає можливість віддалено вирішувати всі питання свого бізнесу — онлайн-каса, склад, фінанси, аналітика, CRM.

Чому оплата Poster була проблемою?

Poster працює по системі передплати. Для оплати клієнт має внести необхідну суму, після чого він отримує доступ до свого акаунта.

Проблема полягала в тому, що більшість клієнтів Poster за юридичною формою — ТОВ і ФОП. Їм зручно платити по безготівковому розрахунку й оформлювати передплату як витрати.

Як виглядав бізнес-процес оплати раніше?

  1. Клієнт телефонував у підтримку, щоб попросити рахунок.

  2. Менеджер дізнавався реквізити і давав завдання бухгалтерові.

  3. Бухгалтер двічі на день формував рахунки в 1С.

  4. Менеджер викачував рахунок і відправляв клієнту на e-mail.

  5. Клієнт сплачував за рахунком.

  6. 2 рази на день менеджер перевіряв, хто з клієнтів здійснив передплату і відповідно який акаунт потрібно продовжити.

  7. Бухгалтер дивився на продовження і робив акти виконаних робіт.

Якщо клієнту був потрібен акт, він знову телефонував у підтримку.

Весь процес задіював 3 співробітників Poster і по факту клієнт міг чекати рахунок півдня, а то і день.

Як виглядає процес оплати за Poster тепер?

Після підключення API Опендатабот власникові закладу навіть не потрібно пам’ятати свій ЄДРПОУ — достатньо просто ввести назву підприємства, а всі реквізити підтягуються самі.

Клієнт в адмінці вказує свої реквізити, тут же йому формується рахунок. Після оплати рахунку протягом 15 хвилин автоматично продовжується його акаунт і відправляється e-mail з актом.

Які наслідки це мало для клієнтів та для компанії?

За перший же місяць співвідношення дзвінків клієнтів у службу технічної підтримки щодо оплати акаунта знизилося на третину — з 12/100 до 8/100.

Власники Poster порахували, що завдяки підключенню Опендатабот та подальшої автоматизації продажів за перші два місяці заощадили 166 годин роботи.

Кейси

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

НБУ

Як навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів?

Кейс Опендатабот за програмою Національного Банку України «#ШахрайГудбай»

Як захистити громадян від колекторів?

НБУ

Як захистити громадян від колекторів?

Програма НБУ «Знай свої права»

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

ПУМБ

Як банку зробити свої сервіси доступними для клієнтів зі всього світу

Відкриття рахунку підприємця за кілька хвилин онлайн

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Visa

Необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Sayenko Kharenkо

Як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Sense Bank

Кейс Sense Bank — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Sense!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

ПУМБ

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.