Кейс Poster — Як спростити оплату по безготівковому розрахунку і заощадити свій робочий час

Опендатабот допоміг компанії Poster автоматизувати оплату.

11 жовтня 2019

Кейс Poster — Як спростити оплату по безготівковому розрахунку і заощадити свій робочий час

Рік тому в IT-компанії Poster помітили, що часто клієнти телефонують на підтримку, щоб оплатити роботу системи POS. Опендатабот допоміг автоматизувати оплату, скоротивши кількість кроків клієнта від 8 до 2. Розповімо, як це сталося.

Що таке Poster?

Poster — це сервіс, який допомагає автоматизувати ресторанний бізнес. Більшість клієнтів Poster — це кафе, ресторани та крамнички, зараз автоматизовано 10 000 закладів у всьому світі.

Використання системи POS дає можливість віддалено вирішувати всі питання свого бізнесу — онлайн-каса, склад, фінанси, аналітика, CRM.

Чому оплата Poster була проблемою?

Poster працює по системі передплати. Для оплати клієнт має внести необхідну суму, після чого він отримує доступ до свого акаунта.

Проблема полягала в тому, що більшість клієнтів Poster за юридичною формою — ТОВ і ФОП. Їм зручно платити по безготівковому розрахунку й оформлювати передплату як витрати.

Як виглядав бізнес-процес оплати раніше?

  1. Клієнт телефонував у підтримку, щоб попросити рахунок.

  2. Менеджер дізнавався реквізити і давав завдання бухгалтерові.

  3. Бухгалтер двічі на день формував рахунки в 1С.

  4. Менеджер викачував рахунок і відправляв клієнту на e-mail.

  5. Клієнт сплачував за рахунком.

  6. 2 рази на день менеджер перевіряв, хто з клієнтів здійснив передплату і відповідно який акаунт потрібно продовжити.

  7. Бухгалтер дивився на продовження і робив акти виконаних робіт.

Якщо клієнту був потрібен акт, він знову телефонував у підтримку.

Весь процес задіював 3 співробітників Poster і по факту клієнт міг чекати рахунок півдня, а то і день.

Як виглядає процес оплати за Poster тепер?

Після підключення API Опендатабот власникові закладу навіть не потрібно пам’ятати свій ЄДРПОУ — достатньо просто ввести назву підприємства, а всі реквізити підтягуються самі.

Клієнт в адмінці вказує свої реквізити, тут же йому формується рахунок. Після оплати рахунку протягом 15 хвилин автоматично продовжується його акаунт і відправляється e-mail з актом.

Які наслідки це мало для клієнтів та для компанії?

За перший же місяць співвідношення дзвінків клієнтів у службу технічної підтримки щодо оплати акаунта знизилося на третину — з 12/100 до 8/100.

Власники Poster порахували, що завдяки підключенню Опендатабот та подальшої автоматизації продажів за перші два місяці заощадили 166 годин роботи.

Кейси

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Кейс Visa та Опендатабот: необмежені перевірки компаній та ФОП в державних даних

Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Кейс Sayenko Kharenkо — як слідкувати за безпекою бізнесів 24/7?

Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Кейс Drive connect — як автоматизувати перевірку ділової репутації клієнтів?

Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Кейс Creatio — як відстежувати зміни в компаніях партнерів через CRM-систему?

Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

Кейс «Арсенал Страхування» — як автоматизувати розрахунок вартості страховки?

«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

Кейс Бітрікс24 — Як перевіряти партнерів в CRM-системі

У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Кейс Bot&Partners — як автоматизувати створення рахунків та договорів?

Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами

Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Кейс Альфа-банку — як спростити фінансове життя фопів

Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Альфа!» отримали професійні акаунти Опендатабот.

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Кейс ПУМБ — Як інтернет-банкінг може піклуватися про клієнта?

Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Кейс Work.ua — Як без втрат позбутися застарілого паперового документообігу

Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

Кейс Лун — Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.