Опендатабот допоміг компанії Poster автоматизувати оплату.
11 жовтня 2019
Рік тому в IT-компанії Poster помітили, що часто клієнти телефонують на підтримку, щоб оплатити роботу системи POS. Опендатабот допоміг автоматизувати оплату, скоротивши кількість кроків клієнта від 8 до 2. Розповімо, як це сталося.
Poster — це сервіс, який допомагає автоматизувати ресторанний бізнес. Більшість клієнтів Poster — це кафе, ресторани та крамнички, зараз автоматизовано 10 000 закладів у всьому світі.
Використання системи POS дає можливість віддалено вирішувати всі питання свого бізнесу — онлайн-каса, склад, фінанси, аналітика, CRM.
Poster працює по системі передплати. Для оплати клієнт має внести необхідну суму, після чого він отримує доступ до свого акаунта.
Проблема полягала в тому, що більшість клієнтів Poster за юридичною формою — ТОВ і ФОП. Їм зручно платити по безготівковому розрахунку й оформлювати передплату як витрати.
Клієнт телефонував у підтримку, щоб попросити рахунок.
Менеджер дізнавався реквізити і давав завдання бухгалтерові.
Бухгалтер двічі на день формував рахунки в 1С.
Менеджер викачував рахунок і відправляв клієнту на e-mail.
Клієнт сплачував за рахунком.
2 рази на день менеджер перевіряв, хто з клієнтів здійснив передплату і відповідно який акаунт потрібно продовжити.
Бухгалтер дивився на продовження і робив акти виконаних робіт.
Якщо клієнту був потрібен акт, він знову телефонував у підтримку.
Весь процес задіював 3 співробітників Poster і по факту клієнт міг чекати рахунок півдня, а то і день.
Після підключення API Опендатабот власникові закладу навіть не потрібно пам’ятати свій ЄДРПОУ — достатньо просто ввести назву підприємства, а всі реквізити підтягуються самі.
Клієнт в адмінці вказує свої реквізити, тут же йому формується рахунок. Після оплати рахунку протягом 15 хвилин автоматично продовжується його акаунт і відправляється e-mail з актом.
За перший же місяць співвідношення дзвінків клієнтів у службу технічної підтримки щодо оплати акаунта знизилося на третину — з 12/100 до 8/100.
Власники Poster порахували, що завдяки підключенню Опендатабот та подальшої автоматизації продажів за перші два місяці заощадили 166 годин роботи.
ПУМБ
Відкриття рахунку підприємця за кілька хвилин онлайн
Visa
Проект підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.
Sayenko Kharenkо
Як відкриті дані допомагають попереджати та випереджати ризики бізнесів.
Як перейти з 10 сервісів та ручного пошуку в автоматичний зручний режим.
Перевіряти партнерів та відстежувати важливі зміни відтепер можна в CRM-системі Creatio.
«Арсенал Страхування» автоматизували та пришвидшили розрахунок вартості страховки на авто, використовуючи дані API Опендатабот.
У Бітрікс24 можна перевіряти контрагентів завдяки сервісам Опендатабот.
Як автоматизувати бізнес-процеси за допомогою відкритих даних та Опендатабот.
Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.
Команди в Microsoft Teams зможуть разом визначатися з бізнес-партнерами. Інформацію про контрагентів надаватиме Опендатабот.
Sense Bank
Клієнти онлайн-банкінгу «ОК, Sense!» отримали професійні акаунти Опендатабот.
ПУМБ
Банк ПУМБ — перший банк, що запустив разом з Опендатабот програму перевірки контрагентів безпосередньо в інтернет-банкінгу.
Завдяки відмові від паперового документообігу компанія за перші вісім місяців заощадила в 4 рази менше часу на відправку документів і зекономила близько 500 тисяч гривень.
ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот.